Noita tarjous juustoja tais hamstrata enimmäkseen läski pallerot
Yhdenkään normaali painoisen ostos korissa ei ollut kuin korkeintaan yksi kpl.
Kommentit (50)
Hmm. Ap voisi tosiaan keskittää energiansa kirjoitustaidon opiskeluun sen sijaan että kyttäilee muiden ihmisten läskejä.
Aika tarkkaan oot sitte kattonu :D. En oo läski mut en ostanut yhtäkään.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:31"]
Aika jännä juttu. Puhe oli siitä, että pullukat hamstraavat noi kaikki juustot, mutta valta osa keskustelusta on koskenut kirjoitus taitoani.
Enpä ymmärrä.
AP
[/quote]
Valta osa ja kirjoitus taito :D Voi että ku nyt tais vähän niinku pilkka osua omaan nilkkaan, tarkotus varmaan oli pilkata läskejä eikä sua?
Rupesitte läskit joukolla kiusaamaan minua!
AP
"valta osa" keskustelijoista ymmärtää aloituksesi niin, että sinä pilkkaat ja syyllistät läskejä. Mutta jos itse kirjoittelet miten sattuu, eli et osaa oikeinkirjoitusta, mitä sivistyneiltä ihmisiltä yleensä odotetaan, olet vähän säälittävä. Eli opettele kirjoittamaan omaa äidinkieltäsi, hauku sitten vasta ylipainoisia.
Ja itse asiaan, Hesarissa oli juttua näistä juusto-ostajista. Eräs isoäiti osti 6kg, aikoi antaa lapsilleen osan. Rouva oli normaalipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:51"]
Rupesitte läskit joukolla kiusaamaan minua!
AP
[/quote]
Hmm, ensinnäkään en ole läski, ja toisekseen voisit miettiä oletko ehkä ansainnut sen. Ja ostin muuten useamman juuston. Riittää pitkäksi aikaa itselle, ja vein appivanhemmillekin. Vai ymmärtäisitkö paremmin jos kirjoitan että appi vanhemmille?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:56"]
[/quote]
Me ollaan normaalipainoisia koko perhe, ja pari juustopakettia olen hakenut tarjouksesta. Kolmannen voisin käydä hakemassa riippuen päiväyksestä.
Jännä juttu että juustoostajat hermostuivat :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:56"]
Läskipää hei. Normaalipainoinen, ostoskori ja läskipallero ovat yhdyssanoja. Kirjoitustaidon perusteella olet itse läsö ollut niitä juustoja hamstraamassa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:00"]
[/quote]
Mikä on juustoostaja?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:00"]
Mikä on "juusoostaja"?
Nam nam. Rakastan juustoja.
Oon silti timmi.
Monessako kaupassa teit tämän uraauurtavan tutkimuksesi. Oliko sulla vaaka ja painoindeksitaulukko mukana. Mikä oli läskin indeksiraja.20, 22. 25.
Tein tutkimusta ihan lähikaupassa. Indeksi rajana oli ihan virallinen 25, jonka ylä puoliset ovat läskejä.
Meidän naapuripizzerian väki kävi ainakin hamstraamassa muutaman kymmenen juustoa kukin. Ja ovat melko normaalipainoisia.
Läskipallerot :D Voi hitto, että repesin tuolle pallerolle! :D
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:17"]
Tein tutkimusta ihan lähikaupassa. Indeksi rajana oli ihan virallinen 25, jonka ylä puoliset ovat läskejä.
[/quote]
Opettele nyt oikeesti kirjottamaan ennen ku arvostelet muita yhtään mistään.
Ei tuo omakaan lauseesi ihan oikein mennyt.
mä oon ihan kyllästynyt näihin läskikeskusteluihin. ja kyllä, häivyn nyt. moro.