Mies, voisitko seurustella 40v ex-kaunottaren kanssa?
Naisen joka oli 25-30v super kaunotar, nyt kuintekin ikää tullut mutta vielä huomaa että on vientiä
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaan naisen kauneus on täysin teoreettista, sillä tuossa iässä aktivoituu naisen näkymättömyyskenttä, joka pysyy päällä loppuun asti. Voit olla vaikka kuinka kaunis, mutta mitä se hyödyttää, kun kukaan ei näe sinua?
Ei aktivoidu. Vähän rumempaakin yli 40-v. naista nuoret miehet tuijottavat vaikka olisi vielä lastenvaunujen kanssa liikkeellä. Itse olen huomannut, että juuri lastenvaunut ovat oikein miesmagneetti. Voi tietenkin olla, että osa miehistä on kiinnostunut vauvoista. Joka päivä tulee mies auttamaan vaunujen nostoissa ihan ilman pyyntöä. Tämä kyllä lämmittää mieltä, kun välillä vaunujen kanssa pienetkin portaat ovat hankalat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku 30-vuotiaana kaunis ei olisi sitä enää 40-vuotiaana?
Se riippuu täysin siitä, kuinka paljon kasvua ( =painoa) tuossa kymmenessä vuodessa on kertynyt.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä oikeasti aika lolleroita.
Preferoivat määrää eikä laatua.Tyhmiä.
This. Vaikea niitä kunnioittaa.
Varsinkin täällä palstalla nämä miesten jutut on usein sellaisia, että kunnioituksen rippeetkin etenkin vanhempia miehiä kohtaan karisee kunnolla.
Aika vanhahan tuo alkaa olla. Toisaalta olen sen verran mukava kaveri, että voi olla ja onhan sekin kuitenkin jonkinlaista hyväntekeväisyyttä tai ekolgista ajattelua kun hoidetaan myös rupsahtaneita kukkia ennen kuin muuttuvat lannoitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaan naisen kauneus on täysin teoreettista, sillä tuossa iässä aktivoituu naisen näkymättömyyskenttä, joka pysyy päällä loppuun asti. Voit olla vaikka kuinka kaunis, mutta mitä se hyödyttää, kun kukaan ei näe sinua?
Ei aktivoidu. Vähän rumempaakin yli 40-v. naista nuoret miehet tuijottavat vaikka olisi vielä lastenvaunujen kanssa liikkeellä. Itse olen huomannut, että juuri lastenvaunut ovat oikein miesmagneetti. Voi tietenkin olla, että osa miehistä on kiinnostunut vauvoista. Joka päivä tulee mies auttamaan vaunujen nostoissa ihan ilman pyyntöä. Tämä kyllä lämmittää mieltä, kun välillä vaunujen kanssa pienetkin portaat ovat hankalat.
Jokainen herrasmies auttaa naista lastenvaunujen nostamisessa. Se ei tarkoita sitä, että mies olisi kiinnostunut vauvoista, tai vauvojen äideistä. Se on vain kohtelias tapa auttaa naista pulassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täysin hypoteettinen kysymys, sillä miehet eivät keskimäärin näe geneettistä kauneutta, vaan nuoruuden.
Miehiä ei kiinnosta jälkeläistensä laatu vaan se, että niitä tulee - viis siitä, vaikka niistä tulisi aivan epämuodostuneita ja älyllisesti vajaita.Eli nuoruus (hedelmällisyys) on se juttu miesten näkökulmasta, ei geneettinen kauneus.
Mies ei myöskään ajattele naista lastensa äidiksi, vaan itselleen seksiä varten. Miesten puheet siementen levittämisestä ei tarkoita lisääntymistä, vaan seksiä. Siksi mies voi saada lapsia ihan hullunkin naisen kanssa, kunhan seksiä on. Miehillä on harvoin kykyä ajatella genetiikkaa, toisin kuin nainen, jonka täytyy ajatella sitä miehenkin puolesta.
Siis kun mulle pidetään oviakin auki vaikka olen vasta parkkipaikan toisella puolella ja tiekin on ylitettävänä jos olen vain liikkeen oveen kohdistanut hetkeksi katseeni ja siellä mies on seissyt silloin. En nyt hirveän näkymättömäksi itseäni tunne. Autot pysähtyy suojatielle odottamaan vaikka en ole ole edes saapunut suojatien kohdalle enkä tehnyt edes elettä sen ylittämisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Siis kun mulle pidetään oviakin auki vaikka olen vasta parkkipaikan toisella puolella ja tiekin on ylitettävänä jos olen vain liikkeen oveen kohdistanut hetkeksi katseeni ja siellä mies on seissyt silloin. En nyt hirveän näkymättömäksi itseäni tunne. Autot pysähtyy suojatielle odottamaan vaikka en ole ole edes saapunut suojatien kohdalle enkä tehnyt edes elettä sen ylittämisen suhteen.
Minä en ikinä mene siitä ovesta tai mistään, jos se pitäjä on vanhempi mies.
Olen alkanut ignooraamaan ja ällöksymään vanhempia miehiä ihan totaalisesti näiden palstan naisvihajuttujen myötä.
Itse olen siis nuorempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täysin hypoteettinen kysymys, sillä miehet eivät keskimäärin näe geneettistä kauneutta, vaan nuoruuden.
Miehiä ei kiinnosta jälkeläistensä laatu vaan se, että niitä tulee - viis siitä, vaikka niistä tulisi aivan epämuodostuneita ja älyllisesti vajaita.Eli nuoruus (hedelmällisyys) on se juttu miesten näkökulmasta, ei geneettinen kauneus.
Mies ei myöskään ajattele naista lastensa äidiksi, vaan itselleen seksiä varten. Miesten puheet siementen levittämisestä ei tarkoita lisääntymistä, vaan seksiä. Siksi mies voi saada lapsia ihan hullunkin naisen kanssa, kunhan seksiä on. Miehillä on harvoin kykyä ajatella genetiikkaa, toisin kuin nainen, jonka täytyy ajatella sitä miehenkin puolesta.
Jep. Ei ole mitään epäkunnioitettavampaa kuin lapseton, kolmikymppinen tai vanhempi mies joka panee suunnilleen kaikkea mikä liikkuu.
Epäkelpo, heikkolaatuinen.
Nämä kaikki miesten misogynia-langat ja m o d e n misogynia kusee vaan miesten omaan nilkkaan
Vierailija kirjoitti:
Jos lohduttaa, niin olen ollut aina näkymätön ja kiinnostamattoman oloinen naisten silmissä. - Yksikään ei ole lähestynyt tai tehnyt selväksi, että huomioi minut muiden joukosta
Mutta eihän tämä mitään lohduta vaan kuullostaa katkeroituneen miehen ulinalta, joka ei olisi ymmärtänyt, että hänen on itse oltava aktiivinen ja aloitteellinen, jos tai kun haluaisi saada osansa nais(t)en huomiosta.
Koska mies kuulemma ei voisi olla oikeasti kiinnostunutkaan naisiesta, jollei hän ole ainakin Se, joka tekee ensimmäisen aloitteen. Koska olisihan naisen elämä mahd. lopullisesti pilalla tai nyt liiioitelin mutta loppuviikko ny ainakin, jos nainen erehtyisi tekemään itse aloitteen ja mies torjuisi sen. - Syystä jota nainen ei voisi mitenkään ymmärtää.
No ei kun nuoret tytöt kiinnostavat, ovat niin ihanan raikkaita, kiinteitä, kasvot ryhdissä. Kyllä maksimi-ikä on 30-v. Ei auta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikinä mene siitä ovesta tai mistään, jos se pitäjä on vanhempi mies.
Olen alkanut ignooraamaan ja ällöksymään vanhempia miehiä ihan totaalisesti näiden palstan naisvihajuttujen myötä.Itse olen siis nuorempi
Tämän palstan miehet aiheuttavat kyllä haittaa kaikille miehille, mutta juuri 30-55-vuotiaat sinkkumiehet ovat palstan perusteella monet aika häiriintyneitä ja kun tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta niin kyllähän tuo markkinointi toimii todella tehokkaasti ja naiset alkavat inhoamaan tuon ikäisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kun nuoret tytöt kiinnostavat, ovat niin ihanan raikkaita, kiinteitä, kasvot ryhdissä. Kyllä maksimi-ikä on 30-v. Ei auta mikään.
Ironia on vaikea laji, muttta olihan tuossa yritystä. - Kyllä yläiän nostaminen 30 kuullostaa 50 vuotiaan ketun suusta paremmalta kuin 13; molemmat sentään tällöin (50 ja 30) jo juridisesti aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on kaunis iästä riippumatta. Jos on oikeasti kaunis ja silti vapaa 40-vuotiaana antaa se vahvan viestin siitä, että luonne ei ole yhtä kaunis kuin ulkonäkö.
En ole ap, mutta täyttänen saman määritelmän. Olen sinkku, koska pitkä parisuhteeni kosahti koronavuoteen. Aika monella kävi näin. En nyt tiedä, että voiko siitä luonnettani syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Yhä flirttailee niin nuoret kuin vanhatkin vaikka 40 tuli täyteen muutama vuosi sitten.
Sama kokemus. Kyllä sitä nätti saa huomiota nelikymppisenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lohduttaa, niin olen ollut aina näkymätön ja kiinnostamattoman oloinen naisten silmissä. - Yksikään ei ole lähestynyt tai tehnyt selväksi, että huomioi minut muiden joukosta
Mutta eihän tämä mitään lohduta vaan kuullostaa katkeroituneen miehen ulinalta, joka ei olisi ymmärtänyt, että hänen on itse oltava aktiivinen ja aloitteellinen, jos tai kun haluaisi saada osansa nais(t)en huomiosta.
Koska mies kuulemma ei voisi olla oikeasti kiinnostunutkaan naisiesta, jollei hän ole ainakin Se, joka tekee ensimmäisen aloitteen. Koska olisihan naisen elämä mahd. lopullisesti pilalla tai nyt liiioitelin mutta loppuviikko ny ainakin, jos nainen erehtyisi tekemään itse aloitteen ja mies torjuisi sen. - Syystä jota nainen ei voisi mitenkään ymmärtää.
Luethan myös aloituksen. Ei keskustella miehistä, vaan naisista. Tilannetaju on ongelmasi. Kehitä sitä.
Saman ikäluokan miehet ovat vähintään yhtä paljon ex-komistuksia, jos sitä ovat edes olleet.