Mies, voisitko seurustella 40v ex-kaunottaren kanssa?
Naisen joka oli 25-30v super kaunotar, nyt kuintekin ikää tullut mutta vielä huomaa että on vientiä
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Jos se nykyään läski, en koske.
Hyvä, koska kaikki kaveris selkeästi koskisi enkä jaksa torjua sellaista määrää miehiä jatkuvasti.
Omituista tässä kysymyksessä on se, että miehen ikää ei määritellä. Se on aika olennainen. 70-vuotias lähtisi varmaan ihan kybällä tuonikäisen naisen messiin, ja 16-vuotias teini, mutta entä 25-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Aika vanhahan tuo alkaa olla. Toisaalta olen sen verran mukava kaveri, että voi olla ja onhan sekin kuitenkin jonkinlaista hyväntekeväisyyttä tai ekolgista ajattelua kun hoidetaan myös rupsahtaneita kukkia ennen kuin muuttuvat lannoitteeksi.
Kuulostat tosi mukavalta runkkariksi, joka ei ole nähnyt pillua vuosikausiin jos koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän jotkut miehet haluavat lietsoa naisissa miessvihaa ja halveksuntaa miehiä kohtaan?
Helpompi sitten esittää mukavaa ja saada piparia, jos naisilla on automaattinen oletus, että kaikki miehet ovat mulkkuja. Pitää rimaa matalalla.
Jos on hoikka, niin näkymättömyys ei taatusti ala 40-vuotiaana. Tämä tullut todistettua monta kertaa. Ylipainoisena en saanut katseita edes kaksikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hoikka, niin näkymättömyys ei taatusti ala 40-vuotiaana. Tämä tullut todistettua monta kertaa. Ylipainoisena en saanut katseita edes kaksikymppisenä.
Minä sain katseita hoikkana parikymppisenä ja saan katseita lihavana nelikymppisenä. Nuorempana lähestyivät enemmän setäikäiset ja nykyään pari-kolmikymppiset miehet, mutta kyllä kaunista naista aina lähestytään.
No jos antaa ahnaasti kaikkiin reikiin ja usein niin varmasti seurustelisin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku 30-vuotiaana kaunis ei olisi sitä enää 40-vuotiaana?
Mä en ole. Paino 30 v 50 kg. Paino 42 v 110 kg.
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaan naisen kauneus on täysin teoreettista, sillä tuossa iässä aktivoituu naisen näkymättömyyskenttä, joka pysyy päällä loppuun asti. Voit olla vaikka kuinka kaunis, mutta mitä se hyödyttää, kun kukaan ei näe sinua?
Miten tuon näkymättömyyskentän saisi päälle? Ikää jo 46 ja olen aseksuaali enkä haluaisi miesten huomiota, mutta säännöllisesti sitä silti saan, esim. työkaverit ihastuu minuun tai joku harrastuksessa.
Valitettavasti joillekin kertyy niitä lisäkiloja ja plösähtävät ikääntyessään (ja jos muksujakin pyöräyttää 5 kpl), kannattaisi vaan treenata niin näyttääkin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän jotkut miehet haluavat lietsoa naisissa miessvihaa ja halveksuntaa miehiä kohtaan?
Helpompi sitten esittää mukavaa ja saada piparia, jos naisilla on automaattinen oletus, että kaikki miehet ovat mulkkuja. Pitää rimaa matalalla.
Lol.
Ei minun piireihin IRL kuulu tuollaisia miehiä, ja niiden kautta tietysti peilaan muitakin miehiä.
Naisilla on onneksi rima korkealla ja kaltaisesi vain lietsovat sitä lisää.
Niinkun joku Karita Tykkä vai? No mikä jottei.
Vierailija kirjoitti:
Niinkun joku Karita Tykkä vai? No mikä jottei.
Nykyään yliteenaava kuiva luinen ruipelo joka näyttää vanhalta ikäisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaan naisen kauneus on täysin teoreettista, sillä tuossa iässä aktivoituu naisen näkymättömyyskenttä, joka pysyy päällä loppuun asti. Voit olla vaikka kuinka kaunis, mutta mitä se hyödyttää, kun kukaan ei näe sinua?
Jos lohduttaa, niin olen ollut aina näkymätön ja kiinnostamattoman oloinen naisten silmissä. - Yksikään ei ole lähestynyt tai tehnyt selväksi, että huomioi minut muiden joukosta
Mutta eihän tämä mitään lohduta vaan kuullostaa katkeroituneen miehen ulinalta, joka ei olisi ymmärtänyt, että hänen on itse oltava aktiivinen ja aloitteellinen, jos tai kun haluaisi saada osansa nais(t)en huomiosta.
Koska mies kuulemma ei voisi olla oikeasti kiinnostunutkaan naisiesta, jollei hän ole ainakin Se, joka tekee ensimmäisen aloitteen. Koska olisihan naisen elämä mahd. lopullisesti pilalla tai nyt liiioitelin mutta loppuviikko ny ainakin, jos nainen erehtyisi tekemään itse aloitteen ja mies torjuisi sen. - Syystä jota nainen ei voisi mitenkään ymmärtää.
Luethan myös aloituksen. Ei keskustella miehistä, vaan naisista. Tilannetaju on ongelmasi. Kehitä sitä.
Niin. Ajatelinkin jo että joku vetäisi herneen nenäänsä siitä, etä huomauttaa siitä, että on mies (olisi pitäny kirjoittaa monikossa miehiä) jotka ovat naisten silmissä näkymättömiä ja huomaamatomia. Edelleen on naisia, jotka ottavat nokkiinsa siitä, että huomauttaa heille, että myös nais(t)en tulsii olla enempi aktiivinen, jos tai kun haluaisivat löytää itseään mieluista seuraa/ seuralaisen ja tai mahd. kumppanin .
Ei tämä tietenkään kaikkia naisia koske. - Mutta mitä esimerkiksi mitä Ap on tehnyt itse löytääkseen kumppanin? - Tiedän, kyllä, että kauniina oleminenkin voi vaaia toisinaan hurjasti työtä. Mutta on aika yksioikoinen ja tai etuoikeuetettu, jos voi uskoa vilpittömästi siihen, että olisi niin kaunis, että se riittää siihen, että tulee löydetyksi ja saamaan näin itselle mieluisan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku 30-vuotiaana kaunis ei olisi sitä enää 40-vuotiaana?
Mä en ole. Paino 30 v 50 kg. Paino 42 v 110 kg.
No mutta sittenhän kyse on painosta eikä iästä. Eihän se satakiloinen 30-vuotiaskaan ole kaunis useimpien mielestä.
Mistä sen tietää, saako katseita miehiltä? Jos mietin vaikka itseäni, niin tosi harvoin itse katselen muita ihmisiä, tuskin edes huomaan jotain random miehiä missään. Joten en ole kyllä ikinä kiinnittänyt huomiota siihen, ketä he katselevat tai vilkuilevat. Toisaalta mistä sen tietää, mikä katse on "katselua" ja mikä vain sitä, että ajatuksissaan katse muka osuu johonkin? Joten mistä voin tietää, olenko nyt 40+ ikäisenä naisena näkymätön vai näkyvä? En miettinyt edes nuorena, katsellaanko minua vai ei - olin parisuhteessa, eli en itse edes etsinyt seuraa, mutta vaikka olisin etsinytkin, niin en todellakaan olisi siltikään kiinnittänyt tuntemattomiin random ihmisiin mitään huomiota. Koska en etsisi seuraa sillä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lohduttaa, niin olen ollut aina näkymätön ja kiinnostamattoman oloinen naisten silmissä. - Yksikään ei ole lähestynyt tai tehnyt selväksi, että huomioi minut muiden joukosta
Mutta eihän tämä mitään lohduta vaan kuullostaa katkeroituneen miehen ulinalta, joka ei olisi ymmärtänyt, että hänen on itse oltava aktiivinen ja aloitteellinen, jos tai kun haluaisi saada osansa nais(t)en huomiosta.
Koska mies kuulemma ei voisi olla oikeasti kiinnostunutkaan naisiesta, jollei hän ole ainakin Se, joka tekee ensimmäisen aloitteen. Koska olisihan naisen elämä mahd. lopullisesti pilalla tai nyt liiioitelin mutta loppuviikko ny ainakin, jos nainen erehtyisi tekemään itse aloitteen ja mies torjuisi sen. - Syystä jota nainen ei voisi mitenkään ymmärtää.
Luethan myös aloituksen. Ei keskustella miehistä, vaan naisista. Tilannetaju on ongelmasi. Kehitä sitä.
Niin. Ajatelinkin jo että joku vetäisi herneen nenäänsä siitä, etä huomauttaa siitä, että on mies (olisi pitäny kirjoittaa monikossa miehiä) jotka ovat naisten silmissä näkymättömiä ja huomaamatomia. Edelleen on naisia, jotka ottavat nokkiinsa siitä, että huomauttaa heille, että myös nais(t)en tulsii olla enempi aktiivinen, jos tai kun haluaisivat löytää itseään mieluista seuraa/ seuralaisen ja tai mahd. kumppanin .
Ei tämä tietenkään kaikkia naisia koske. - Mutta mitä esimerkiksi mitä Ap on tehnyt itse löytääkseen kumppanin? - Tiedän, kyllä, että kauniina oleminenkin voi vaaia toisinaan hurjasti työtä. Mutta on aika yksioikoinen ja tai etuoikeuetettu, jos voi uskoa vilpittömästi siihen, että olisi niin kaunis, että se riittää siihen, että tulee löydetyksi ja saamaan näin itselle mieluisan kumppanin.
Miten miehenä koet olevasi ex-kaunotar? Joku homojen tai muunsukupuolisten juttu nimetä itsensä kaunottareksi? Tar-pääte viittaa naiseen. Olet itsekeskeinen, mutta kaikki ei vaan pyöri sinun mukaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten miehenä koet olevasi ex-kaunotar? Joku homojen tai muunsukupuolisten juttu nimetä itsensä kaunottareksi? Tar-pääte viittaa naiseen. Olet itsekeskeinen, mutta kaikki ei vaan pyöri sinun mukaasi.
Ohis Miten minusta tunuu, että et edellä tajunnu kirjoittajan pointteja.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon näkymättömyyskentän saisi päälle? Ikää jo 46 ja olen aseksuaali enkä haluaisi miesten huomiota, mutta säännöllisesti sitä silti saan, esim. työkaverit ihastuu minuun tai joku harrastuksessa.
Sama. Minäkin haluan jo sen näkymättömyyskentän alle. En ole koskaan ollut miehistä tippaakaan kiinnostunut, mutta he ovat kyllä kiinnostuneita minusta. Koska se oikein loppuu? N44