Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin baarista sormus taskussa.

Vierailija
16.08.2014 |

Ei taida olla montaa selitystä miksi se sormus otetaan pois? Eihän?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASIAA!!! miehesi on vihdoin tajunnut olevansa pallo jalassa av-luuskan kanssa, ja on

aloittanut elämänsä parantamisen. Onnea miehellesi!

Vierailija
2/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkää usko, että tässä mistään muusta olisi kyse. 
Että sellasta paskaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei halunnut vain vaikuttaa ihan nössykältä.

Ja käsi sydämmellä AP, luuletko että sormus mitään baariluuskaa estäisi?

Vierailija
4/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halusi juttuseuraa. Hieman extremeä elämään, ihan kivaa jos se riittää. Tulihan se kotiin.

Vierailija
5/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle homokakkosneloselle kaikki naiset ovat luuskia. Oli nainen kotona tai baarissa =)

Vierailija
6/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halusi leikkiä poikamiestä, onpa söpöä, mutta samalla tylsää naisille, jotka halusivat tutustua vapaisiin tapauksiin.

Vierailija
7/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku oli sanonut miehellesi että sormus näyttää rumalta ja käytetyltä, eikä uskonut sitä edes aidoksi? Häntä hävetti ja pisti sen taskuun. Masentui ja joi lisää?

Vierailija
8/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus pimpero kiinnostaa...Olikohan hyvä ilta.

Vierailija
9/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:47"]

ASIAA!!! miehesi on vihdoin tajunnut olevansa pallo jalassa av-luuskan kanssa, ja on

aloittanut elämänsä parantamisen. Onnea miehellesi!

[/quote]

Taas tämä avohoitopotilas täällä kommentoimassa...

Vierailija
10/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minn exäni oli pannut sormuksen lompakon kolikkopuolelle :) Eikä edes muistanut ensin missä se on... Tosi surkea yrityshän tuo on, oli sormus missä tahansa - jäljet näkyy sormessa kuitenkin. Vaikka ainahan sitä voi selitellä että just erosn... Kusipää mies oli minulla ja niin on sinullakin, ap!

Vierailija
11/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps, baarissa on ollut sormikoukun Suomenmestaruuskisat ja miehesi on päässyt ainakin välieriin. Lähetä se uudestaan baariin ensi viikonloppuna niin voi hyvässä lykyssä vaikka voittaa. 

Onnea!!!  ;)

Vierailija
12/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi aika perseestä.. Mutta mäkin olen (nainen) joskus tehnyt noin. Ja syy? Mieheni oli ihastunut yhteen kaveriinsa ja avautui meidän parisuhdeongelmistamme hänelle. Vitutti niin paljon, että kun lähdin baariin, jäi sormus kotiin...

Vierailija
13/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli baarissa ukkomies minulle sanomaan näin, että "kyllä on miehellä heikko luonne, kun heti pitää tulla juttelemaan hyvännäköiselle naiselle vaikka on naimisissa"... No eipä mua toi ukkomies edes kiinnostanut ja hän oli ihan vilpitön, sormus sormessa.

Vierailija
15/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:38"]

Eikö plussalla irronnut tarpeeksi vastauksia? http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2409147-mies-tuli-kotiin-baarista-sormus-taskussa/sivu4.html

[/quote]Luetko molempia yhtäaikaa?

Vierailija
16/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mies on vain hyvin huolellisesti pessyt kädet siellä baarissa. Ottanut tietenkin sormuksen pois, desinfioinut sen ja laittanut taskuun kuivumaan, näin sen alle ei jää bakteereja. Hieno mies!

Vierailija
17/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:38"]

Eikö plussalla irronnut tarpeeksi vastauksia? http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2409147-mies-tuli-kotiin-baarista-sormus-taskussa/sivu4.html

[/quote]Luetko molempia yhtäaikaa?

[/quote]

Ai kamala, ei kai joku käy sekä av:llä että kaksplussassa?!

Vierailija
18/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus kiiltelee baarissa pahasti silmään, eikä nainen voi jutella pitkään kun jo häikästyy. Joten kohteliaisuudesta lattanut taskuun, ettei toinen sokeudu.

Vierailija
19/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku väitti mulle, että jos on sormus sormessa käy parempi flaksi. Mene ja tiedä. 

Mutta ap, tosi tylsää sun kannalta. Jos teillä on hyvä suhde muuten, niin ehkä kerran tyhmyys/ajattelemattomuus kannatta antaa anteeksi.

Vierailija
20/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinkkuna pakko kommentoida, että vittu mikä sika mieheksi!! Kyllä näitä tapauksia on baarissa tullut vastaan, laiskimmat pitää sormuksen oikeen sormessakin. "Joo oonhan mä naimisissa, mutta mun muija on vähän sellanen vaikea tapaus/ei anna/ei noin kaunis/ota nyt tästä edes juoma jos mä tarjoan/lähde tanssimaan/lähde panemaan. Että eipä se ole kivaa sille toisellekaan osapuolelle, joten sympatiaa löytyy kyllä. Ja ikinä en ole varatun kanssa pelehtinyt.

Tulipa tästä mieleen eräs opiskeluaikojen alun kurssikaveri - miehellä sormus koulussa sormessa mutta baariin mennessä tunki sen aina taskuun. Yritti kaikkia meitä naispuoleisia kurssikavereitakin saada sänkyynsä siinä onnistumatta. Kerran kuitenkin baarissa lykästi tätä herrasmiestä, mutta vasta alaovellaan oli kuulemma muistanut (toinen nainen kainalossaan) että hänellähän on nainen kotona odottamassa. *mykistynyt*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä