Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin baarista sormus taskussa.

Vierailija
16.08.2014 |

Ei taida olla montaa selitystä miksi se sormus otetaan pois? Eihän?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Tuli vaan mieleen: Yks kerta kun olin suomalaisen naisystäväni luona (olen itsekin suomalainen nainen) tämä ystäväni huomasi että hänen Irakilainen kurdimiehellänsä, jonka kanssa asui, ei ollu sormusta sormessa. Heille tuli asiasta kova riita ja menin asiassa miehen puolelle, koska tiedän että hän on pizzeriassa töissä, jossa luonnollisesti täytyy hygieniasyistä ottaa sormus poissa, ja hän oli unohtanut laittaa sen takaisin sormeen. Ystäväni sitten suivaantui tästä suuresti, ja alkoi ensin sanallisesti uhkailemaan miestä ja sitten minua keittiöveitsellä sen takia että puolustin hänen miestään. En tiedä mitä olisi tapahtunut jos ei tämä hänen kurdimiehensä olisi tullut väliin. Olisinko enää elossakaan? Niin hullulta se tilanne näytti silloin. Mutta toisaalta taas täytyy sanoa että tapahtuman jälkeen olen nähnyt tämän miehen kadulla kävelemässä toisen naisen kanssa. Ja myös tiedän tämän suomalaisen naisen pettäneen miestään. Joten en tiedä kumpi sitten on suurempi petturi. Mutat jokan tapauksessa herrasmiesmäistä käytöstä tältä mieheltä ainakin minua kohtaan.

Vierailija
22/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 olisit kertonut edes jotain uutta kun noin pitkään kirjoitit.

22 provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:20"]

21 olisit kertonut edes jotain uutta kun noin pitkään kirjoitit.

22 provo

[/quote]

Ja mikä ja missähän on sun auktoriteetti ja sananvalta

Olet: Ei kukaan. Et perustele mitään etkä millään. Täyttä, tyhjää paskaa. Liikaa luuloja itsestäsi. Et ole kukaan etkä mitään.

Vierailija
24/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö mies. Omani juuri kertoi että olivat kaverin kanssa kokeilleet, kummin saa enemmän kiinnostusta. Ja totesivat että sormus sormessa sai paljon enemmän kiinnostusta naisilta. Piti kuulemma rumempaa potkia pois :) ilman sormusta paljon huonompi flaksi. Olivat pitäneet sormusta oikein tarkoituksella esillä. ja kokeilleet muutamassa eri baarissa.

että semmosia me naiset ollaan.....