Raskaaksi yrittäminen ja koronarokote
Hei, mitkä on teidän fiilikset jotka yritätte tulla raskaaksi? Uskallatteko ottaa rokotteen vai huolettaako rokotteen mahdolliset vaikutukset kuukautiskiertoon ja siihen että raskaaksi tulo kestää sitten kauemmin?
Olemme yrittäneet vuoden verran ja kuukautisten sekaisin meno huolettaa ja jos raskaaksi tulo kestää sitten vielä paljon kauemmin, mutta samalla huolettaa yhteiskunnan avautuminen kun monet ovat saaneet rokotteen ja heidän huolettomuus lisääntyy vaikka he pysyvät silti tartuttavina jos ovat saaneet koronan. Ei tunnu olevan yhtään hyviä vaihtoehtoja niille jotka yrittävät lasta :(
Kommentit (64)
En ota rokotetta, koska olen raskaana. Vielä ei voi tietää pitkäaikaisvaikutuksia. Ja olen tietoinen myös, että korona voi olla raskaana vaikeampi, mutta mehän ollaan nyt tässä parin vuoden aikana opittu kaikki konstit välttää koronaa.
Se on kummallista, miten yritetään kovasti toitottaa, että eijeijei rokotteesta ole mitään haittoja ollut kellekään, olette naurettavia salaliittoteoreetikkoja, jos yhtään mietitte asiaa! Miksi asiaa ei saisi miettiä ja eri puolista keskustella? Eikö ole mitä luonnollisinta, että raskaana oleva ja raskaaksi yrittävä haluaa olla varovainen uusien, tuntemattomien riskien kanssa? Eikö olisi tyhmää, jos ei yhtään miettisi ja välittäisi?
Ja totta kai rokotteesta on ollut haittoja. Kaikista rokotteista on jollekin haittaa. Tämä viileänä faktana, vaikka olenkin rokotemyönteinen. (Olen ottanut ja otattanut lapsilleni kaikki perusrokotteet.) Kyse on tietysti todennäköisyydestä. Joka selviää lopullisesti vasta ajan myötä. Mutta jos asiallinen keskustelu näistä yritetään kieltää, niin sekös vasta synnyttää epäilyksiä ja salaliittoteorioita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robert W. Malone oli kehittämässä mRNA-rokotteita 80-luvulla ja hän varoittaa riskeistä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_W._Malone
Jostain syystä tästä kirjoitetaan todella vähän suomalaisessa mediassa.
https://rapsodia.fi/mrna-rokotteen-keksijan-varoitus-piikkiproteiinista…
Hieman faktaa. Toisin kuin tuo rapsodia joka on Korona valeita levittävä sivusto.
The World Health Organization and the CDC have said that both mRNA-based vaccines — Pfizer and Moderna — are safe for pregnant women. And in June, the New England Journal of Medicine published a preliminary study of 35,000 participants that found no “obvious safety signals” for pregnant women who had received mRNA vaccines.
Some conspiracy theorists, such as Alex Jones, Mike Adams and DeAnna Lorraine, have also recently cited the New England Journal of Medicine study to falsely claim it concluded that “82% of Pregnant Women in Study Had Miscarriage.” These videos have racked up tens of thousands of views on sites such as Bitchute and Rumble, and are now being shared on Twitter, Facebook and more mainstream social media platforms. — Keenan Chen
https://firstdraftnews.org/articles/baseless-claims-about-mrna-vaccines…
Rapsodia on varmasti huuhaa sivusto, mutta valehteleeko Malone tuossa videolla?
Muistaako kukaan kun joku väitti että rokote tekee steriiliksi ja näytettiin videon pätkä?
Tässä faktaa.A new study found there was no negative effect on sperm levels in men after receiving the COVID-19 vaccines, undercutting suggestions that the shots affect male fertility. But social media posts have made the baseless claim that vaccinated men “are effectively sterile.”
https://www.factcheck.org/2021/06/scicheck-research-rebuts-baseless-cla…
Ala peukku. Miksi? Eikö kulkutautimyönteinen usko tutkimustuloksia?
Vierailija kirjoitti:
En ota rokotetta, koska olen raskaana. Vielä ei voi tietää pitkäaikaisvaikutuksia. Ja olen tietoinen myös, että korona voi olla raskaana vaikeampi, mutta mehän ollaan nyt tässä parin vuoden aikana opittu kaikki konstit välttää koronaa.
Se on kummallista, miten yritetään kovasti toitottaa, että eijeijei rokotteesta ole mitään haittoja ollut kellekään, olette naurettavia salaliittoteoreetikkoja, jos yhtään mietitte asiaa! Miksi asiaa ei saisi miettiä ja eri puolista keskustella? Eikö ole mitä luonnollisinta, että raskaana oleva ja raskaaksi yrittävä haluaa olla varovainen uusien, tuntemattomien riskien kanssa? Eikö olisi tyhmää, jos ei yhtään miettisi ja välittäisi?
Ja totta kai rokotteesta on ollut haittoja. Kaikista rokotteista on jollekin haittaa. Tämä viileänä faktana, vaikka olenkin rokotemyönteinen. (Olen ottanut ja otattanut lapsilleni kaikki perusrokotteet.) Kyse on tietysti todennäköisyydestä. Joka selviää lopullisesti vasta ajan myötä. Mutta jos asiallinen keskustelu näistä yritetään kieltää, niin sekös vasta synnyttää epäilyksiä ja salaliittoteorioita!
Ei keskusteluja kielletä. Valitettavasti Sanna Loviisasta pilaa keskustelun valheilla. Foliohatut levittävät valheita ja heidän valheiden korjaaminen aiheuttaa saa ketjun poistumaan. Sen jälkeen he valittavat kuinka sananvapaus ja salaliitto, vaikka itse ovat poistattaneet ketjun.
Muistaako kukaan kun joku väitti että rokote tekee steriiliksi ja näytettiin videon pätkä?
Tässä faktaa.
A new study found there was no negative effect on sperm levels in men after receiving the COVID-19 vaccines, undercutting suggestions that the shots affect male fertility. But social media posts have made the baseless claim that vaccinated men “are effectively sterile.”
https://www.factcheck.org/2021/06/scicheck-research-rebuts-baseless-cla…