Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin kamalimmat ryhmät

02.08.2021 |

Liityin itse ryhmään Aina niin "ihanat" nettikirppiskokemukset ajatuksella, et jotain hauskaa luvassa. Herranjestas miten tosikkoa porukkaa. Lähes joka ketju pahempaa jankkaamista ku tääl palstalla ikinään ja ihan omilla nimillään osa vielä.

Mikä sun mielestä on kamala ryhmä fb: ssa?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuuteryhmä ja se Sanja Sankovic siellä. Ei tsiisus.

Vierailija
22/57 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet koira ryhmät on kyllä kamalia. Pahimmillaan jaetaan tappo uhkauksia.

Joo. Muutama vuosi sitten koirat -ryhmässä ylläpito kyllästyi täysin paimentamaan jäseniään ja antoi täysin vapaan sanan ryhmän jäsenille muutamaksi päiväksi. Tilanne karkasi täysin käsistä. Kun face uhkasi poistaa koko ryhmän, oli ylläpidon pakko taas puuttua menoon. Sieltä laitettiin porukkaa pihalle, poistettiin keskusteluja ym ym. Itse poistuin ryhmästä niihin aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyysryhmissä on parisuhteelliset esittelemässä parisuhdettaan. Sitten kun joku menee siitä sanomaan ettei kovin yksinäiseltä näytä, niin tulee se vakio "voi parisuhteessakin olla yksinäinen önönöööö".

Joo voi sissus kun korpeaa välillä nähdä niitä "tässä kullan kanssa"-julkaisuja kun itse on täysin yksin. Tuntuu kuin suolaa hieroisivat haavoihin ja hymyilevät päälle.

Vierailija
24/57 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsikaljavegaanit. Ennen niin hyvä ryhmä on pilattu liian tiukan moderoinnin ansiosta.

Kallio. Hyväosaisten vanhempien Kallioon muuttaneet nuoret larppaavat boheemia ja kapinallista elämää, jossa ei kuitenkaan saa sanoa mitään. Larppaus ja ryhmän jäsenyys onneksi loppuu, kun maisterin tutkinto on valmis ja muutto Espooseen on edessä. Päälleliimattu woke kuitenkin säilyy, vaikka Jopo vaihtuu Teslaan.

25/57 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyskö lisää? Täytyy ehkä käydä katsastamas näitä 🤔

Vierailija
26/57 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Facebook on itsessään kamala ryhmä.

Vierailija
27/57 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikirppikset, jota ylläpitää Hki ihan yleisesti tunnettu venäläistaustainen huijarinainen usealla eri nimellä.

28/57 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs tää joku Jarmo joka perustelee niitä ryhmiä ihan liukuhihnalta 🤔

Vierailija
29/57 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti suunnattomasti se kun liityin johonkin Marimekko-kirppisryhmään niin siellä myytiin kaikkea muutakin vaatetta joilla ei ollut mitään tekemistä kyseisen merkin kanssa.

Vierailija
30/57 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyysryhmissä on parisuhteelliset esittelemässä parisuhdettaan. Sitten kun joku menee siitä sanomaan ettei kovin yksinäiseltä näytä, niin tulee se vakio "voi parisuhteessakin olla yksinäinen önönöööö".

Joo voi sissus kun korpeaa välillä nähdä niitä "tässä kullan kanssa"-julkaisuja kun itse on täysin yksin. Tuntuu kuin suolaa hieroisivat haavoihin ja hymyilevät päälle.

Kun olin viä facessa ja varmaan samoissa ryhmissä aina tuli itselle mieleen että puuttuu kuvateksti "katsokaa, katsokaa. Minulla menee paremmin kuin sinulla"

Vierailija
31/57 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut tähän liittymistä, koska ryhmän kuvaus vaikutti lupaavalta, mutta nyt alkoi epäilyttää... Voisiko joku kertoa tarkemmin mikä ryhmässä on vikana?

Vierailija
32/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkailua, joten poliisiasia!!!

Vierailija
33/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MarkkinointiKollektiivi

Onneksi pääsin pois markkinointialalta, ei tarvitse tuolla olla. Ryhmä on oikea markkinointialan läpileikkaus: 95% alalla olevista on jonkin sortin narsisteja. 

Vierailija
34/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkipalstat. Joku puolusti koiraansa joka puri pientä lasta jatkuvasti, siitä ei olisi saanut sanoa sanaakaan. Koirastahan ei saa ikinä luopua. .Mitä pienemmät eläimet, sitä hysteerisemmät omistajat.

Vierailija
35/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Muutama vuosi sitten koirat -ryhmässä ylläpito kyllästyi täysin paimentamaan jäseniään ja antoi täysin vapaan sanan ryhmän jäsenille muutamaksi päiväksi. Tilanne karkasi täysin käsistä. Kun face uhkasi poistaa koko ryhmän, oli ylläpidon pakko taas puuttua menoon. Sieltä laitettiin porukkaa pihalle, poistettiin keskusteluja ym ym. Itse poistuin ryhmästä niihin aikoihin.

No eikö niiden ylläpitäjien pidä valvoa sitä ryhmää. Jos ei jaksa niin ottakoot siihen enemmän ylläpitäjiä.

Vierailija
36/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kamalin, mutta naisten ja miesten huone (k18) -ryhmässä on samaan aikaan todella ilkeitä ihmisiä, yp ei puutu kiusaamiseen, vaikka kyseessä pitäisi olla kiusaamisen vastainen ryhmä ja samaan aikaan porukka pahoittaa mieltänsä ihan kaikesta.

Joo ja se janne gustafson on kans yks kusipää.

Mukamas hauska näsäviisaine kommentteinee.

Vierailija
37/57 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun tähän Siskot50-ryhmään. Välillä huvittaa, miten heikko voi naisten itsetunto olla. Mitään muuta ei osata kuin kehuja kalastella, filttereillä kuvailla. Huh huh.

Vierailija
38/57 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasmus-ryhmä vie kyllä voiton sen hulluudessa 

Taisi olla rasmus-ryhmä (tai vastaava) niihin aikoihin kun Suomeen tuli massoittain porukkaa hakemaan turv*-paikkaa. Joku ryhmäläinen postasi sinne kaksi tilastoa: suomalaisten koulutustaso 15-79 -vuotiaat ja aikuiset m**han-muuttajat. Tarkoituksena rasmuslaisella oli todistaa, että m**han-muuttajien koulutustaso on lähes yhtä hyvä kuin suomalaisilla. Ongelmana oli se, että tilastoja ei voinut verrata: esim kuinka monella 15-vuotiaalla on korkeakoulututkinto? Itsekin sosiologiaa lukeneena kohottelin kulmiani. Ystäväni, joka tekee töitä tilastojen kanssa (YK:n alaisessa järjestössä vielä!), kirjoitti asiallisen kommentin, jossa selitti miksi koko vertailu oli väärä. Hän sai potkut ryhmästä ja ikuisen porttikiellon!

Rasmuslainen selitti vielä, miten hän ei näe tilastojen (täysin virheellisessä) vertailussa mitään ongelmaa ja uskovansa itse siihen mitä kirjoitti. Joopajoo, puhutaan ruusunpunaisista silmälaseista! (Ja juu, osataan täälläkin sensuroida... Ei voi kirjoittaa asiallista tekstiä ilman kikkailuja)

Vierailija
39/57 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut tähän liittymistä, koska ryhmän kuvaus vaikutti lupaavalta, mutta nyt alkoi epäilyttää... Voisiko joku kertoa tarkemmin mikä ryhmässä on vikana?

Minkälainen ryhmä tämä on? Saako tukea ja apuja vaiko ei? Voisiko joku kertoa.

Vierailija
40/57 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole F.B / en istagram. Etten jää koukuun some. Mutta hyvä ystäväni löysi sinkku ryhmästä: Mahtavan miehen . Toinen joku treffi palsta netti myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi