Miehet kai tykkää alipainoisista pitkistä naisista?
Kun ne aina valittaa lihavista naisista niin miksi ette valitse meitä alipainoisia ja pitkiä jotka ei helpolla liho ?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
No kun pitkät ei kelpaa kun oma itsetunto kokee monilla siinä kohtaa kolauksen... Tjsp.
T. Toinen pitkä kuivan kesän orava, tosin ihan parisuhteessa olen
Ei ainakaan minun kohdalla ole kyse itstunnosta, vaan pitkät ei vaan sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun pitkät ei kelpaa kun oma itsetunto kokee monilla siinä kohtaa kolauksen... Tjsp.
Miksi sitten sanotte että jokainen nainen löytää helposti miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia, jokaiselle on tarjolla jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu toki henk. kohtaisia mieltymyksiä on, ei kaikki tykkää kaikista :) yllättävän usein vaan kuulee sitä, että "oot muuten tosi mahtava, mutta oot liian pitkä" tai "en vois koskaan seurustella sun kanssa kun olisin lyhyempi kun sä, vaikka oot muuten tosi blaablaablaa" ja niin edespäin. Eikä siinä mitään, mutta hassua vaan kun se (naisen) pituus tuntuu olevan niin usein esille nouseva asia.
Läskin vaihtoehto ei ole 15 vuptiaalta pojalta näyttävät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Läskin vaihtoehto ei ole 15 vuptiaalta pojalta näyttävät naiset.
Entä jos on tosi kauniit kasvot?
No ei se 65kg ole mikään alipaino vaikka te siiderivalaat niin Luulette.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun painoin alle 50 kg, jotkut minua kiinnostaneet miehet jopa sanoivat minulle, etteivät halua sekaantua pikkulapsiin.
Se on todella pieni painoikkuna, minkä miehet sallii naiselle. Kilon kaksi suuntaansa. Mulla se on tasan 55 kg. Tiedän koska olen painanut myös tämän alle ja päälle.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin 183cm pitkä ja painan 59kg
Ei ole ikinä kukaan sanonut mitään pituudesta, enkä lyhyempi edes haluaisi olla. Tosin olen vain 175cm, eli lyhyt/keskimittainen omastakin mielestäni. Mielelläni ottaisin 10cm lisää pituutta jos jostain saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin merkittävästi alipainoinen eikä se ole mikään tavoite. Jos tuo paino on ilman anoreksiaa ja on sinulle luonnollinen niin minkäs sille sitten voi, se on vain hyväksyttävä. 66.3kg olisi sinun normaalipainon alarajalla oleva kilomäärä. Jos ihmisellä on lihaksia niin luku vielä nousee. Esim minä olisin alipainoinen jos BMI olisi 20 johtuen kehon ominaisuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu toki henk. kohtaisia mieltymyksiä on, ei kaikki tykkää kaikista :) yllättävän usein vaan kuulee sitä, että "oot muuten tosi mahtava, mutta oot liian pitkä" tai "en vois koskaan seurustella sun kanssa kun olisin lyhyempi kun sä, vaikka oot muuten tosi blaablaablaa" ja niin edespäin. Eikä siinä mitään, mutta hassua vaan kun se (naisen) pituus tuntuu olevan niin usein esille nouseva asia.
Kuinka pitkiä olette, jotka kuulette tuollaisia kommentteja? En siis kyseenalaista, vaan ihmettelen lähinnä. Itse olen hitusen pidempi kuin keskiverto ikäluokkani suomalaisnainen, mutta olen saanut lähinnä positiivisia kommentteja pituuteen liittyen, ja ottaisin mielelläni muutaman lisäsentinkin.
Ei semmoiset honkkelit hevosnaamat yleensä sytytä. Tai sitten ne on semmoisia pelottavia Amazoni naisia, jotka nostaa penkistä enemmän kuin minä.
Kerran törmäsin kauniskasvoiseen ja hoikkaan naiseen, joka oli selvästi yli 180cm. Oli varmaa on joku malli. Sytyin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin merkittävästi alipainoinen eikä se ole mikään tavoite. Jos tuo paino on ilman anoreksiaa ja on sinulle luonnollinen niin minkäs sille sitten voi, se on vain hyväksyttävä. 66.3kg olisi sinun normaalipainon alarajalla oleva kilomäärä. Jos ihmisellä on lihaksia niin luku vielä nousee. Esim minä olisin alipainoinen jos BMI olisi 20 johtuen kehon ominaisuuksista.
Isäni oli samanlainen, sitten yli 45 vuotiaana alkoi vasta kerätä painoa
Mitä väliä on jonkun miehen mielipiteillä naisen painosta tai pituudesta? Vastaus: Ei niin yhtään mitään.
Lapsia opetetaan, että jokainen saa olla sen näköinen kuin on, niin sitten vastuullisessa asemassakin olevat äijänkutaleet näyttävät päinvastaista esimerkkiä!
Nämä palstan ulinaisten jutut on kuin jonkun kiukuttelevan uhmaikäisen suusta. :D
Mallit ja missit yleisesti ottaen seurustelevat liikemiesten, näyttelijöiden ja jääkiekkoilijoiden kanssa, joten vastaus otsikkoon: kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nainen löydä helpommin jonkun miehen, muttei jotain tiettyä miestä yhtään sen helpommin kuin mies löytäisi tietyn naisen. Toki olettama sivuuttaa täysin sekä naisen kuin miehen tunteet suhteen toista osapuolta kohtaan.