Missä elämäntilanteessa 24 vuotiaan tulisi mielestäsi olla?
Kommentit (27)
lopetella opiskelut tai sitten olla paksuna jo toista kertaa
Opiskelut loppusuoralla ja/tai työelämä alkamassa. ASP-asunto hankittuna asunto kiikarissa. Plussaa, jos mies on löytynyt.
Opiskelemassa, ei lapsia. Nuo ovat mielestäni tärkeimmät. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Olen 24, kohta 25. Yksi amk-tutkinto suoritettu, vuoden kerkesin tehä töitä kun tajusin ettei ole ollenkaan mun ala. Nyt olen hakemassa yliopistoon. Lapsia ei ole, eikä vielä tulekkaan. Avomiehen kanssa asustan vuokralla. Aika perus elämää siis, en ole vielä saavuttanut elämässäni mitään ns. suurempaa. Mutta mun on ihan hyvä näin.
Tulin mielenkiinnolla lukemaan näitä kun itse täytän syyskuun alussa juurikin sen 24 v. :D
Minä olin tuossa vaiheessa opiskelemassa ja valmistuin vasta 26-vuotiaana. Tein tosin kaikki kesät, viikonloput ja lomat töitä. Ehdin nauttia opiskelulelämästä ja tulevan miehenikin olin jo löytänyt ja olimme seurustelleet vuoden verran. Elimme aika mukavaa lapsettoman pariskunnan elämää, biletimme, matkustelimme, emme asuneet virallisesti yhdessä, kuln asuimme eri paikkakunnilla.
Omissa haaveissani olisin 25-vuotiaana ollut jo naimisissa tai menossa naimisiin, valmistunut ja töissä ja seuraavien vuosien aikana olisi hankittu se omakotitalo, kaksi lasta ja koira. Ei mennyt sitten noin.
Jokainen saa mielestäni itse päättää missä tilanteessa on. Kunhan ei ole sossupummi :) itse olen 20 ja naimisissa, asun kahdestaan mieheni kanssa ja olemme töissä. Yhdessä kuusi vuotta. 24-vuotiaana menee varmaankin samalla tavalla, paitsi luulisin että silloin on kolmas perheenjäsen myös eli jyrsijä tai kissa tai muu eläin. :)