Hyvä ystävä lopetti yhteydenpidon kun kuuli
että poltan silloin tällöin pilveä. Mitä tästä nyt ajattelisi?
Kommentit (162)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:29"]
Mitä se sitten sun mielestä kertoo ihmisestä? Mun mielestä ei paljon paskaakaan. Ei ap
[/quote]
No esim. sen ettei ole niin väliä vaikka ei aina ihan lakia noudatakaan. Omat säännöt menee yhteisesti sovittujen edelle.
[/quote]
En mie oo ainekaa mitää sääntöjä ollu sopimas... Et se niistä yhteisistä..
[/quote]
Oma mokahan se on jos ei äänestysoikeuttaan käytä. Turha siitä on muita syyttää. Kertoo kyllä pössyttelijäistä paljon, että äänioikeus ja sen käyttäminen on ihan outoja juttuja. Tais se peruskoulukin mennä pössytellen?
En ihmettele. Mieheni lopetti yhteydenpidon erääseen kaveriinsa, joka paljastui pössyttelijäksi. Ja selittäähän tuo käyttö tiettyjä asioita, mitä aikaisemmin ihmetteli.
Tuollaiselle kukkahattutädille vain näyttäisin keskisormea. Ainakin nyt huomasit hänen todellisen luonteensa. :)
Pössyttely johtaa joillakin ihmisillä psykoosiin. Se ei ole hyvä asia.
Monet pössyttelijät ovat myös rikollisia, narkkareita, alkkiksia, eivät välitä laista eivätkä säännöistä. He ovat monesti myös jotenkin tyhmiä eivätkä tajua mitään.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:29"]
Mitä se sitten sun mielestä kertoo ihmisestä? Mun mielestä ei paljon paskaakaan. Ei ap
[/quote]
No esim. sen ettei ole niin väliä vaikka ei aina ihan lakia noudatakaan. Omat säännöt menee yhteisesti sovittujen edelle.
[/quote]
[/quote]
Oma mokahan se on jos ei äänestysoikeuttaan käytä. Turha siitä on muita syyttää. Kertoo kyllä pössyttelijäistä paljon, että äänioikeus ja sen käyttäminen on ihan outoja juttuja. Tais se peruskoulukin mennä pössytellen?
[/quote]
Ja mistä niin päättelit et pössyttelen? Kuhan vaa totesin, et mie en ainekaa oo ollu säätämäs lakeja tähän paratiisiin mis asutaa. Etkä kyl siekää.. Et jospa olisit vaa hiljaa..
käykää allekirjoittamassa se kansalaisaloite ja äänestäkää vaaleissa. poliisejakin turhauttaa nämä pössyttelijöiden vainoamiset kun tärkeämpiäkin tehtäviä olisi.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 02:35"]Pössyttely johtaa joillakin ihmisillä psykoosiin. Se ei ole hyvä asia.
Monet pössyttelijät ovat myös rikollisia, narkkareita, alkkiksia, eivät välitä laista eivätkä säännöistä. He ovat monesti myös jotenkin tyhmiä eivätkä tajua mitään.
[/quote]
Mulla ei oo mitään syytä puolustella ketään, mutta kysynpähän kuitenkin. Eikö kaikkia noita ole olemassa myös ilman mitään pössyttelyä? Psykoosia, rikoksia, narkkareita (ois pientä se pössyttely jonku hepon rinnalla), on myös ihmisiä joita ei lait ja säännöt kiinnosta, on alkkiksia, ja on muuten aivan helvetin tyhmiä ihmisiä! Tunnen/tiedän ihan kaikkia noista, eikä heillä ole mitään tekemistä pössyttelyn kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:24"]että poltan silloin tällöin pilveä. Mitä tästä nyt ajattelisi?
[/quote]
Suomessa edelleen rikos. Vaikka mielestäsi ongelmatonta, halunnee ystäväsi pysytellä erossa rikollisesta elämäntavasta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:34"]Akateeminen uranainen täällä päivää. Polttelen noin neljästi vuodessa rentoutuakseni. Alkoholia käytän harvoin, lasin tai kaksi viiniä. Asuinmaassani kannabiksen käyttö ei ole rangaistavaa. Ai niin, olen myös perheenäiti.
[/quote]
Päivää, akateeminen uranainen. Onnea valinnastasi. Jos joskus palaat synnyinmaahasi, muistathan lopettaa tapasi täällä - huumausainerikos sulkee moni ovia. Jos taas matkustat lomalla esimerkiksi kaukoidän maihin, ei oven sulkeutumisessa ole kysymys vain kielikuvasta. Avoimesti kotisi ulkopuolella tuskin pössyttelet nykyäänkään, miksi häpeät luonnollista harrastustasi?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:24"]että poltan silloin tällöin pilveä. Mitä tästä nyt ajattelisi?
[/quote] Miksi edes poltat? Haluatko kuolla nuorena? Menetäthän sä ystäviäkin, jos sä poltat pilveä! Voisit lopettaa. >:(
[/quote]
[/quote]
Voi luoja mikä niuho...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:01"]
[/quote]
Ja mistä niin päättelit et pössyttelen? Kuhan vaa totesin, et mie en ainekaa oo ollu säätämäs lakeja tähän paratiisiin mis asutaa. Etkä kyl siekää.. Et jospa olisit vaa hiljaa..
[/quote]
Meikä on käynyt äänestämässä jokaisissa vaaleissa, yhdetkään ei ole jääneet välistä. Joten kyllä mä osaltani olen ollut niitä lakeja säätämässä tässä armaassa Suomen maassa. Paratiisesta en tiedä, kun en sellaisessa ole koskaan asunut saati äänestänyt.
Ja jotenkin vaan tuntui että täytyyhän sun pössytellä kun tuntuu olevan niin hukassa tuo että miten ne yhteiset säännöt tässä maassa oikein sovitaan. Johan se on yläkoulussa opetettu ja erilaisilla nuorisovaaleilla harjoiteltukin. Mutta jos ei kiinnosta niin eihän sitä opi. Turha vaan on sitten mussuttaa, enemmistö päättää, sinunkin puolestasi. Tai sitten te haluatte vaan rikkoa lakia, laillinen pössyttely ei olis niin kivaa ja jännää. Joten kannabista ei edes haluta lailliseksi.
Näiden pilviveikkojen rahat menee joko moottoripyöräjengien tai muiden rikollisjärjestöjen toimintaan, tai sitten valopäät veisaavat viis naapureidensa turvallisuudesta rakentamalla oman kasvihuoneen kerrostaloon.
No, en olisi minäkään enää missään tekemisissä.
Ystävä, joka katkaisi yhteydenpidon, kuulostaa just yhtä niuholta kuin suurin osa kommentoijista. Tai ehkä kyse on enemmänkin tietämättömyydestä, väärästä informaatiosta, perisuomalaisesta auktoriteettien kyselemättömyydestä ja tuntemattoman pelosta. Hirveän fiksulta omilla aivoillaan ajattelevalta ihmiseltä hän ei kuulosta, joten ehkä ei niin karmean iso menetys ollutkaan.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 08:26"]Ystävä, joka katkaisi yhteydenpidon, kuulostaa just yhtä niuholta kuin suurin osa kommentoijista. Tai ehkä kyse on enemmänkin tietämättömyydestä, väärästä informaatiosta, perisuomalaisesta auktoriteettien kyselemättömyydestä ja tuntemattoman pelosta. Hirveän fiksulta omilla aivoillaan ajattelevalta ihmiseltä hän ei kuulosta, joten ehkä ei niin karmean iso menetys ollutkaan.
[/quote]
Mulla on niinku argumentit siihen että tää on tosi jees, ja vastustajat on niinku ööh tosi auktoriteettiuskovaisia ja perisuomalaisia. Word!
No, enpä ole parempiakaan argumentteja (todellisuuteen perustuvia) kuullut näiltä vastustajilta.
Mutta sinä, hyvä kommentoija, laitoit nyt kyllä mulle jauhot suuhun niin, että vihdoin ymmärrän kannabispiikin vaarallisuuden selkeästi kuin Aapisesta tavaten.
Ei satunnaien pilvenpolttelu ole paha asia. Mammat vaan tietysti tyypilliseen av-tyyliin heti kuvittelevat, että silloin tällöin sauhutteleva henkilö on joku rastafari tai umpinarkki, jonka koko elämä pyörii marisätkän ympärillä. Itse juotte räkäkännejä ja liikenteessä ajatte punaisia päin, ylinopeutta ettekä pysähdy suojatien eteen. Että aika naurettavaa vedota siihen, että Suomessa polttelu olisi rikos.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 08:38"]No, enpä ole parempiakaan argumentteja (todellisuuteen perustuvia) kuullut näiltä vastustajilta.
Mutta sinä, hyvä kommentoija, laitoit nyt kyllä mulle jauhot suuhun niin, että vihdoin ymmärrän kannabispiikin vaarallisuuden selkeästi kuin Aapisesta tavaten.
[/quote]
Hyvä, levitä sanaa kun te Vihreät seuraavan kerran kokoustatte.
[/quote]
[/quote]