Miten omat piirteenne heijastuvat miesmakuunne?
Tai miksei naismakuunkin.
Itse olen huomannut omalla kohdallani ainakin nämä:
- olen naiseksi pitkähkö, joten en pidä pitkistä miehistä
- olen omaan makuuni liian roteva, joten pidän aika siroista miehistä eikä rotevat miehet viehätä
- leukani on leveähkö, joten en ole ikinä ollut leveäleukaisten miesten fani
- pohkeeni ovat omaan silmääni liian paksurakenteiset, joten en tykkää jos miehellä on lihaksikkaat jalat
Parhaita puoliani taas on esimerkiksi suora nenä, kaunis luusto, täyteläiset huulet, tuuheat kulmat ja hiukset…ja näistä piirteistä tykkään myös miehessä.
Nämä ei siis ole mitään tietoisia juttuja jotka olisin päättänyt, vaan olen huomannut oman kehonkuvani vaikuttavan tiedostamattanikin miesmakuuni.
Huomaatteko te omassa miesmaussa tällaista?
Kommentit (23)
Oma nenäni on pieni ja ohut, niin miehellä pitää olla normaali/iso nenä. Tästä en varmaan koskaan tekisi poikkeusta :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ei nyt ymmärtänyt aloituksen pointtia, joka oli mielestäni kutkuttavan jännä. Miten omat piirteet heijastuvat toiveisiin kumppanin ominaisuuksista?
Haluatko samannäköisen kuin sinä, vai ihan erinäköisen, vai jotain siltä väliltä?
No minusta aloitus on jotenkin liian tiukasti pieniinkin ulkonäköpiirteisiin takertuva. Itse kyllä pidän miehistä jotka ovat jotenkin kokonaisuutena saman "oloisia" kuin itse olen mutta ei se riipu mistään yksittäisistä ulkonäön piirteistä.
Itse luulen, ettet ole vain tarpeeksi harjaantunut katsomaan, mistä pidät. Eli jos oikein analysoit niin keksit varmasti ne piirteet, joista viehätyt. Mutta ulkonäkökriteereistä pitää usein vain joustaa, jos priorisoi luonnetta ja sikäli miesystävät voivat olla hyvin erinäköisiä keskenään, mutta jotenkin samanlaisia luonteeltaan.
No minusta aloitus on jotenkin liian tiukasti pieniinkin ulkonäköpiirteisiin takertuva. Itse kyllä pidän miehistä jotka ovat jotenkin kokonaisuutena saman "oloisia" kuin itse olen mutta ei se riipu mistään yksittäisistä ulkonäön piirteistä.