Tylsä elämä
Ei ole kavereita saatikka ystäviä. Poikaystävä löytyy, mutta hänellä on muuta elämää, enkä voi jatkuvasti roikkua hänen seurassaan vaikka mieli tekisi. Joten jos en ole hänen kanssaan tai koulussa, istun kotona. Ei huvita tehdä mitään yksin, eikä istua vain kotona. Pitäiskö mun hankkia vaikka jotain osa-aikatyötä opiskelujen ohelle? Ei tulis iltoja, viikonloppuja ja lomia vaan syrjäydyttyä sohvannurkkaan. Olen yrittänyt hankkia uusia ystäviä, mutta jostain syystä en vain kelpaa seuraksi. Ei väkisin. Harmittaa.
Keksikää mulle nyt jotain tekemistä kodin ulkopuolella ennenkuin mun pää räjähtää ajatuskierrepaineesta. Auttakaa :(
N17
Kommentit (6)
Haluaisitko alkaa harrastaa jotain?
Jos aloittaja olisi miespuolinen ja muuten samanlainen kuin nyt, hänellä ei olisi naisystävää.
Olisi oikeastaan aika toivottomassa asemassa sen hankkimiseen.
Tässä taas huomataan, kuinka helppoa tytön/naisen on saada poika/miesystävä. Riittää, että on tyttö/nainen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:46"]Haluaisitko alkaa harrastaa jotain?
[/quote]
Itseasiassa aloitan maanantaina. Se vie aikaani n. 1,5-2h päivässä, neljästä viiteen kertaa viikossa. Silti minulle jää tälläistä turhaa aikaa.
Ap
Ei ystäviä korvaa mikään.