Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää onni?

Vierailija
16.08.2014 |

Arkinen elämäni on puuduttavaa ja tylsää, tietynlainen mielekkyys puuttuu. Vuodesta toiseen kohtaan päivittäin samat, masentavat rutiinit ja päivän kohokohta tuntuu olevan nukkumaanmenoaika.

En koe nauttivani suuremmin oikein mistään, tai paremmin ehkä sanottuna, en ole juuri löytänyt mielenkiinnonkohteitani. Lisäksi introverttius ja mieltä rassaava ujous saavat itseni pysymään vahvasti vain kotona omissa oloissani.

Minulla ei ole kumppania tai lapsia, olen opiskelija. Kiinnostaisi kuulla teidän vinkkejä kohti onnellisempaa elämää!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
2/4 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, ettet ole löytänyt mielenkiinnon kohteitasi. Voisitko siis kokeilla erilaisia asioita, harrastuksia, menoja, tekemistä? Varaisit vaikka tietyn ajan viikosta tällaista "omaa aikaa", jolloin et tee etkä mieti normaalielämän kuvioita.

Sanoit myös olevasi introvertti ja ujo. Kannustaisin tässäkin itsesi alttiiksi asettamiseen ja mukavuusalueelta poistumiseen. Mielestäni on niin, että ihminen ei kehity, ellei välillä testaa ja ylitä mukavuusalueensa rajoja. Ujonkin kannattaa välillä rohkaistua kokeilemaan vaikka jotakin sosiaalista toimintaa tai harrastusta. Eihän sitä ikinä tiedä, mistä sitä innostuu ja missä tutustuu uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin.

Toivon, että muutkin kertovat omia näkökulmiaan aiheeseen. Tsemppiä kovasti sinulle! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen vastaus on ihana. Minä puolestani ihmettelen tuota, ettet ole löytänyt mielenkiinnon kohteita. En kertakaikkiaan ymmärrä, miten sellainen on mahdollista! Eikö sinua kiinnosta mikään? Kyllä kai jokaista nyt jokin sentään kiinnostaa - vai mitä?

Vierailija
4/4 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele elämääsi uusin silmin, jää kuuntelemaan ääniä, katsele ympärillesi, aisti uudella tavalla arkiasioitasi. Itse olen alkanut nauttimaan enemmän arjesta ja olemaan onnellisempi, kun opin pysähtymään arkihetkinä. Tänään tunsin itseni hyvin eläväksi ja onnelliseksi esim. ulkoiluttaessani koiriani: Kuuntelin haavan lehtien havinaa, tunsin pienen kesäsateen kasvoilla ja vain nautin hetkestä. Arki tuntuu erilaiselta, kun on oppinut nauttimaan pienistä asioista.

Itse olen myös ujonpuoleinen, mutta siitä huolimatta uskalsin mennä oman mukavuusalueen ulkopuolelle ja hankin salikortin. Lisäksi ryhdyin käymään jumppatunneilla. Nämä asiat ovat tuonneet onnea omaan arkeeni. Tsemppiä sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme