Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kohusaarnaaja?

Vierailija
16.08.2014 |

Toivoisin keskustelua aiheesta Teemu Tapio. Laitan linkin hänen TV7:n talviseen haastatteluun.

Katsottuani ohjelman ja käytyäni hänen kotisivuillaan, minua alkoi jotenkin pelottamaan. Onko kyse kätketystä suuruudenhulluudesta, laittaako hän itseään Jumalan rooliin (toki ilmaisten itse olevansa vain täysin Jumalan käytössä)?
Puheet lukuisista täysistä stadioneista yms. Blogissaan on myös omituista puhetta, tulee olo että hän kokee olevansa muita ihmisiä parempi, lähempänä Jumalaa ja että hän yksin rukoiluineen on vaikuttanut esim. siihen ettei homoseksuaali päässyt presidentiksi ja pimeys vallannut Suomea.

Toisaalta, jos todella hän on lähellä Jumalaa ja elää hyvää elämää, mikäs siinä. Ja ilmeisesti Jumala vastaa hänen rukouksiinsa hänen omassa arjessaan -ei kai sitä kieltääkään voi.

Blogissaan hän nosti tuon (minun nähdäkseni) pienen marginaaliyleisön ohjelmankin suureksi asiaksi ja mahtavaksi spektaakkeliksi.

Tässä haastattelu: www.tv7.fi/vod/player/?program=35375

Tässä Tapion kotisivut: teemutapio.blogspot.fi/

Mitä mieltä olette? Onko hän tulevaisuuden kohusaarnaaja joka saa stadionit täyteen ja rammat kävelemään ja sokeat näkemään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakstoista tusinassa.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi