Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihaläskin ongelma: miten päästä eroon läskistä??

Vierailija
16.08.2014 |

Eli olen siis normaalipainoinen nuori nainen, mutta silti esim. reisissä, takapuolessa ja vatsassa on ylimääräistä löysää ja jenkkakahvat löytyy myös. Harrastan liikuntaa, joten en siis ole aivan lihaksetonkaan. Niiden lihasten päällä sitten vaan on se läskikerroskin, selluliittiä löytyy myös...

Ruokavaliosta tämä tietenkin johtuu, en väitä että söisin erityisen terveellisesti. Mutta riittäisikö siis ruokavalion korjaaminen, vai pitääkö läskit myös "laihduttaa pois"? Eli pitäisikö minun olla kalorivajeellakin jonkin aikaa ja harrastaa jotain erityistä rasvanpolttoliikuntaa? Käykö siinä sitten niin, että ensin laihdun alipainoiseksi ja sitten pitäisi kasvattaa tarvittavat kilot takaisin lihaksina?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:03"]

Onpahan taas niin  "asiantuntevaa" porukkaa paikalla!

Etsi ap mieluummin tietosi muualta.

[/quote]Tätä toivoisin kaikilta. Edes pientä vaivannäköä, ettei tultas esittämään tänne aivan helvetin tyhmiä kysymyksiä ja sitten olemaan kuitenkin eri mieltä kaikesta vaikkei tiedetä mistään mitään.

Vierailija
22/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En luota sokeasti täällä saamaani tietoon, tarkistutan ennen kuin otan käyttöön, jos jostain ns. radikaalimmasta on kyse. Maalaisjärki ja lähdekritiikki on ihan hyvä säilyttää. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:07"]

[/quote]Tätä toivoisin kaikilta. Edes pientä vaivannäköä, ettei tultas esittämään tänne aivan helvetin tyhmiä kysymyksiä ja sitten olemaan kuitenkin eri mieltä kaikesta vaikkei tiedetä mistään mitään.

[/quote]

Minusta täällä on hauskaa keskustella ja voi saada uusia näkökulmia. Monesti viesteistä huomaa onko ne oikeasti tosissaan kirjoitettu vai ei... -ap

Vierailija
24/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:51"]

Käytän alkoholia, täytyyhän tuo myöntää. Siitä totta kai tulee aivan turhia kaloreita. Käytän arviolta kerran kuussa enemmänkin, mutta satunnaisia "yksillä" käymisiä kertyy myös. En haluaisi jättää alkoholia kokonaan pois (tarvitseeko? siis ihan täysin?), mutta vähentää täytyy, vaikken ns. ongelmakäyttäjä nytkään ole. Mitään lääkitystä minulla ei ole, en käytä edes hormonaalista ehkäisyä. -ap

[/quote]Alkoholin turhat kalorit ei ole se ainoa ongelma, vaan että sinä aikana kun maksa on rasittunut alkoholinpolttamisesta, se ei voi polttaa rasvaa.

[/quote]

Kuinka pitkään maksa sitten on rasittunut käytöstä? -ap

[/quote]Jos olet juonut usein niitä "yksiä" ja kunnolla ottaessasi juot runsaasti, voi kestää kuukaudenkin, että maksa on normalisoitunut.

Vierailija
25/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Juuh me emme ole täällä varsinaisesti palvelemassa teitä tiedonjanoisia, jotka ette viitsi edes itse ensin selvitellä. Sori.

Vierailija
26/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:32"]

[/quote]Juuh me emme ole täällä varsinaisesti palvelemassa teitä tiedonjanoisia, jotka ette viitsi edes itse ensin selvitellä. Sori.

[/quote]

Aika kivasti täällä on minulle kuitenkin vastailtu, että menkääs nyt siitä jankuttamasta jos ei ketju kiinnosta.  -ap

Vierailija
27/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavele toihin tai opiskeluun. Jos menet bussilla junalla tjsp, kavele parin aseman vali. Laihduttaminen ja sitten takaisin lihoaminen -- tai toisinpain -- lisaa laihalaskiongelmaa

Laihalaskiys on normaalia ja yksi vaihtoehto on olla piittaamatta siita

Vierailija
28/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:34"]

Aika kivasti täällä on minulle kuitenkin vastailtu, että menkääs nyt siitä jankuttamasta jos ei ketju kiinnosta.  -ap

[/quote]Olipa sinullakin paljon annettavaa kommentissasi. Kannattaa ensin itse lopettaa se jankkaaminen, jos haluaa muutosta.

Vierailija
29/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmien syöminen on vahingollista, yhtä vahingollista kuin alkoholi. Siitä tulee fruktoosia, joka pamahtaa läskiksi reisiin ja kummulle. Vihanneksi kannattaa popsia niiden sijaan...

Vierailija
30/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:37"]

Hedelmien syöminen on vahingollista, yhtä vahingollista kuin alkoholi. Siitä tulee fruktoosia, joka pamahtaa läskiksi reisiin ja kummulle. Vihanneksi kannattaa popsia niiden sijaan...

[/quote]Kyllähän noilla hedelmillä voi tosiaan maksa-arvot saada kohoamaan. Tai mistä sen fruktoosinsa sitten ottaakaan, karkeista tai limsasta kun niitä kai saa.

Vierailija
31/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi aloitteleva kasvissyöjä ihmettelee samaa. Onko soijan käyttö pahasta kun olen sillä korvannut lihaa?

Vierailija
32/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:46"]

Täällä yksi aloitteleva kasvissyöjä ihmettelee samaa. Onko soijan käyttö pahasta kun olen sillä korvannut lihaa?

[/quote]No sinänsä soija on hyvä proteiininlähde, mutta se saattaa aiheuttaa kilpirauhasen vajaatoimintaa -> lihomista, laihduttamisen vaikeutta, hidasta aineenvaihduntaa jne.

Vierailija
33/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laiha läski" syö 900 kcal päivässä ja ihmettelee, kun kroppa ei ole terveen oloinen.. Kuule, ei ainoastaan pintakerroksesi ja kudoksesi kärsi, luusikin hapertuvat ja ajattelukyky alkaa pakkomielteistyä.

Vierailija
34/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:37"]

[/quote]

Ulkolaiset hedelmät on niin jalostettuja, ettei niissä paljon vitamiineja ole. Pelkkää sokeria, nehän on makeita.

Vierailija
35/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:02"]

"Laiha läski" syö 900 kcal päivässä ja ihmettelee, kun kroppa ei ole terveen oloinen.. Kuule, ei ainoastaan pintakerroksesi ja kudoksesi kärsi, luusikin hapertuvat ja ajattelukyky alkaa pakkomielteistyä.

[/quote]Niinpä. Tuntuu et jokaiseen asialliseenkin laihdutusketjuun on pakko aina jonkun hölmön ilmestyä tekemään siitä pro ana.

Vierailija
36/83 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites saa jalkoihin, etenkin pohkeisiin lisää massaa?

Vierailija
37/83 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 18:26"]

Mites saa jalkoihin, etenkin pohkeisiin lisää massaa?

[/quote]

Juoksemalla rappuja alas

Vierailija
38/83 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Olen hoikka ja laihtunut vähän liikaakin, haluaisin vähän lihasta näihin rimppakinttuihin ja herneen kokoisiin hauiksiin. Yhtään en halua laihtua. 

Minkä painoinen kahvakuula aloittelijalle? Laittakaa linkkejä johonki aloittelijalle sopiviin kahvakuulaohjelmiin. 

Vierailija
39/83 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:06"]

Koululla ei ole salia. Syön normaalia ruokaa lautasmallin mukaisesti. Enkä mä niitä lihaksia niin kaipaa vaan rasvanpolttoa tuosta halvatun vatsasta, muuten pidän kropastani tällaisena laihana ja pienenä mutt tuo vatsa!!

[/quote]

Vatsalihastreeniin ei salia tarvitse. Liikkeitä löytää esim netistä, jos on hiukankaan viitseliäisyyttä.

[/quote]

Ei rasvaa saa pois vatsasta vatsalihasliikkeitä tekemällä.

Vierailija
40/83 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutat ruokavalion terveellisemmäks ja jatkat liikunnan harrastamista niin kyllä läskit vähenee. Normaalipainoisena en suosittele laihduttamaan, tai äkkiä elimistösi rupeaa käymään säästöliekillä ja keräämään vaan ylimääräistä rasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän