Mikä olumppialaisten tylsin tv-laji?
Itse äänestän ylivoimaisesti golhvia. Voihan böördi putti.
Kommentit (66)
Skeittaus on ollut ehdottomasti kiinnostavinta tähän mennessä!
Tylsintä on golf ja purjehdus.
Selostajasta riippuu paljon. Hyvä selostaja saa lajin kuin lajin saloja avattua kiinnostavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miekkailu.. (sellaiset lörpöt tikut vaan)
Koris
Golffia yritin katsoa, mutta kestää niiiiin kauan, enkä osaa termejä/ymmärrä niitä.
Enkä vieläkään tajua miksi on lentopallo sekä rantalentis.
Käsipallo oli vähän...
Lentopallo ja rantalentis on eri lajit ihan siinä missä 100m ja 10000m juoksu.
Pyöräily ja golf. Alkaa nukuttaa välittömästi noita seuratessa.
50km kävely ja maantieajot pöyrällä.
7- ja 10-ottelu! Ei kiinnosta yhtään katsoa lahjattomien surkeita suorituksia.
Jos muka on niin hyvä monessa lajissa, niin osallistuis sitten niissä paraatilajeissaan normaaliin kisaan.
Ja miksei niissä ottelulajeissa ole ollenkaan kestävyysjuoksulajeja....
Vierailija kirjoitti:
Selostajasta riippuu paljon. Hyvä selostaja saa lajin kuin lajin saloja avattua kiinnostavaksi.
Mun suosikki on miesten 50 km perinteinen hiihto väliaikalähdöllä. Harmi ettei sitä nähdä näissä kisoissa.
Onhan niitä muitakin, mutta ne mitä nyt itse olen tässä viime päivinä huomannut niin surffaus, miekkailu ja purjehduskin.
Uinnit ovat aika yksitoikkoisia. Edetään radoillaan pärskeiden seassa, uijia ei erota ja tulos paljastuu näytöltä. Altaat ovat rumia. Golfissa ja kouluratsastuksessa sentään näkyy maisemia.
Uinti on kaikkein mielenkiintoisin laji👍
Vierailija kirjoitti:
Olympialaiset. Opetelkaa kirjoittamaan länsimaisen sivistyksen yksi tärkeimmistä sanoista.
Opettele ite tunnistamaan piilovattuilu 😉
- eri
Lentopallo ja rantalentis on eri lajit ihan siinä missä 100m ja 10000m juoksu.[/quote]
No toisessa 3 tyyppiä.. En vain tajua koko rantalentistä... Miten ihmeessä tullut olympialaji.
Suopotkupallo kanssa sitten.
(yrittänyt pari kertaa katsoa beachvolleyta.. Joo ei.)
Purjehdus ei ollut tylsää.. Siis jos suomalainen oli siellä kärjessä. Toki vähän "tiiviimpi" muotoisena voisi olla vielä kivempaa.
Nautin merielementistä.
Tykkäsin katsella Tuulan touhuja🙂 ja Kallenkin alussa kun pärjäsi.
Eli iso tekijä on tuo joku jota kannustaa🤔
Juoksut radalla jaksan katsoa ilman suomalaisia... Niin ja tuon skeitin.. Se oli yllätys!
No kyllähän tuota pyöräilyn maantieajoa on aika tylsä seurata 5-6 tuntia ja samoin 50 km kävelyä ja maratonjuoksua.
Arvostan toki näitä kestävyysurheilijoita, mutta seuraaminen on televisiossa tylsää. Usein katsonkin näistä lajeista sen viimeisen vartin.
Vierailija kirjoitti:
Boomerit heti haukkumassa skeittausta. :D Tulen nauttimaan suuresti siitä, kun skeittaus jää ikuisesti ohjelmistoon ja joku päivä eSports otetaan mukaan. HAHAHAAA!!!
Ei minua haittaa yhtään, jos eSports tulee ohjelmistoon. Olen itsekin pelannut yli 30 vuotta.
Terv. se ”boomer” joka ei tykännyt skeittauksesta
Se oli mullekin iso pettymys. Olisin odottanut että maailman huiput tekee jotain erityisen näyttävää surffatessaan, mutta mielestäni ihan samanlaista menoa näkee jokaisella vähänkin tuulisella rannalla.