avioeroko?
Olen väkivaltaisessa avioliitossa. Haluaisin erota, mutta olen niin loppu. Surettaa kaikki miehen puolen sukulaiset ja ystävät, jotka jäävät taakse
erossa. He tosin ovat mieheni puolella, joka asiassa. Mieheni on kova puhumaan paskaa ja ihmiset uskovat häntä. Olen niin voimaton. Olen akateeminen lapseton nainen. Ikä 35. Yhdessä 15 vuotta miehen kanssa. Terapiassa on käyty. Mies kokee siellä häneen kohdistuvat asiat arvosteluna. Pelkään häntä. Olen itse hakeutunut terapiaan, jotta saisin apua. Mistä voimia lähteä? Itsekin olen lyönyt, mutta vasta päivien lyttäämisen jälkeen. Ei alkon käyttöä tms. Ei ole normaalia parisuhdetta ollut pitkään aikaan, vuosiin. Mistä voimia? Olemme terapiassa ja avun piirissä. Mies yrittää tsempata myös. Rakastan miestäni ihan vähän vielä. Onko mahdollista selvitä? Meillä ei ole lapsia.
Kommentit (51)
Siis sä olet mieluummin väkivaltaisessa ja erittäin huonossa suhteessa kuin yksin? Kuinka sekaisin oikein olet? Etkä saa mitään itsenäisyyttä muista miehistö, sun täytyy unohtaa hetkeksi miehet kokonaan ja ajatella vain itseäsi. Jätä se mies. Ei sukulaiset jää sua kaipaamaan, koska miehesi on jo pilannut teidän suhteen.
Ei se ikä katso sitä löytääkö suhdetta, vaan oma mieli. Jos tunnet ettet pärjää ilman miestä tai epätoivoisesti haet sitä oikeaa, niin taatusti kaikki miehet kiertää sut kaukaa. Opi ensin rakastamaan itseäsi ja tulemaan toimeen yksin, niin varmasti löydät jonkun ihanan miehen, joka palvoo ja rakastaa sua.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 09:26"]
Kaikkeen tottuu, väkivaltaankin. On niin huono itsetunto haukkujen jälkeen. Onko 35 mahdollisuutta ees onneen eronneena? Kuka haluu 35 lapsettoman naisen? Ei kukaan. :'(
[/quote]
voi kuule.voin sanoa että monikin mies!!!itseni mukaan lukien.
tsemppiä tilanteeseen.tee viisas ratkaisu ja lähde luomaan itelles parempaa elämää.alkuun saattaa olla hankalaa mut voin sanoa että pidemmän päälle ainut ja oikea ratkaisu.
t:mies lahdesta
En kaipaa mitään oikeaa sinkkumarkkinoilta, kuten sanoin ei koskaan enää naimisiin. Tuskin avoliittoonkaan, jos avioero tulee. Olen sitten loppuelämäni yksin. Sen takia yritän vielä, koska eron jälkeen paluuta ei ole rouvaksi, kenenkään rouvaksi enää. Ap
Olen tosi masentunut, pitää varmaan soittaa jonnekin auttavaan kriisi-puhelimeen. Eka ukko, en ole koskaan aikaisemmin eronnut. Neitsyyskin meni tälle äijälle. Oon paskaa. Ap
Niin huono olo. Henkisesti oon niin loppu. :'( :'( :'(
Nyt heität periaatteesi romukoppaan, olet huomannut itsekin, että ei niistä ole sinulle apua. Ja lopetat samalla turhan jahkailun tulevasta onnesta, et näe nyt muutenkaan asioitasi selkeästi, joten älä hukkaa aikaa miettimiseen löydätkö koskaan itsellesi enää "onnea" jos nyt tästä liitosta lähdet. Nyt on nyt, hoida tämä asia ensin kunnolla. Teillä ei ole edes lapsia, joten ero on periaatteessa aika helppo. Miehen sukulaiset jätä omaan arvoonsa, eläköön he omaa elämäänsä ja sinä et ole heille tilivelvollinen.
Kuulostat jotenkin paljon nuoremmalta kuin sanoit iäksesi. Et ole ehkä itse päässyt kasvamaan henkisesti liitossanne ollenkaan, vaan olet jäänyt sinne hellan ja nyrkin väliin kuihtumaan. Sinuna ottaisin nyt kaikki mahdolliset tukiverkot käyttöön ja riuhtaisisin itseni suhteesta kerralla kauas. En jäisi enää miettimään menneitä, vaan yrittäisin saada pääni kuntoon ja arjen rullaamaan. Enkä edes katselisi muita miehiä. Valitettavasti en edes usko, että olisit nyt kenellekään normaalille miehelle ilo ja tasa-arvoinen kumppani, sen verran pääsi sisällä on rikki mennyttä ja käsittelemätöntä asiaa. Näillä nykyisillä etsisit mitä todennäköisimmin vain toisen samanlaisen miehen ja et pääsisi tuosta suosta nousemaan pian ollenkaan.
Periaatteesi ovat typeryyttä ja pelkuruutta. Mieluummin paska elämä?
Kiitos haukkukaa lisää vaan. Hyvää tekee. Ap
Sun olisi alunperinkin pitänyt hurvitrlla ja treffailla monia miehiä Ennenkuin nait jonkun pölhökustaan, joka ei kunnioita sua. Ero on iloinen asia.
Eroa
Hoida itsesi kuntoon
Vasta sitten uusi mies.
Eka ero on vaikein, miks mun eka ero pitää olla avioero. Aattelin että tää kestää, mut ei. Henkisesti niin raskasta. Ap
No ei kestä, se on sääntö. Ei poikkeus.
No, aika kasvaa aikuiseksi. Sinunkin
Mies on siis narsisti. Voimia eroon,kun kerran olet lapseton niin sun pitää elää itseäs varten eikä ketään pelkuri naistenhakkaajaa.
Tarkoitin kiitoksia sille sääntö ei poikkeus kommentille ap
Mihin sos puhelimeen voi soittaa vkl? Ap
Up