Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, nautitko aidosti anaaliseksistä?

Vierailija
01.08.2021 |

Nyt selvitetään totuus tästä!

Nainen, nautitko aidosti anaaliseksistä?

Vaihtoehdot

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten kysyt "aidosti"... onko oletus, että naiset ei aidosti tykkää, tykkäävät vain kun mies sitten tykkää.. Niin ominaista varsinkin hmm joillekkin naisille.

Vierailija
102/115 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tähän ketjuun yksikään anaalin kehujista nainen.

Miehet kehuu muka naisena täällä. Ei ne teidän vaimot silti anna vaikka yritätte sen saada kuulostaan kaikkien naisten unelma duunilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun miehet kyllä panisivat naista peppuun, mutta jos nainen haluaisi kokeilla panna miestä peppuun niin eivät suostu 🤨

Olisi hyvä kuulla kriteerit miksi itse saisivat kun eivät itse anna?

Kyllä on pantu peppuun ja tuntuu hyvältä, siis strapilla ja dildolla, aika usein vaimo käy siellä vähintään sormilla, miestä en ole omaan hanuriin halunnu.

Vierailija
104/115 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on pienimunasia täällä ”naisena”kirjottelemassa, epätoivosia ootte

Vierailija
105/115 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä eri naisia ollut kymmeniä joita kakkoseen olen laittanut. 1 ollut semmoinen joka oikeasti sai orgasmin. Ehkä 3 ollut jotka muuten tykkäs vaikka ei koskaan siinä saa. Loput ollut semmoisia joille se on ihan ok touhua mutta eivät saa siitä mitään nautintoa.

Vierailija
106/115 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun miehet kyllä panisivat naista peppuun, mutta jos nainen haluaisi kokeilla panna miestä peppuun niin eivät suostu 🤨

Olisi hyvä kuulla kriteerit miksi itse saisivat kun eivät itse anna?

Ollaan kyllä niinkin päin harrastettu, dildolla ja sormilla, mutta kun kumpikaan ei siitä oikein kiksejä saa, niin eipä se säännöllistä ole. Eturauhaskiihotin ja anustappi ovat kiva lisä yhdynnän aikana ja ajatuksena kiihottaisi että puoliso fistaisi minua ja nuolisi pyllyäni.

Vierailija
107/115 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on pienimunasia täällä ”naisena”kirjottelemassa, epätoivosia ootte

Mutta mitä sitä muuta voi tehdä, jos pienimunaiseksi haukutaan? 

Eihän se kasva, vaikka kuka sanoisi mitä. =D 

Miksi peppuseksin harrastaminen on niin iso ongelma joillekin, pakottaako joku sitä tekemään? Sehän on väärin, tiedäthän.

Vilahtaako sulla useinkin mielessä sellainen vttuuntunut ajatuksenpoikanen että "tälläkin hetkellä joku varmaan ronkkii naisensa rööriä, hyiyöksyöks mikä pienimunainen homo"? Mene terapiaan jos pakkomielteet kovin arkea vaikeuttavat? Usein siitä on hyötyä. 

Vierailija
108/115 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tähän ketjuun yksikään anaalin kehujista nainen.

Miehet kehuu muka naisena täällä. Ei ne teidän vaimot silti anna vaikka yritätte sen saada kuulostaan kaikkien naisten unelma duunilta.

Sori mutta mä kirjoitan miehenä. Pitäiskö mun kieltäytyä peppuun panemisesta jos nainen sitä ehdottaa? 

Vierailija
109/115 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikä-addiktit paikalla, huh huh. Se reikä ei ole tarkoitettu panoon, se on paskarööri. Vain addiktit väittää ettei oano satu! Todellakin sattuu, reikä repeää, suoli vuotaa verta sisäisesti ja pukamat kehittyy ulkoisiksi, jotka vuotavat. Suoli tulehtuu hinkkaamisesta ja sitten juostaan lääkärissä selittämässä että kun en yhtään tiedä miks perse kipeä!!!

Naiset, paskaröörin bakteerit ovat jo biologisesti aina ja jatkuvasti aiheuttamassa vaginatulehduksia, miksi suostutte jonkun persereikäaddikti-äijän vaatimuksiin?

Pankoon äijä itseään omaan persreikäänsä vaikka heinäseipäällä, henkisesti sairas kun on!

Vierailija
110/115 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persereikä-addiktit paikalla, huh huh. Se reikä ei ole tarkoitettu panoon, se on paskarööri. Vain addiktit väittää ettei oano satu! Todellakin sattuu, reikä repeää, suoli vuotaa verta sisäisesti ja pukamat kehittyy ulkoisiksi, jotka vuotavat. Suoli tulehtuu hinkkaamisesta ja sitten juostaan lääkärissä selittämässä että kun en yhtään tiedä miks perse kipeä!!!

Naiset, paskaröörin bakteerit ovat jo biologisesti aina ja jatkuvasti aiheuttamassa vaginatulehduksia, miksi suostutte jonkun persereikäaddikti-äijän vaatimuksiin?

Pankoon äijä itseään omaan persreikäänsä vaikka heinäseipäällä, henkisesti sairas kun on!

Itselläni on ihan erilaisia kokemuksia, ei satu eikä tule tulehduksia eikä muita oireita. 

Niin että miksi tällainen tunnepurkaus? Tee joku sivusto johon voit koota persepanojen vastaista materiaalia, niin olisi ehkä itsellesi helpompaa. 

Luuletko että kukaan välittää sun mielipiteestäsi yhtään minkään vertaa? Harmittaako kun ihmiset tekevät mitä itse haluavat? 

Vierailija
111/115 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni haluaa anukseen kikkeliä,

Mutta se pitää tehdä rauhassa ja reikä on rentoutettava kunnolla esim, sormella ja runsaalla rasvalla.

Vierailija
112/115 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ihan erilaisia kokemuksia, ei satu eikä tule tulehduksia eikä muita oireita. 

Niin että miksi tällainen tunnepurkaus? Tee joku sivusto johon voit koota persepanojen vastaista materiaalia, niin olisi ehkä itsellesi helpompaa. 

Luuletko että kukaan välittää sun mielipiteestäsi yhtään minkään vertaa? Harmittaako kun ihmiset tekevät mitä itse haluavat? 

Näin julistaa hinaaja-homo!🤮

Vierailija
113/115 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anusaddiktien sairasta paskareiän nuohousta🤮

Vierailija
114/115 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anusaddiktien sairasta paskareiän nuohousta🤮

En kyllä tätä ketjua aloittanut... Ei se niin paljoa kiinnosta että alkaisin muiden tekemisistä kyselemään. =D 

Vierailija
115/115 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran-kaks kuussa varsinaista peppuseksiä, saman verran viikossa peppuni nuolemista+lelua.

Suuseksi etenkin 'normaalia' parempaa!