Nainen, nautitko aidosti anaaliseksistä?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin, penetraatiosta joko lelulla tai aidolla.
Uutena tuttavuutena kieli. En olisi uskonut, enkä meinannut suostuakaan - se kuitenkin mullisti seksielämää, kun normaalista suuseksistä en juuri pidä. Nyt esim. menkkojen aikaan tai jos panettaa mutta huono olo/ei jaksa sen kummempia, menen nelinkontin vibran kanssa ja 'päästän' miehen suukottelemaan pyllyä.
Oikeasti ihan mahtavaa, meidän molempien mielestä (:
Menkkojen aikaan ukko siellä kielineen?? Makunsa kullakin tietty...
Haha, kiitos tästä! Aamu pelastettu, kun ajattelin että perseestäkö sulla ne menkat tulee? ;)
Ei me normaalia suuseksiä menkkojen aikaan harrasteta, mutta just sen takia pylly saa extrahuomiota. Ennen oli menkat aina seksitöntä, nykyään oikeen odotan niitä, kun silloin on selvät sävelet tapahtumien kulusta.
Olis kauheeta jos eläisi jossain 70-luvulla. Kaikki erilainen olisi todennäköisesti hankalampaa, koska ajatusmalli seksistä saattaisi olla hyvin perinteinen. Vaikka seksiä onkin uutisoinnissa ihan liikaa, niin on hienoa että seksi on varmaan vapaampaa kuin takavuosina. Ilmapiiri on sallivampi ja ihan aidostikin seksipositiivinen.
Ja just hienoa että teillä on tollanen tapa! :)
Niinpä! Ja just se, että ajateltaisiin että kaikki tehdään vain miesten takia. Ei sillä, siitä meilläkin homma lähti että mies halusi koittaa suukotella peppua - ja tottakai antaisin sitä tehdä vaikka en itse siitä niin välittäisikään, se kun on hänelle ainakin niin nautinnollista. Mutta satuinpa itsekin tykkäämään, ja jotenkin jää koko viikoksi mahtava fiilis sen jälkeen.
Lähtökohtaisesti se, että monet ehkä hieman rajoittuneemmat laittavat tämänkin miesten perversioiden piiriin, on hauska. Tässähän kuitenkin kyse on naisen nautinnon tuottamisesta ja miehen alistumisesta - en ymmärrä miksi joku olisi pyllyn nuolemista vastaan. Itse ainakin nautin, myös penetraatiosta - ja naisena minulla on kaikki oikeus niistä myös nauttia (: Ja se on mahtavaa!
Kiihotun kun minua nuollaan takaa. Muuten anaaliasiat ei ole minulle
Lelut ja penis tuovat aidon nautinnon, kieli ja huulet ehkä vielä vähän suuremman. Eli NAUTIN!
On se kumma kun miehet kyllä panisivat naista peppuun, mutta jos nainen haluaisi kokeilla panna miestä peppuun niin eivät suostu 🤨
Olisi hyvä kuulla kriteerit miksi itse saisivat kun eivät itse anna?
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun miehet kyllä panisivat naista peppuun, mutta jos nainen haluaisi kokeilla panna miestä peppuun niin eivät suostu 🤨
Ja erityisesti kun se on miesten mielestä niin nautinnollista naisellekin.
Vierailija kirjoitti:
No tuota, oletatko etten itse siitä muka nauti? Suosittelen just anaalitappia kaikille sukupuoleen katsomatta. Tekee nannaa.
En nauti, se sattuu, vaikka laittaisi desin kosteusvoidetta. Joskus olen miellyttänyt miestä vastoin omia toiveitani, muutenkin on taipumus peräpukamiin, mulla on peräaukossa arpikudosta vähän. Ei enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
En nauti, se sattuu, vaikka laittaisi desin kosteusvoidetta. Joskus olen miellyttänyt miestä vastoin omia toiveitani, muutenkin on taipumus peräpukamiin, mulla on peräaukossa arpikudosta vähän. Ei enää koskaan.
Kosteusvoidetta :D
Anaaliseksiin tarkoitettu laadukas liukaste on ihan eri asia. Eihän kosteusvoide kestä yhtään hinkkaamista ja nahka kyllä leikkaa ilman kunnon voitelua kiinni hyvinkin pian. Anaaliseksi ei satu eikä kuulu sattua, kunhan on oikeanlainen lämppäys ja pari orkkua alla rentouttamassa paikkoja, eikä kalua tai dildoa tarjoava pidä liikaa kiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei suostu? Kyllä kelpaa niinkin päin, mutta nainen ei halua.
Täytyy myöntää että miehenä en oikein välitä siitä mutta muutamat naiset pyytävät. Tuntuu että heillekin se on vaan se kun saavat olla alistettuna. Pyytävät viellä monesti laittamaan vibran toiseen reikään. Naama sänkyyn päin ja pylly pystyssä on kuulema parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin, penetraatiosta joko lelulla tai aidolla.
Uutena tuttavuutena kieli. En olisi uskonut, enkä meinannut suostuakaan - se kuitenkin mullisti seksielämää, kun normaalista suuseksistä en juuri pidä. Nyt esim. menkkojen aikaan tai jos panettaa mutta huono olo/ei jaksa sen kummempia, menen nelinkontin vibran kanssa ja 'päästän' miehen suukottelemaan pyllyä.uo
Oikeasti ihan mahtavaa, meidän molempien mielestä (:
Menkkojen aikaan ukko siellä kielineen?? Makunsa kullakin tietty...
Haha, kiitos tästä! Aamu pelastettu, kun ajattelin että perseestäkö sulla ne menkat tulee? ;)
Ei me normaalia suuseksiä menkkojen aikaan harrasteta, mutta just sen takia pylly saa extrahuomiota. Ennen oli menkat aina seksitöntä, nykyään oikeen odotan niitä, kun silloin on selvät sävelet tapahtumien kulusta.
Olis kauheeta jos eläisi jossain 70-luvulla. Kaikki erilainen olisi todennäköisesti hankalampaa, koska ajatusmalli seksistä saattaisi olla hyvin perinteinen. Vaikka seksiä onkin uutisoinnissa ihan liikaa, niin on hienoa että seksi on varmaan vapaampaa kuin takavuosina. Ilmapiiri on sallivampi ja ihan aidostikin seksipositiivinen.
Ja just hienoa että teillä on tollanen tapa! :)
70-luvun villeinä vuosina seksi vapautui ja nuoriso kokeili yhtä sun toistakin juttua. Mitään uutta ei ole seuraavat ikäpolvet keksineet. Mekin kokeiltiin anaaliin naintia jo 70-luvun lopussa uteliaisuuttamme, vaimon ehdotuksesta, muttei ollut vaimon juttu, kun en oikein mahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksiin tarkoitettu laadukas liukaste on ihan eri asia. Eihän kosteusvoide kestä yhtään hinkkaamista ja nahka kyllä leikkaa ilman kunnon voitelua kiinni hyvinkin pian. Anaaliseksi ei satu eikä kuulu sattua, kunhan on oikeanlainen lämppäys ja pari orkkua alla rentouttamassa paikkoja, eikä kalua tai dildoa tarjoava pidä liikaa kiirettä.
Liukkarikin on kokeiltu ja sattuu. Heti kun on kalu perseessä, sattuu. Miksi kaikkien pitäisi harrastaa sitä, jos ei tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukkarikin on kokeiltu ja sattuu. Heti kun on kalu perseessä, sattuu. Miksi kaikkien pitäisi harrastaa sitä, jos ei tykkää?
No ei tietenkään pidä, ei pidä edes kokeilla jos ajatus ei tunnu hyvältä.
Ja jos tuntuu hyvältä, niin siitä vaan koittamaan.
Koko anaaliseksin ihmettely on outoa. Se harrastaa joka haluaa, ja joka ei niin ei sellaista tee. Kummatkin on ihan oikein tietenkin. Ihan kun vänkäisi siitä että onko joku tietty ruoka hyvää vai ei. Mikä pointti?
Ei kaikkien pidä. Mutta ne jotka pitävät, voivat aivan hyvin harrastaa. Anaaliseksin ehdottaminen ei ole rikos. Siitä kieltäytyminen ei ole rikos. Toisen mollaaminen anaaliseksiin liittyvissä asioissa on halpaa ja alentavaa. Siis täällä kirjoittajien. Meillä harrastetaan anaaliseksiä tyytyväisenä, jossain muualla tyytyväisenä muulla tavoin. Aika kierot rintamalinjat vedätte, jos tästäkin tulee tehdä elämää suurempi asia.
Periaatteessa voisin tykätä. Harvalla miehellä on kuitenkaan otteet sillä tavalla kunnossa, että osaisivat ottaa riittävän hitaaasti. Liian nopeasti tunkemassa munaansa perseeseen. Pitäis ymmärtää lämmittelyn tärkeys.
Oikea vastaus siis on se, että 90-prosenttisesti ei kiinnosta miehen osaamattomuuden takia. Elämäni aikana tasan 1 mies on osannut lähestyä oikein. Muiden opettaminen osoittautui turhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan alistaa, enkä alistua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monikin mies antaa naisensa panna pyllyyn.
Mikä sen parempaa kun vaimo ottaa kunnolla suihin ja saman kokoisella dildolla kuin oma munani työtyy pyllyyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaan, että se on joillekin elämää suurempi asia ja tärkein seksin muoto.
En nauti, hirveetä touhua. Aina miettii onko mies piilohomo jos alkaa kakkosta vongata. Ja sen oon huomannu että isomunaset on parhaita senkin puolesta että niitä ei kiinnosta paskareikä. En voisi ikinä alkaa suhteeseen miehen kanssa joka osottas pakkomielteitä peräsuoleeni.