Olen 20-vuotias nainen ja harrastin seksiä 41-vuotiaan miehen kanssa.
Onko mies mielestäsi nyt inhottava ja limainen pedofiili?
Kommentit (38)
Olen 21-vuotias nainen ja harrastan päivittäin seksiä 48-vuotiaan miehen kanssa. Hän ei ole inhottava tai limainen pedofiili. :)
Olin 19-vuotias kun harrastin ensimmäistä kertaa seksiä 42-vuotiaan miehen kanssa. Kiitos tämän huomaavaisen ja ihanan miehen, opin nauttimaan itsestäni ja omasta seksuaalisuudestani tavalla jota en olisi nuoren miehen kanssa voinut oppia. Nyt vanhempana olen iloinen että koin kaiken tuon. :) Toivottavasti sinäkin olet tavannut itsellesi sopivan ja sinua kunnioittavan miehen. Siinä tapauksessa toivotan onnea ja ihania hetkiä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:13"]Olin 19-vuotias kun harrastin ensimmäistä kertaa seksiä 42-vuotiaan miehen kanssa. Kiitos tämän huomaavaisen ja ihanan miehen, opin nauttimaan itsestäni ja omasta seksuaalisuudestani tavalla jota en olisi nuoren miehen kanssa voinut oppia. Nyt vanhempana olen iloinen että koin kaiken tuon. :) Toivottavasti sinäkin olet tavannut itsellesi sopivan ja sinua kunnioittavan miehen. Siinä tapauksessa toivotan onnea ja ihania hetkiä.
[/quote]
Mieskirjoittaja.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:13"]Olin 19-vuotias kun harrastin ensimmäistä kertaa seksiä 42-vuotiaan miehen kanssa. Kiitos tämän huomaavaisen ja ihanan miehen, opin nauttimaan itsestäni ja omasta seksuaalisuudestani tavalla jota en olisi nuoren miehen kanssa voinut oppia. Nyt vanhempana olen iloinen että koin kaiken tuon. :) Toivottavasti sinäkin olet tavannut itsellesi sopivan ja sinua kunnioittavan miehen. Siinä tapauksessa toivotan onnea ja ihania hetkiä.
[/quote]
Mieskirjoittaja.
[/quote]
Kyllä minä ihan nainen olen. :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:08"]
Olen 21-vuotias nainen ja harrastan päivittäin seksiä 48-vuotiaan miehen kanssa. Hän ei ole inhottava tai limainen pedofiili. :)
[/quote]
S.P. ?
No hui! Aplodit sulle. Kannattaa ottaa yhteyttä Guinnesssin ennätysten kirjaan. Voimia!
minä harrastin 16vuotiaana 30vuotiaan miehen kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:03"]Onko mies mielestäsi nyt inhottava ja limainen pedofiili?
[/quote]Ei ainakaan viralliseti mikään pedofili, mutta kestosuhteessa aika kypsymätön hiippari. Kertapanona vain onnekas kokeilija.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:34"]minä harrastin 16vuotiaana 30vuotiaan miehen kanssa :)
[/quote]
Mitä lajia?
Minä olen 36v ja harrastan seksiä päivittäin - jopa useamman kerran päivässä - 59-vuotiaan miehen kanssa...
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:34"]minä harrastin 16vuotiaana 30vuotiaan miehen kanssa :)
[/quote]
Mitä lajia?
[/quote]Seksiä
[/quote]Miten voit tetää minkälaisia kokematta jääneet suhteesi olisivat olleet? Et kadu suhdetta mieheen joka oli yli kaksi kertaa sinua vanhempi, mutta et voi tietää millaisia olisivat olleet ensikokemukset 30 tai 20 vuotiaan kanssa.
Ps. en ole koskaan harrastanut seksiä itseäni yli 2 vuotta nuoreman kanssa, mutta olen harrastanut seksiä sinua nuorempien kanssa.
t mies 43v
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:08"]Olen 21-vuotias nainen ja harrastan päivittäin seksiä 48-vuotiaan miehen kanssa. Hän ei ole inhottava tai limainen pedofiili. :)
[/quote]
No hyi stna :D toi on jo niin säälittävää!
T. toinen 21-vuotias
Ota selvää mitä ko sana tarkoittaa.
Sä et ole enää lapsi vaikka itsesi sellaiseksi mieltäisitkin.
Oma tytär on 19 vuotta. Seurustelee ikäisensä pojan kanssa.
I am Happy!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:07"]en ihmettele miestä vaan sinua :D
Nuoret miehet ovat paljon parempia
t: 40-vuotias mies
[/quote]Heko heko :) jos miehen seksuaalisuus alkaa kohdata vastakkaista sukupuolta ehkä keskimäärin noin 17v iässä, niin meinaatko todella että taitojen ja osamisen huippu on jossain 20 ikävuoden tienoilla?
Kyllä se kuule ihan oikeasti on sillä 40+ iässä.
Olen sitä mieltä, että sinunlaisillasi nuorilla naisilla on itsetunto ja -kunnioitus pahasti hakusessa.
en ihmettele miestä vaan sinua :D
Nuoret miehet ovat paljon parempia
t: 40-vuotias mies