Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi valittaa että opettaja haisee

Vierailija
15.08.2014 |

Siis kuulemma tosi pahalle. Mitä tehdä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko lapsi itse? Käykö aamuin illoin suihkussa ja peseekö hampaat 2 kertaa. Voi olla että ei osaa kunnolla lpasi pyllyä pyyhkiä ja haju tulee lapselta itseltään. Kaikkea ei kannata uskoa mitä lapsi kertoo koska joillain lapsilla on hassu mielikuvitus.

Vierailija
22/39 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Opet on pahimpia homekorvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 20:28"]Haiseeko lapsi itse? Käykö aamuin illoin suihkussa ja peseekö hampaat 2 kertaa. Voi olla että ei osaa kunnolla lpasi pyllyä pyyhkiä ja haju tulee lapselta itseltään. Kaikkea ei kannata uskoa mitä lapsi kertoo koska joillain lapsilla on hassu mielikuvitus.

[/quote]

Vahinko alapeukku.

Vierailija
24/39 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että lapselle paha haju voi olla vain erilainen pesuaineen haju, hajuvesi, shampoo jne.

Ja jos on opettajan henki tai hiki, niin aika heikosti siihen voi vaikuttaa. Sano lapselle, että ihmiset haisevat erilaiselle ja sen kanssa on vain elettävä. Ehkä on hyvä esimerkki lapselle oman hygienian huolehtimistakin varten, tietää sitten että miksi siitä kannattaa pitää huolta. Voi opettajalla liittyä vaikka johonkin sairauteenkin, kuka tietää? Älä tee liian isoa asiaa. Ei opettajatkaan tee oppilaiden hajuista (joita todellakin riittää).

Vierailija
25/39 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope voi haista, mutta luulisi lapsesi sen kestävän.. Eihän se nyt voi 10m päähän haista, joten luultavasti haistaa vain kun on lähellä. Tuskinpa koko päivää siinä vieressä pörrää.

Vierailija
26/39 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikuiskoulutuksessa yksi äidinkielen opettaja, joka haisi tosi voimakkaalle hajuvedelle. Ei liika hajuveden käyttö sovi opettajalle. Lapsi voi kokea hajuveden hajun pahana. 

Vierailija
27/39 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta lapselle, ettei toisista valiteta. Sen sijaan käske häntä keskittymään kouluhommiin ihan tosissaan, että pärjää sitten myöhemmin elämässään. Tuollaiset hajuista valittajat eivät pitkälle elämässä pötki.

Vierailija
28/39 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä olen uskomatta lasta ja luokkakavereitaan, eiköhän tämäkin mene ohi kun ei enää sen kummemmin asiasta vauhkota!

Vierailija
29/39 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kemisti täti haisee tosi pahasti mädälle rotan paskalle joskus jopa hapattuneelle paskalle kukaan voisi auttaa? :(

Vierailija
30/39 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran vahinko rikkiyhdisteiden kanssa läträtessä. Haisin koko päivän kananmunapierulle (bussissakin vielä) kun ei ollut vaihtovaatteita mukana.

T. Kemisti

Vierailija
31/39 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta on halvat hajuvedet, joita tuupataan litra tolkulla. Myös muissa paikoissa. Virastot yms.

Vierailija
32/39 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ole joka haisi hielle ja partavedelle hyi!

Koko luokka lemusi aina lukiossa.

Vierailija
33/39 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienhajunkin kyllä kestää mutta ne pistävät hajuvedet ja partavedet, yh, alkaa valua vesi silmistä...

Vierailija
34/39 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos haisee valkosipulille ja lapsi ei tunnista hajua?

Vierailija
35/39 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on iso ongelma, marssi käymään siellä koululla. Koulut ovat avoimia laitoksia. Voit sitten itse haistaa millaisesta ongelmasta on kyse ja miettiä miten jatkaa.

Vierailija
36/39 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ientulehdus?

Vierailija
37/39 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa mieleen muuan Magdaleena Hain novelli tästä kertomuksesta. Jos elätte Uhriniituntakaisessa niin kohta kaikki opettajat haisee ja paljastuvat zombeiksi :)

Vierailija
38/39 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla opettajalla sairaus tai koulussa sisäilmaongdlmaa. Älä tee numeroa.

Vierailija
39/39 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on kamala ominaishaju ihan luonnostaan, eikä siihen mikään auta. Huolehdin hygieniasta jne mutta silti haisen.