Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin oppia koodaamaan, mtta..

Vierailija
01.08.2021 |

Ei kiinnosta, ei kiinnosta ei sitten niin pätkääkään.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pituinen oli sinun koodausmatkasi.

Vierailija
2/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja minulla tuo koskee myös autolla ajamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi aika miettiä jotain muuta.

Vierailija
4/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten on varmaan parempi unohtaa koko juttu.

Vierailija
5/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama kokemus. Ensin luulin, että johtuu osaamattomuudesta. Opin ja ajattelin, että valitsin vain huonon kielen. Kokeilin erilaisia, mutta kaikissa sama ongelma. Tylsempää kuin autistin kanssa pizzan tilaaminen.

Vierailija
6/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää mikä siinä koodaamisessa kiehtoo niitä, jotka ovat siitä niin innostuneet? En ole ap.

Vierailija
7/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en opi.

Vierailija
8/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama kokemus. Ensin luulin, että johtuu osaamattomuudesta. Opin ja ajattelin, että valitsin vain huonon kielen. Kokeilin erilaisia, mutta kaikissa sama ongelma. Tylsempää kuin autistin kanssa pizzan tilaaminen.

Voisitko lopettaa sen autistien halventamisen kiitos. (Gusipää)

Vierailija
9/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko lopettaa sen autistien halventamisen kiitos. (Gusipää)

Autistithan taitaa olla monesti paljon fiksumpia kuin me lahjottomat tavan talliaiset. Siis tarkoitan ihan oikeasti. En ole ap.

Vierailija
10/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää mikä siinä koodaamisessa kiehtoo niitä, jotka ovat siitä niin innostuneet? En ole ap.

Viiden tonnin palkka kivasta aivojumpasta. Aivot nauttii pikkunäppärästä jumpasta ja siitä vielä maksetaan. Kohtuullisella palkalla voi sitten seurustella upeiden blondien kanssa vapaa-ajalla.

Vierailija
11/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla halu, muttei kiinnostusta?

Vierailija
12/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodasin 10 vuotta Javalla. Ei enää ikinä riviäkään. Saman liksan saa muutenkin.

Vierailija
13/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään koodaria, joka siitä olisi työnä tykännyt. Maksimi pari vuotta samassa paikassa ja sitten on tarvittu lähes yhtä kauan lomaa. Hyvää rahaa siitä voi saada, mutta se raha palaa itsensä lääkitsemiseen, jotta jaksaa jatkaa.

Vierailija
14/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koodasin 10 vuotta Javalla. Ei enää ikinä riviäkään. Saman liksan saa muutenkin.

Mikä sai tympimään?

Vierailija
15/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en opi.

Onko ap niin että haluaisit oppia koodaamaan mutta se on vaikeaa?

Vierailija
16/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en opi.

Onko ap niin että haluaisit oppia koodaamaan mutta se on vaikeaa?

Sen oppii jokainen, joka on fiksumpi kuin peruna tai merirosvo. Taipumus rutiineihin ja anime tyttöihin voi olla hyödyksi, mutta eivät ole välttämättömiä. Tunnen yhden koodarin, joka ei katso animea ollenkaan.

Vierailija
17/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaaminen on eräänlaista matematiikkaa. Kun vaikeustaso on sopiva, eikä kauheita aikataulupaineita, niin ihan mukavaa ajankulua. Samalla tavalla aivojumppaa, kuin sanaristikot tai sudokuiden pelaaminen. Mutta kun mukaan tulee bisnes tai tiukat deadlinet, niin homma alkaa kyllä stressata. Sama kuin pomo käskisi, että päivän aikana pitää olla 100 sanaristikkoa virheettömästi tehtynä. 

Vierailija
18/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on tylsää, vaan sulle liian vaikeaa.

Jos olisi tylsää ja "helppoa" sulle, olisit huippu ja tekisit vaan vaikeampia juttuja.

Vierailija
19/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä kannata edes harjoitella jos et tykkää. Kyllä sen pian huomaa tykkääkö ja luistaako homma ja jos ei niin ei oo mitään järkeä tehdä sitä.

Itse rakastan koodailua mutta välillä itsekin kyseenalaistan koko homman järkevyyden.

Vierailija
20/43 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tarkoittaa? Tilaako autisti aina saman pizzan? Vai miten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän