Mitä sinä teit teininä viikonloppuiltoina?
Mikä oli kotiintuloaikasi? Käytitkö päihteitä? Mitä vuosikymmentä silloin elettiin?
Itse olin teini 90-luvulla, ei kotiintuloaikaa sen jälkeen kun olin täyttänyt 14v. ja join sekä poltin. Toivon näin jälkeenpäin, että vanhemmat olisivat pitäneet paremmin huolta.
Kommentit (63)
Menin aina kaverille yöksi ja sain "leffarahaa" joka kerta 50euroa (eurot oli just tullu, markka-ajan rahoja en muista), dokattiin salmaria ja leijonaa+appelsiinimehua, poltin röökiä, harrastin seksiä ties kenen kanssa ties missä pusikoissa. Mun vanhemmat eivät koskaan tienneet totuutta, aavistivat kai.
Dokasin, tapasin kavereita, kävin diskoissa ja kotibileissä. Ei ollut kotiintuloaikoja. Kun sain ajokortin 18-vuotiaana, ajelin paljon isän autolla ja auto oli aina kavereita täynnä. Olin teini 70-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:33"]
Dokasin, kuten suurin osa pikkulaupunkimme nuorista kasarilla. Ei ollut muuta.
sama täällä, teini myös kahdeksankymmentäluvulla. Melkein joka viikonloppu oltiin myös bändejä katsomassa, mutta dokaus kuului tähänkin harrastukseen olennaisesti.
[/quote]
Tasan sama.