Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohuet pitkät hiukset lyhyemmiksi - menetänkö kaiken seksikkyyden?

Vierailija
15.08.2014 |

Minulla on aina ollut pitkät hiukset paria kokeilua lukuunottamatta. Rakastan pitkiä hiuksia mutta omani alkavat olla tosi ohuet :( En uskalla leikata esim. olkapäämittaan, sillä se ei tunnu omalta ollenkaan mutta haluaisin hyvältä näyttävät hiukset.

Onko muita pitkätukkaiksi itsensä identifioivia, jotka ovat leikanneet tai harkitsevat leikkaamista? Kuvia seksikkäistä ja naisellisista olkapäämittaisista hiuksista saa myös laittaa inspiraatioksi!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan

Vierailija
2/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet pitkät hiukset ei kyllä ole mitenkään seksikkäät. Mieluummin lyhyet, ei korosta sitä ohuutta niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, pitkät mutta huonokuntoiset hiirenpaskaliurut on kaukana seksikkäästä. Terveisin kokemusta on - leikkasin pitkät mutta naurettavan huonossa kunnossa olevat hiukseni lyhyeksi polkaksi vuosi sitten ja ulkonäköni koheni huomattavasti.

Vierailija
4/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, näin vähän ajattelinkin. Mulla on tosiaan ollut lapsesta saakka pitkät hiukset, yläasteella leikkasin poikatukan ja siitä traumatisoituneena olen pitänyt lantiopitkää lettiä jo 16 vuotta sen jälkeen. Nyt vaan ikä alkaa näkyä kutreissa vaikka hoidan niitä joka ikinen päivä. Mä vaan tykkään eniten sellaisista Victorias Secret-hiuksista mutta ei mulla sellaisia koskaan tule olemaan, on vain myönnettävä se itselle :(

En tiedä, millainen kampaus mulle sopisi. Reilu olkapääpituus voisi olla ihan kiva mutten löydä kivoja kuvia tuollaisesta tukasta. Olen pitkä, suht hoikka mutta leveäharteinen ja kasvot poskista pulleat. Mistä löydän sopivia kampausvaihtoehtoja tuollaisesta pituudesta?

Vierailija
5/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko surffannut Pinterestin läpi? Siellä kun haet vaikka haircut bob tai shoulder length tulee kasapäin upeita, upeita naisia lyhyemmillä hiuksilla. Anna mennä!

Vierailija
6/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreäposkiselle ja harteikkaalle ehdottomasti joko lapaluiden alle yltävä tai sitten lyhyehkö polkka, joka ei osu olkapäihin. Älä vain leikkaa olkapää mittaista noilla ruumiin ominaisuuksilla, ei tule sopimaan sinulle yhtään sen paremmin kuin ohut ja säälittävä pitkä liuhuletti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen solisluumittaa! Se on ollut in jo jonkin aikaa eikä ihme, se on samalla sekä pitkä että lyhyt ja sun tapauksessa varmaan saat hyvät puolet hiusten ohuudesta vaan niissä. Tulee ilmavat ja skarpit muttei haituvaa. Muista pyytää leikata saksilla suoraa linjaa eikä missään nimessä kerrostuksia.

Vierailija
8/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hae tota reilu olkapää/solisluumittaa hakusanoilla longbob ja clavicut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.fi/search?q=bob+hair&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Fi3uU8qSEojMyAOikILQAQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1600&bih=763

 

Kauniita naisia lyhyillä hiuksilla

Ohuet pitkät hiukset on kauhean näköiset!

Vierailija
10/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:50"]Pyöreäposkiselle ja harteikkaalle ehdottomasti joko lapaluiden alle yltävä tai sitten lyhyehkö polkka, joka ei osu olkapäihin. Älä vain leikkaa olkapää mittaista noilla ruumiin ominaisuuksilla, ei tule sopimaan sinulle yhtään sen paremmin kuin ohut ja säälittävä pitkä liuhuletti.

[/quote]

Tuo lapaluiden alle tuleva mitta on tosi pitkä, tarkoititko kuitenkin niiden ylle tulevaa?

Kiitos paljon teille kaikille ja lisää saa antaa neuvoja! Onko Helsingissä hyviä, leikkuuosaavia kampaajia? Hiukan on huonoja kokemuksia...

Ja mites väri? Nyt on tummanruskeat ja haaveilen kevyestä balayage-raidoituksesta. Osaakohan kukaan tehdä sellaista?

Ja jos joku osaa neuvoa, miten saisin suoristusraudalla tehtyä isoja lainekiharoita, sillä saisi volyymia kivasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet ja pikät hiukset eivät ole koskaan seksikkäät. Hiiritukka ei ole seksikäs. Nevö!

Vierailija
12/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hiuslisäke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:55"]

https://www.google.fi/search?q=bob+hair&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Fi3uU8qSEojMyAOikILQAQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1600&bih=763

 

Kauniita naisia kyllä, mut suomalaisella joka ei osaa, jaksa, ehdi tai viitsi joka päivä/aamu hiuksiaan laittaa noi mallit näyttää kaikki pelkiltä kananperseiltä.

 

Kauniita naisia lyhyillä hiuksilla

Ohuet pitkät hiukset on kauhean näköiset!

[/quote]

Vierailija
14/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampajussi/Maria leikkaa todella hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, harteikas, pyöreäposkinen nainen ohuilla ja lyhyeksi muotoilluilla hiuksilla.

http://harryborden.co.uk/wp-content/uploads/2012/12/MirandaHart2.jpg

Vierailija
16/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:55"]

https://www.google.fi/search?q=bob+hair&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Fi3uU8qSEojMyAOikILQAQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1600&bih=763

 

Kauniita naisia kyllä, mut suomalaisella joka ei osaa, jaksa, ehdi tai viitsi joka päivä/aamu hiuksiaan laittaa noi mallit näyttää kaikki pelkiltä kananperseiltä.

 

Kauniita naisia lyhyillä hiuksilla

Ohuet pitkät hiukset on kauhean näköiset!

[/quote]

[/quote]

Itse asiassa tollanen "bob" on aika helppo laittaa, kun on hyvä leikkaus. Ei muuta kun jotain muotoilutuotetta märkään tukkaan, kuivaus ja lakkaa päälle. Aikaa menee max 10min. Olen ollut tosi tyytyväinen!

Vierailija
17/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:32"]Pitkä, harteikas, pyöreäposkinen nainen ohuilla ja lyhyeksi muotoilluilla hiuksilla.

http://harryborden.co.uk/wp-content/uploads/2012/12/MirandaHart2.jpg

[/quote]

Jjep, tällainen tukka olisi mun painajainen...

Mulla ei ole pitkät kasvot vaan ovaalit mutta posket ovat korostuneet. Hoikat ja pitkät jalat ja kädet.

Vierailija
18/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Kokeile vaikka olkapääpituutta ensin :)

Vierailija
19/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ovat kauniit, JOS ovat paksut ja yyväkuntoiset. Mielummin lyhyet, tuuheammannäköiset ja terveet, kuin pitkä "häntä"

Vierailija
20/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:50"]Pyöreäposkiselle ja harteikkaalle ehdottomasti joko lapaluiden alle yltävä tai sitten lyhyehkö polkka, joka ei osu olkapäihin. Älä vain leikkaa olkapää mittaista noilla ruumiin ominaisuuksilla, ei tule sopimaan sinulle yhtään sen paremmin kuin ohut ja säälittävä pitkä liuhuletti.

[/quote]

Tuo lapaluiden alle tuleva mitta on tosi pitkä, tarkoititko kuitenkin niiden ylle tulevaa?

Kiitos paljon teille kaikille ja lisää saa antaa neuvoja! Onko Helsingissä hyviä, leikkuuosaavia kampaajia? Hiukan on huonoja kokemuksia...

Ja mites väri? Nyt on tummanruskeat ja haaveilen kevyestä balayage-raidoituksesta. Osaakohan kukaan tehdä sellaista?

Ja jos joku osaa neuvoa, miten saisin suoristusraudalla tehtyä isoja lainekiharoita, sillä saisi volyymia kivasti.

[/quote]

Tarkoitin, että hiukset eivät saa levätä olkapäillä tai harteikkuus vain korostuu. Eli alle hartioiden tai yli. Itse suosittelisin myös tuota solisluumittaa tai hiulan lyhyempi. Ja tuo bob malli on helppo laittaa, ei ole työläs.