Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen koskaan hyväksyä miehen alusvaatefetissiä?

Vierailija
15.08.2014 |

Jos miehellä on valtava fetissi naisten alusvaatteisiin, onko yhdenkään naisen mahdollista hyväksyä se? Onko se täysin ehdoton hylkäämisen kriteeri?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin hyväksyisin. Vois yhdes ostaa vaattei eikä mies murjottais shoppailusta :)

Vierailija
2/13 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:17"]Kyllä mä ainakin hyväksyisin. Vois yhdes ostaa vaattei eikä mies murjottais shoppailusta :)

[/quote]

Mahtavaa! Minä nimittäin ostaisin naiselle todella mielelläni alusasuja, kulkisin mukana ja maksaisin kaikki naisen haluamat asut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, mitä tarkoitat fetissillä? Sitä että mies haluaa itse pukeutua naisten alusvaatteisiin vai että naisen pitäisi olla jatkuvasti sexyissä hepenissä? Minä voisin hyväksyä sen, että mieheni haluaisi pukeutua naisen alusvaatteisiin. Itseasiassa olen joskus laittanutkin miehen pukemaan päälleen jotain omaani... Tosin jos fetissi olisi sitä luokkaa että koskaan ei voisi seksiä harrastaa ilman naisten alusvaatteita niin en usko että jaksaisin. Sama juttu pätee kaikkeen muuhunkin, ei aina samaa kiitos. Ja myös se, että en kiihottaisi miestäni kuin viimeisen päälle hepenissä olisi kyllä aika tylsää...

Vierailija
4/13 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:21"]hmm, mitä tarkoitat fetissillä? Sitä että mies haluaa itse pukeutua naisten alusvaatteisiin vai että naisen pitäisi olla jatkuvasti sexyissä hepenissä? Minä voisin hyväksyä sen, että mieheni haluaisi pukeutua naisen alusvaatteisiin. Itseasiassa olen joskus laittanutkin miehen pukemaan päälleen jotain omaani... Tosin jos fetissi olisi sitä luokkaa että koskaan ei voisi seksiä harrastaa ilman naisten alusvaatteita niin en usko että jaksaisin. Sama juttu pätee kaikkeen muuhunkin, ei aina samaa kiitos. Ja myös se, että en kiihottaisi miestäni kuin viimeisen päälle hepenissä olisi kyllä aika tylsää...

[/quote]

Monin fetissini ei ole hallitseva, se on vain mauste kaikelle muulle.

Tykkään kosketella naisten alusvaatteita, kiihotun siitä. Tykkään myös niistä naisen päällä. Tykkään myös itse pukea naisten asuja joskus.

Tykkään myös etsiä niitä naisten pyykkikoreista, alusvaatelaatikoista ja pyykkituvista.

Vierailija
5/13 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeutuisin mielelläni pelkkiin alusvaatteisiin vaikka koko ajan kun olen miehen kanssa kaksin :)

Vierailija
6/13 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:26"]Minä pukeutuisin mielelläni pelkkiin alusvaatteisiin vaikka koko ajan kun olen miehen kanssa kaksin :)

[/quote]

Unelmieni nainen.

Vierailija
7/13 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin vaikka heti sun kans shoppaileen koska itsekin rakastan alusvaatteita! Mist mä saan tollasen miehen itelleni :) -2

Vierailija
8/13 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:21"]hmm, mitä tarkoitat fetissillä? Sitä että mies haluaa itse pukeutua naisten alusvaatteisiin vai että naisen pitäisi olla jatkuvasti sexyissä hepenissä? Minä voisin hyväksyä sen, että mieheni haluaisi pukeutua naisen alusvaatteisiin. Itseasiassa olen joskus laittanutkin miehen pukemaan päälleen jotain omaani... Tosin jos fetissi olisi sitä luokkaa että koskaan ei voisi seksiä harrastaa ilman naisten alusvaatteita niin en usko että jaksaisin. Sama juttu pätee kaikkeen muuhunkin, ei aina samaa kiitos. Ja myös se, että en kiihottaisi miestäni kuin viimeisen päälle hepenissä olisi kyllä aika tylsää...

[/quote]

Tykkään kosketella naisten alusvaatteita, kiihotun siitä. Tykkään myös niistä naisen päällä. Tykkään myös itse pukea naisten asuja joskus.

Tykkään myös etsiä niitä naisten pyykkikoreista, alusvaatelaatikoista ja pyykkituvista.

[/quote]

Olet varmaan pidetty kylävieras tuttujesi keskuudessa :D

Vierailija
9/13 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:33"]Lähtisin vaikka heti sun kans shoppaileen koska itsekin rakastan alusvaatteita! Mist mä saan tollasen miehen itelleni :) -2

[/quote]

No hemmetti, mennään treffeille Helsingin Funky Ladyyn?

Vierailija
10/13 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No, tuo oli enemmän nuoruuden hölmöilyä, mutta mainitsin sen tässä kuitenkin.

Vierailija
11/13 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään ihmeessä! -2

Vierailija
12/13 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Luuletko tosissasi, että tuosta jää kiinni?

T. Toinen pikkarivaras

Vierailija
13/13 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:48"]Mennään ihmeessä! -2

[/quote]

Koska tavataan? Ostan sulle ensi töikseni täsmälleen sellaisen alusasusetin kuin haluat, jos saan valita sen yhdessä kanssasi. Ostan vaikka toisen heti perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi