Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Valio venäjä jukurtit...
15.08.2014 |
Prismassa 0.19e ja cittarissa 0.25e. Kuinka mahdollista?:D
Kommentit (5)
pakotteet, ne pakotteet.
pakko myyä jonnekki kun venäjän myynti enää vedä.
nuo jugut on venäjällä 5e kpl.
ne on super-juguja, niissä ei ole mitään muuta kun luomua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kato kun Suomessa kauppias päättää. Ihan itse, ei valtio määrää meillä ruuan hintaa.
Kato kun Suomessa kauppias päättää. Ihan itse, ei valtio määrää meillä ruuan hintaa.
K-kauppa kaikessa kalliimpi, luulis et tästä jo porukka sen tajuaa..
Alue: Aihe vapaa
Kauppa saa noiden kohdalla itse päättää hinnan, niille ei ole valmista hintaa. Näin sanottiin tänään jossain uutisessa.