Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla ei uskota naisia, jotka kirjoittavat etteivät halua juuri nyt parisuhdetta? Tai enää koskaan parisuhdetta?

Vierailija
16.11.2023 |

Väitetään valehtelijoiksi jos sanoo, että on eronnut muutama kuukausi sitten eikä nyt etsi parisuhdetta. Ei uskota, että naiset voivat haluta olla yksin eikä ole heti tai enää koskaan tarvetta parisuhteelle. 

Mikä ihmeen onni ja autuus sekä maailman tärkein tavoiteltavin asia se parisuhde on, että jokaisen naisen pitäisi koko ajan haluta olla parisuhteessa. En ymmärrä.

Itse olen muuttanut erilleen aviomiehestä kesäkuun alussa ja meillä siis harkinta-aika menossa. En koe kyllä mitään tarvetta vielä uudelle parisuhteelle koska en ole edes selvinnyt vielä kunnolla tästä erosta. Ei henkinen kantti ole sitä, että kestäisi mitään parisuhdejuttuja. Eikä muutenkaan ole hinkua sitoutua kehenkään. Seksiä mulla on kyllä ollut, mutta se nyt on vain pelkkää seksiä.

En ymmärrä mikä kiire tässä pitäisi olla parisuhteeseen. Voisiko joku selittää miksi naisia ei täällä uskota jos sanoo, että ei parisuhde kiinnosta? Mistä tulee noin harhainen käsitys, että jokainen nainen haluaa koko ajan ja aina olla parisuhteessa?  Enemmän sitä näkee ja kuulee miehistä, jotka eivät osaa olla yksin ja heti on uusi nainen kuvioissa. Ei edes yritetä toipua erosta ja opetella olemaan yksin.

Hämmentynyt43

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroasin, en ottaisi enää miestä. Olisin vapaa.

T. N43

Vierailija
2/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa kuka uskoo, kuka ei usko. Itse olen 46v mies ja en nykyisellään tee mitään löytääkseni parisuhteen. Työ, lapset ja harrastukseni täyttävät kalenteri niin hyvin, etten koe olevani parisuhdematskua. Miksei joku nainen voisi olla vastaavassa tilanteessa. Ei parisuhde enää ole mitenkään taloudellisesti tai sosiaalisesti pakollinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin mikä on tullut esille, että jotkut ei usko myös naisten haluavan pelkkää seksiä. Jos joku nainen täällä kertoo, että hänellä on seksisuhde miehen kanssa niin heti aletaan aukomaan päätänsä, haukutaan ja ivataan, että ei mies halua kuin seksiä sulta. Öööö, siis se seksihän sen seksisuhteen pointti onkin. Kuvitteleeko tuollaiset ihmiset, että naiset ei nauti seksistä ja, että jokainen nainen tarvitsee tunteita miestä kohtaan, että voi tämän kanssa harrastaa seksiä? Seksisuhde on pelkkää seksiä eikä siitä mitään muuta haetakaan. Ei siinä keskutella syvällisiä tai vietetä aikaa muuten yhdessä kuin seksin ajan. 

Hämmentynyt43

Vierailija
4/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei uskota? Jos joku ei usko niin vedät oletuksen että kukaan tällä palstalla ei usko?

Vierailija
5/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa kuka uskoo, kuka ei usko. Itse olen 46v mies ja en nykyisellään tee mitään löytääkseni parisuhteen. Työ, lapset ja harrastukseni täyttävät kalenteri niin hyvin, etten koe olevani parisuhdematskua. Miksei joku nainen voisi olla vastaavassa tilanteessa. Ei parisuhde enää ole mitenkään taloudellisesti tai sosiaalisesti pakollinen juttu.

Mun lapsi on jo aikuinen, mutta aikaa vie työt ja opiskelu. En suoraan sanottuna edes jaksaisi panostaa mihinkään parisuhteeseen kun on aika niin vähissä ja välillä kauhea väsymys. 

Hämmentynyt43

Vierailija
6/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen enää olisi kiinnostusta, tarvetta, voimia eikä aikaa. 

Enkä todellakaan haluaisi menettää vapauttani. 

T. N43 (naimisissa, mutta jos eroasin, jäisin yksin omasta tahdosta)

Vierailija
7/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä haluaisi mitään seksisuhdettakaan ilman tunteita. Ei olisi mun juttu. Pelkäisin tauteja yms. En luottaisi tällaiseen "kumppaniin".

T. N43

Vierailija
8/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministitkö pukkaa tälläistä ketjua?

Vierailija
9/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan edes ole feministi. En vain enää haluaisi. Keski-ikä. Mutta onneksi vielä naimisissa ja toivottavasti se jatkuisi.

T. N43

Vierailija
10/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Älä nyt viitsi aikuinen ihminen olla noin typerä. En todellakaan ole mikään feministi vaan kannatan tasa-arvoa. Todella lapsellista kuvitella, että jos mä en kaipaa nyt parisuhdetta, niin olen feministi. Todella ääliömäistä jatkuvasti kylvää tuota feminismiä joka paikkaan missä kirjoitetaan jotakin mikä ei nyt satu omaa mieltä miellyttämään.

Hämmentynyt43

Vierailija
11/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Uskokoot mitä haluavat.

Vierailija
12/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä kyllä haluaisi mitään seksisuhdettakaan ilman tunteita. Ei olisi mun juttu. Pelkäisin tauteja yms. En luottaisi tällaiseen "kumppaniin".

T. N43

No mä taas pystyn seksisuhteeseen ilman tunteita. Kortsu pitää tietenkin olla käytössä.

Hämmentynyt43

Vierailija
13/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä asialla on feminismin kanssa? Parisuhde ei ole taloudellisesti tai sosiaalisesti kenellkeään enää pakko. Joku ehdottomasti haluaa parisuhteen ja tekee asioita saadakseen parisuhteen. Toinen pitää mahdollisuuden auki muttei tee mitään asian eteen. Kolmas ei halua parisuhdetta lainkaan. Sallittakoon kaikille omat valintansa.

Vierailija
14/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen toisinaan ihmetellyt ihan samaa, mutta kyllä mä tiedän ettei tietystikään kaikki miehet ajattele niin ja että toisaalta on myös naisia, jotka itse haluavat parisuhdetta kiihkeästi ja luulevat, että kaikki naiset haluavat vaikka muuta sanoisivat. Enemmän näitä on kuitenkin miehissä, ja miehiltä tulee eniten mm. katkeraksi leimaamista kun kertoo, ettei halua parisuhdetta. Muuta selitystä ei tietenkään voi olla kuin että on ruma, lihava ja katkera.

N 40+

Vierailija
15/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen toisinaan ihmetellyt ihan samaa, mutta kyllä mä tiedän ettei tietystikään kaikki miehet ajattele niin ja että toisaalta on myös naisia, jotka itse haluavat parisuhdetta kiihkeästi ja luulevat, että kaikki naiset haluavat vaikka muuta sanoisivat. Enemmän näitä on kuitenkin miehissä, ja miehiltä tulee eniten mm. katkeraksi leimaamista kun kertoo, ettei halua parisuhdetta. Muuta selitystä ei tietenkään voi olla kuin että on ruma, lihava ja katkera.

N 40+

No mä en ole ruma vaan ihan tavallinen. Pyöreyttä löytyy, mutta kovasti se tuntuu monia miehiä kiinnostavan kun muotoja löytyy. :D Katkera en ole, ei vain nyt jaksa kiinnostaa parisuhde. Ei kyllä oikeasti taitaisi olla edes aikaa sellaiselle.

Hämmentynyt43

Vierailija
16/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta, oletko loppuelämäsi sinkkuna vai parisuhteessa. Vain sinua itseäsi.

Vierailija
17/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 40+

Ai miehet analysoivat sinulle noin avoimesti jotain sinun suhdepolitiikkaasi? Luulen, että ne ovat toiset naiset, jotka ovat paljon kiinnostuneempia kavereidensa suhdekuvioista. Minua miehenä ei vähääkään kiinnosta, mitkä sinun suhdekuviosi ovat.

Vierailija
18/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 40+

No mä en ole ruma vaan ihan tavallinen. Pyöreyttä löytyy, mutta kovasti se tuntuu monia miehiä kiinnostavan kun muotoja löytyy. :D Katkera en ole, ei vain nyt jaksa kiinnostaa parisuhde. Ei kyllä oikeasti taitaisi olla edes aikaa sellaiselle.

Hämmentynyt43

Se, että vartalosi kiinnostaa miehiä, ei tarkoita yhtään mitään. Miehet menevät ihan mielellään sänkyyn naisen kanssa, vaikka eivät pidä tästä naisesta yhtään.

Vierailija
19/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin että syynä on se, että ihmiset aika helposti sanovat esim. eron jälkeen etteivät enää koskaan halua parisuhdetta tai mitään sellaista. Samalla tavalla kuin krapulassa sanotaan ettei enää koskaan haluta alkoholia juoda. Ja monesti nuo "lupaukset" eivät kauan kestä, koska sitä ei oikeasti tarkoiteta.

Kyllä ap voi vaikka oikeasti tarkoittaakin, en epäile, mutta kun monet muut ei tarkoita. And that's the problem.

Vierailija
20/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 40+

Hämmentynyt43

Se, että vartalosi kiinnostaa miehiä, ei tarkoita yhtään mitään. Mieh

Voi luoja. Niin sä ilmeisesti kuvittelet, että en ole koskaan ollut parisuhteessa. Kyllä on nytkin ollut ihan parisuhteesta kiinnostuneita, mutta he eivät ole kiinnostaneet mua. 

Hämmentynyt43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi