Olen valkoviiniä juova mies. Kysy jotain.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:05"]Oletko sinkku , perushyvännäköinen ja valmis deittaamaan naista jolla on kouluikäiset lapset
?
[/quote]
Kaikkiin muihin kyllä, mutta lapset hieman arveluttavat. Jos aloitamme seksisuhteella ja katsomme, pidämmekö toisistamme? En ehkä tältä istumalta ole valmis isäpuoleksi.
Mistä rypäleestä pidät eniten?
Jos kemiat kohtaa niin se kuulostaa hyvältä.
En juo viinejä niin usein että väittäisin omaavani mitään suosikkia.
Käytkö mökkeilemässä? Tykkäätkö uida järvessä? Mikä on paras ensitreffipaikka?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:21"]Jos kemiat kohtaa niin se kuulostaa hyvältä.
En juo viinejä niin usein että väittäisin omaavani mitään suosikkia.
[/quote]
Summittainen: chardonnay, pinot grigio, sauvingon blanc?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:33"]Käytkö mökkeilemässä? Tykkäätkö uida järvessä? Mikä on paras ensitreffipaikka?
[/quote]
Olen enenmän kaupunkiasukas mutta en vihaa mökkeilyäkään. En ui järvissä, uin vain valtamerissä. Paras ensitreffipaikka on lentokone matkalla Pariisiin.
Mistä rypäleestä ap itse pitää eniten? Entä onko suosikkimaata? T: Grüner Veltliner (Itävalta)
Oletko sinkku , perushyvännäköinen ja valmis deittaamaan naista jolla on kouluikäiset lapset
?