Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä ei tarvita mihinkään

Vierailija
15.08.2014 |

Naiset hoitaa kaikki muutenkin ja kaalimato riittää kyllä makkariin ja tunteet puhutaan naispuoliselle ystävälle. Näin se vaan menee.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla 13-vuotias jonka poikaystävä jätti tekstarilla.

Vierailija
22/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:01"]

En tajua teitä miesten mollaajia. Miehissä on turvaa ja vakautta, tasalaatuista älyä (ei sidonnaista hormoneihin ja niiden myllerryksiin, kuten meillä naisilla, tai siis on älyä, mikäli kyseessä on älykäs mies. Heitä on paljon.). Olen tavattoman onnellinen siitä että olen bi, koska jos olisin kokonaan lesbo, taitaisin viettää koko elämäni yksin, mitä en tosiaankaan elämältä haluaisi...

[/quote]

LOL Miehellä riittää tarpeeksi verenkiertoa pyörittämään vain yhtä - seisokkia tai aivoja. Jokainen REHELLINEN mies tän myöntää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:56"]

Onpa naiivia. Älä huoli, ei kaikki miehet petä ja jätä.

[/quote]

ootapa vaan. Sitten katotaan kuka tässä on naiivi :) 

[/quote] Hahhah voivoi. Oletko teini? Mulla ainakin on rakastava mies. 9 vuotta yhdessä, lapsi tulossa.

[/quote]

Ihanaa sinisilmäsyyttä. :) Kato avioerostilastoja ja mieti, miksi teikä olis poikkeus. Vaikutat lisäksi vittumaiselta ämmältä noine teini-ilkeilyinesi, joten eikähän mies nalkutukseesi vielä kyllästy. :) 

[/quote] En ole kumpikaan mutta vaikutatpa oikein pätevältä pikkuteiniltä :D eikö isi anna viikkorahaa?

Vierailija
24/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koville ottaa rinsessaunelmaa elävillä mammoilla. 

Vierailija
25/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehiä ei tarvittais mihinkään,niin eiköhän luonto ois kehittäny sitten vain naisen. jos mies on ihan tuhra, niin miksi sellainen on olemassa? kaikilla on joku tehtävä, myöös esim. hyttysillä; ne ovat jonkun ruokaa ym. ei luonnossa ole turhia kappaleita

Vierailija
26/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ikä on vissiin korkeampi kuin äo. Eli älkää haukkuko teiniksi ;)

Vierailija
27/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:56"]

Onpa naiivia. Älä huoli, ei kaikki miehet petä ja jätä.

[/quote]

ootapa vaan. Sitten katotaan kuka tässä on naiivi :) 

[/quote] Hahhah voivoi. Oletko teini? Mulla ainakin on rakastava mies. 9 vuotta yhdessä, lapsi tulossa.

[/quote]

Ihanaa sinisilmäsyyttä. :) Kato avioerostilastoja ja mieti, miksi teikä olis poikkeus. Vaikutat lisäksi vittumaiselta ämmältä noine teini-ilkeilyinesi, joten eikähän mies nalkutukseesi vielä kyllästy. :) 

[/quote] En ole kumpikaan mutta vaikutatpa oikein pätevältä pikkuteiniltä :D eikö isi anna viikkorahaa?

[/quote]

Kuulostat just pikkuvaimolta, jolle daddy antaa viikkorahan. 

Vierailija
28/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita naisiakaan mihinkään. Eivät tienaa kunnola ja nykyäåän eivät osaa tehdä edes kotitöitä. Käsi ja Fleshlight saavat riittää.

Vierailija
29/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:54"]

Totta, ei miehiä mihinkään tarvitse.

Naista sen sijaan tarvitsee spermakupiksi.

T. Mies

[/quote]

Ei, kyllä ne miehet on ne mällitelineet, tosin koko maailman naisille riittäisi vaikkapa tuhat miestä. Tai ihan vaan tosi toimiva spermapankki.

Miehiä ei ihan oikeasti tarvita yhtään mihinkään. Ja sisimmässään ne sen tietää, sen takia niillä on niin hirveä tarve alistaa naisia ja meuhkata ja sotia ja pullistella. koska ne on täysin turhia.

Vierailija
30/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä luokalla olet?

Vierailija
31/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

internet ja liikenne muutenkin pysähtyy viikossa ilman miehiä ja ruoan tuotanto. Jos tarkoitat ,että et tarvitse miehiä emotionaalisesti niin olet oikeassa :D

Vierailija
32/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtajat on ehkä miehiä mutta yhteiskuntaa pyörittää konkreettisesti naiset: siivous ja ruokapalvelut, hoitoala, yms. kaikki seisahtuisi.

Vierailija
33/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:01"]

En tajua teitä miesten mollaajia. Miehissä on turvaa ja vakautta, tasalaatuista älyä (ei sidonnaista hormoneihin ja niiden myllerryksiin, kuten meillä naisilla, tai siis on älyä, mikäli kyseessä on älykäs mies. Heitä on paljon.). Olen tavattoman onnellinen siitä että olen bi, koska jos olisin kokonaan lesbo, taitaisin viettää koko elämäni yksin, mitä en tosiaankaan elämältä haluaisi...

[/quote]

LOL Miehellä riittää tarpeeksi verenkiertoa pyörittämään vain yhtä - seisokkia tai aivoja. Jokainen REHELLINEN mies tän myöntää. 

[/quote]

Mä tarkoitin tuolla hormonipyörityksellä lähinnä sitä, ettei mies tule hulluna silmille mitättömyyksien vuoksi 28 päivän välein. Se ei ala ulisemaan, kun kehotan laittamaan tiskit vuorostaan koneeseen silloin tmv. Mutta naisille tyypillisesti ymmärsit tahallasi väärin. Nainenhan minä itsekin olen, en vain tiedä mistä koskaan löytyisi siedettävä toinen.

Vierailija
35/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:27"]

johtajat on ehkä miehiä mutta yhteiskuntaa pyörittää konkreettisesti naiset: siivous ja ruokapalvelut, hoitoala, yms. kaikki seisahtuisi.

[/quote]

Kyllä maailmassa on paljon muutakin kuin siivous, ruokapalvelut ja hoitoala. No, ei ehkä naisten mielestä.

Ei se "heikompi astia" nimitys naisista ole tyhjästä tullut.

Vierailija
36/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on välillä kiva saada ihan oikeaa lämmintä k*rpää. Ei muovinen kylmä keppi täysin korvaa sitä. Ellei sitten joku keksi robottia joka näyttää mieheltä ja on ruumiinlämpöinen ja isomunainen.

Vierailija
37/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ny ihan kaikki miehet oo paskoja. mun pikkuveli on kiva ja iskä ok.

Vierailija
38/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:54"]

Totta, ei miehiä mihinkään tarvitse.

Naista sen sijaan tarvitsee spermakupiksi.

T. Mies

[/quote]

Ei, kyllä ne miehet on ne mällitelineet, tosin koko maailman naisille riittäisi vaikkapa tuhat miestä. Tai ihan vaan tosi toimiva spermapankki.

Miehiä ei ihan oikeasti tarvita yhtään mihinkään. Ja sisimmässään ne sen tietää, sen takia niillä on niin hirveä tarve alistaa naisia ja meuhkata ja sotia ja pullistella. koska ne on täysin turhia.

[/quote]

mistä ajattelit sen sperman sinne spermapankkiin tulevan?

Vierailija
39/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen tuota miestä :) Kuminen pötkö on lisävaruste vain meidän leikeissä ;)

Eikä kaikki miehet juokse pillun perässä pitkin kyliä :)

Vierailija
40/40 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne joskus kivaa silmäruokaa ;)

Miehiä tarvitaan lisääntymiseen. Thats it. Kuten meitä naisiakin. Jos jompikumpi katoaisi niin ihmiset kuolisivat hiljalleen sukupuuttoon, mikä ei sekään huono vaihtoehto olisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän