Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska teillä on lopetettu vkl vierailut. Sellaiset

Vierailija
15.08.2014 |

kun lapset on käynyt vkl isällä tai äidillä joka toinen vkl? Älkääkä sanoko, että miks pitäis lopettaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16veet eivät enää käy etän luona kuin satunnaisesti.

Vierailija
2/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kanssa outoa, ettei ole edes puhuttu siihen suuntaan, että miehen reilusti teini-ikäinen alkais vähentää vkl vierailujaan. Joka toinen viikonloppu käy säännöllisesti. Minusta vois käydä harvemminkin. Meillä on oma elämä ja hänelläkin kuitenkin kaikenlaista. Mutta "sopimus on sopimus". Milloinkohan voin odottaa tämän sopimuksen hellittävän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:09"]

16veet eivät enää käy etän luona kuin satunnaisesti.

[/quote]

Toinen vähensi käyntejä jo 13veestä alkaen kylläkin...

Vierailija
4/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:16"]

Mun mielestä on kanssa outoa, ettei ole edes puhuttu siihen suuntaan, että miehen reilusti teini-ikäinen alkais vähentää vkl vierailujaan. Joka toinen viikonloppu käy säännöllisesti. Minusta vois käydä harvemminkin. Meillä on oma elämä ja hänelläkin kuitenkin kaikenlaista. Mutta "sopimus on sopimus". Milloinkohan voin odottaa tämän sopimuksen hellittävän!

[/quote]

Teini käy niin pitkään kuin sitä huvittaa, soppari lie tehty 18v asti, mutta eihän se tarkoita, etteikö senkin jälkeen kävisi.

Vierailija
5/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 13-v etälapsi eikä vierailut ole minnekkään vähenneet. Isompana osaa pyytää ja kertoa koska haluaa tulla, riippuen omista menoistaan jne. Joskus tulee illaksi kylään, saattaa jäädä yöksi jos ei ole aikainen kouluunmeno. Välillä tulee viikonlopuksi ja välillä ei jos on omia menoja.

Vierailija
6/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana.

Vierailija
7/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Meillä ei ainakaan miehen lapset käy sen jälkeen säännöllisesti kun 18 vuotta täyttää. Se on ihan maksimi takaraja. Noloa.

Vierailija
8/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:26"]

25-vuotiaana.

[/quote]

Hah hah. Tuskin kuitenkaan tuon ikäinen terve normaali ihminen viikonloppu vierailee säännöllisesti. Eri asia tietysti jos on jokin sairaus tms., joka tarvitsee jatkuvaa hoitoa. 

Vierailija
9/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita te jotkut vastaajat :(

Vierailija
10/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakas ihana exäni on 26 vuotias ja joka helvetin viikonloppu vanhemmillaan. Ja kaikki lomat ja vapaapäivät. Tartteeko edes kertoa, miksi erottiin? :)

Vierailija
11/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Miten se ikä siihen vaikuttaa tuleeko viikonlopuiksi? Varsinkin jos etä asuu eri paikkakunnalla? Mä käyn omassa kotonani ttoisella paikkakunnalla yökyläilemässä kerran pari kuussa, otan lapsenikin mukaan. Olen 33. Meinaako se sitä kun ikää tulee, samalla toisesta vanhemmasta pitäis luopua?

Vierailija
12/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:32"]

Täh? Miten se ikä siihen vaikuttaa tuleeko viikonlopuiksi? Varsinkin jos etä asuu eri paikkakunnalla? Mä käyn omassa kotonani ttoisella paikkakunnalla yökyläilemässä kerran pari kuussa, otan lapsenikin mukaan. Olen 33. Meinaako se sitä kun ikää tulee, samalla toisesta vanhemmasta pitäis luopua?

[/quote]

Ei, mutta saa luopua... jos siis haluaa.

Vierailija
13/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakas ihana exäni on 26 vuotias ja joka helvetin viikonloppu vanhemmillaan. Ja kaikki lomat ja vapaapäivät. Tartteeko edes kertoa, miksi erottiin? :)

[/quote]

Nice. Onneks erosit moisesta. Mitenkähän miehen lapsista vois erota, olla kuitenkaan eroamatta miehestä.

Vierailija
14/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei luopua! Mutta on se minusta silti outoa, että tuon ikäiset tai sitä vanhemmat lapset menevät/tulevat säännöllisesti sille vkl äidille tai isälle. Eikö se tuossa iässä jo riitä, että näkee silloin tällöin. 16 vuotta sitä lasta on tuotu tänne perjantaisin tasan kello X ja viety kotiinsa sunnuntaina kello X. Ja siitähän ei lipsuta. hoh.

Vierailija
15/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minäpä pistän paremmaksi. Minun eksä on joka viikonloppu uuden perheensä (uusi nainen ja vaihtelevasti 1-3 lasta mukana) ja meidän kolmen lapsen kanssa äidilleen tapaamisviikonloppuina. Tällä eksällä ikää jo lähes 40, kuten ilmeisesti uudella "nuorikollaankin".

Ei ole myöskään ikävä ;)

Vierailija
16/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:34"]

[/quote]

Ei, mutta saa luopua... jos siis haluaa.

[/quote]

Päteekö tämä molempiin suuntiin =) Vai onko vain lapsella oikeus sanoa ettei halua tulla. Voiko isä/äiti myös luopua? 

Vierailija
17/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kuvastaa hyvin myös suomen vanhusten hoidon tilaa. Kuinka paljon on maita maailmassa joissa vanhempien ja isovanhempien kanssa tavataan säännöllisesti. Yökyläillään puolin ja toisin ja oma äiti tai isä otetaan omaan kotiin asumaan viimeisiksi vuosiksi.

Suomessa lasketaan päiviä ja vuosia koska päästään omasta perheestä eroon. 16-vuotiaan ei tarvitsisi tavata isää tai äitiä koska on liian vanha?

Vierailija
18/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:38"]

[/quote]

Ei luopua! Mutta on se minusta silti outoa, että tuon ikäiset tai sitä vanhemmat lapset menevät/tulevat säännöllisesti sille vkl äidille tai isälle. Eikö se tuossa iässä jo riitä, että näkee silloin tällöin. 16 vuotta sitä lasta on tuotu tänne perjantaisin tasan kello X ja viety kotiinsa sunnuntaina kello X. Ja siitähän ei lipsuta. hoh.

[/quote]

Mutta eikö se ole silloin tällöin jos näkee joka toinen vkl, siis 2 kertaa kuussa? Onhan se nuoren toinen koti tavallaan vai? Jotkut haluaa teineiksi tultuaan muuttaa kokonaan isälleen. Miksi näkemistä pitäisi rajoittaa ja missä iässä pitäisi? Eikö aikuinen lapsi saa enää käydä, tai olla yötä? Varsinkin jos kyse on pojasta, isän merkitys vaan kasvaa. Isän pitäisikin olla aikuistuvan poikansa tukena ja elämässä mukana ihan eri tavalla. Vaikka mennä yhdessä jonnekin reissuun, mökille, kalaan, mitä tahansa ja jutella "miesten juttuja". Älkää te uudet vaimot estäkö tätä vaan olkaa viisaita. Se, kuka on teille "uusi mies" on jonkun toisen yksi ja ainoa isä.

Vierailija
19/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isää / äitiä tavataan, jos hän on tapaamisen arvoinen. Iästä riippumatta. Kaikkien isät ja äidit eivät valitettavasti sitä ole.

Vierailija
20/36 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:39"]

[/quote]

Minäpä pistän paremmaksi. Minun eksä on joka viikonloppu uuden perheensä (uusi nainen ja vaihtelevasti 1-3 lasta mukana) ja meidän kolmen lapsen kanssa äidilleen tapaamisviikonloppuina. Tällä eksällä ikää jo lähes 40, kuten ilmeisesti uudella "nuorikollaankin".

Ei ole myöskään ikävä ;)

[/quote]

Sanonpa vaan, että jos kyseessä olisi nainen, joka tekisi noin, niin silloinhan kyse olisi vaan ihanan tiiviistä perhesuhteistä. Mieshän ei koskaan saa olla läheinen lapsuudenperheensä kanssa, koska se on loukkaus puolisoa kohtaan, koska keskivertonainen kokee anopin pahimmaksi kilpailijakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme