Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa

Vierailija
24.08.2014 |

Mikä mua vaivaa, mulle tulee kokoajan jtn viruksii sun muita tulehduksia.. esim Virtsatientulehdus ollu jo varmaa 6kk, polyyppi, ien tulehdus, vyöruusu, jännityspäänsärkyy, psoriasis pahenee, ala selkä tosi kipee jne.. oon vasta 20v.. enkä mun mielestä stressaa mitään.. huoh

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltatko? Se vois selittää ien tulehdukse

Vierailija
2/9 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi auttaa, mutta eikö lääkäreistä ole apua? Kerro lääkärille, että olet mielestäsi kokoajan jossain tulehduksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan joo.. noh oon rampannu tuol tks jo hakemassa antibiottia antibiootin jälkee eikä laita edes jatkotutkimuksii vaik virtsatulehus ollujo6kk ja oon vetäny varmaa 8 antibiootti kuurii eikä ne auta.

Vierailija
4/9 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatientulehdus 6 kk?? Hoida nyt hyvä ihminen itsesi kuntoon! Lääkäriin, mars.

Vierailija
5/9 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo 6kk mut lähteny pois, tullu takas ja lähteny.. lääkäri sano et se on lievä tulehdus sen takii antanu vaa antibiootteja

Vierailija
6/9 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on se immuunipuutostauti. Pyydä verikokeet.

Vierailija
7/9 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota oon miettiny itekki mutku ei mul oo mitään niin isoi oireit mitä esim netis lukee et siihe kuuluu.. täs paska kyläs ne ei ota ketää tosissaan määrää vaa lepoo ja buranaa kaikkee

Vierailija
8/9 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki virtsatulehduksiin estolääkitys. Kun tuntiu että alkais ni nappaat pillerin. So simple. Jatkuva antibiootin käyttäminen ja muutenkin saitastelu altistaa muillekin sairauksille. Ei välttees muu auta kuin aika ja itsestä huolehtiminen.

Vierailija
9/9 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä kysyinki tks et eks mun pitöis saada esto lääke jo et kuinka monta antibiootti kuuria voin oikee viel vetää... pakko kait soittaa uudestaa sinne ja varaa lääkärille aika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi