IG-tyrkyt? kysymys?
Kun laitatte jatkuvasti näitä tyrkky kuvianne tyhjä katse naamalla-perse esillä- huulet tötteröllä-seksi-ilme jne, tuleeko teille hyvä olo näistä tykkäyksistä ja kommenteista?
Kommentit (10)
Todellakin. Mähän oon niin hyvännäköinen!
Tunnen oloni seksikkääksi ja haluttavaksi, kun peppu kuvani keräävät tykkäyksiä ja kommentteja. Ja lisää niitä seuraajia. Koen olevani parempi kuin muut, jos minulla on enemmän seuraajia kuin muilla. Peppu ja tisukuvillani myös näytän kaikille miehille, että olen hdelmällisessä iässä ja valmis hedelmöitykseen ja raskauteen.
MIksi sä katsot niitä kuvia, jos ne on sun mielestä ikäviä?
No sunkin mieheltä tulee flirttiä ja ehdotuksia. Kyllä ne tuntuu hyviltä.
Miksi mirsten vastaavat kuvat ei ikinä ole turkkyjä? Miehet saa rauhassa olla vaikka ilman paitaa, alasti, tai kohtalokkaasti mulkoilla kulmakarvojen alta hauista venytellen mutta se ei ikinä haittaa ketään. Naisten alaston kuvat on suosittuja, kerää aina eniten tykkäyksiä. Ei kannata katsoa jos ei tykkää. Kyllä peruspirkkoja löytyy, mutta kun ei miehiä kiinnosta. Eikä naisia.
kaikilla naisilla on tarve esitellä itseään. jos ei ole niin kaunis, niin sitten niitä paljastelukuvia julkaistaan jonkun kehopositiivisuus-otsikon alla
Se kuuluu ihmisen biologiaan. Naisen on näytettävä, että on seksuaalinen ja valmis lisääntymään. Pahin aika on juurikin joku 15-30 vuotta. Sitten se pikkuhiljaa rupeaa menemään ohi.
Vierailija kirjoitti:
kaikilla naisilla on tarve esitellä itseään. jos ei ole niin kaunis, niin sitten niitä paljastelukuvia julkaistaan jonkun kehopositiivisuus-otsikon alla
Kaikilla miehillä on tarve uikuttaa säälittävää elämäänsä vauvapalstalla.
Miksi te katsotte kuvia joista ärsyynnytte? :D Se on se oikea kysymys tässä.
En mä vaan nää instassa kenenkään naapurinpirkon percettä koska seuraan vaan luontokuva- ja koiratilejä.
Esim. Konsta Punkalla on upeita otoksia Suomen luonnosta.
Kaikki laittakoon millaisia kuvia tykkää, ei ole multa pois. Ei niitä tarvitse seurata tai etsiä.
Jos joku tuttu tekee sitä, ettekä kehtaa lopettaa seuraamista, tilin ja sen ilmoitukset voi jäädyttää.
Mitä se sulle kuuluu? mää kuvaan mun peppua, väärin nypittyjä kulmakarvoja ja tatuointeja niin paljon kun mua itse huvittaa. Koska mä voin !