Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitokoiran hemmotteleminenko väärin?

Vierailija
01.08.2021 |

Olen itse pikkuisen pullukka ja nyt on hoidossa tyttären koira hänen kesälomareissunsa ajan. Tekisi kovasti mieli antaa koiralle ylimääräisiä herkkuja. Ruoka on vaan niin hyvää koirasta ja minusta!

Tytär varoitti lihottamasta koiraa lomansa aikana. Hän väittää, että koiran lihottaminen on eläinrääkkäystä. Sanoi vielä lähtiessään, että liikunta koiran kanssa tekee minulle varmasti hyvää. Lähden tästä lenkille ja otan taskuun koirannameja, niin meillä on molemmilla hauskempaa.

Paljonko koira ehtii lihoa 6 viikossa? Jäänkö tyttärelle kiinni koiran hemmottelemisesta?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän koiran hoitaja syötti aina makkaraa, lettuja ja kaikkea mahdollista koiralle, kun pitihän toista hemmotella. Ja aina kun haettiin koira hoidosta, sillä oli maha sekaisin ja pari päivää juostiin ulkona tunnin välein. Onneksi hoitaja muutti juuri kun oltiin päätetty, että hänelle koira ei enää mene. Että on niistä herkuista muutakin haittaa, kun lihominen.

Me annoimme kerran itse koirallemme ihan vähän grillimakkaraa ja sillä oli seuraavana päivänä vatsa sekaisin.Koiranherkkuja se saa,mutta vain pari päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi