Tuksu on Normaalipainoinen!????
Tuksu kirjoitti blogissaan 11.8
"Painonlaskuuni johtuvat monet tekijät: stressi, alkoholinkäytön kulutuksen vähentäminen, ruokavalio ( lähinnä vihanneksia, kalaa, kanaa, salaatteja jne.) ja esim.ananas, mansikat, purjo, selleri yms.laskevat painoa hyvin. Tällä hetkellä BMI on mulla 25, eli suhteellisen normaali. Se pitää saada vielä alle 24 lukeman."
Tuksun barbiemekkokuva http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/tuksu_inline_3.jpg
Uskooko kukaan, että Tuksu on laihtunut???
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:44"]
Katoin jo pari viikkpa sitten että näyttää kyllä todella hyvältä verrattuna muutaman kkden takaiseen. Henna Kalinainen tosiaan nykyään pulleampi kuin Tuksu.
[/quote]
Onpas Henna muuttunut... Näyttää tosiaan isommalta kuin Tuksu. Mulla on samanlainen maha kuin Tuksulla tuossa kuvassa :( Inhoan sitä eniten kropassani.
[/quote]
tuksu-maha onkin kauhea. mutta onneksi et ole muilTA osiltasi kuin se.
Onhan tuo pulska, mutta kasvoille on kyllä tehnyt hyvää alkoholinkäytön vähentäminen.
En tiedä laihtumisesta, mutta normaalipainossa bmi:n mukaan on todella iso haarukka. Sen mukaan normaalipainoiseksi laskettava voi olla melkoisen pullea! Itse laihduin normaali-bmin sisällä mielestäni lihavasta laihaksi. Bmi:n mukaan silti olin norm.painoinen ja olen sitä edelleen...
Minusta hän näytti tuossa kuvassa ihan hyvältä entiseen verrattuna.
Tuksu ei todellakaan ole normaalipainoinen, mutta on hoikistunut pahimmista ajoistaan. Sanoisin, että BMI voisi olla jotain 30:n luokkaa?
näin hänet vähän aikaa sitten baarissa, ja oli kyllä hoikistunut ja näytti muutenkin freesimmältä. sanoisin että, alkaa menee kategoriaan "normaali".
Minä uskon. Näytän itse suunnilleen Tuksulta, ja olen tosiaan normaalipainorajojen sisällä. Olen 165 cm pitkä ja painan 64 kg. Tämä on minulle melkoinen paino kyllä, koska nuorempana painoin 48-50 kg, eli tässä on nyt 14-16 kg enemmän kuin sopiva paino. Kyllähän sellainen jo näkyy pienessä ihmisessä.
Minä veikkaisin, että bmi on 27-28. Hänen pituuttaan en tiedä, mutta itse näytin tuolta raskauden alussa, jolloin mitat olivat 164/82. Toisaalta bmi on huono mittari, sillä samalla lukemalla toinen voi näyttää hyvinkin sopusuhtaiselta jonkun toisen näyttäessä pyöreämmältä.
Mä uskon että Tuksu voi olla bmi 25, jos ei esim painavia lihaksia. Kuva voi aina vähän lihottaa. Mun tuttu näki myös Tuksun tässä kesällä ja sanoi että näytti melkein normaalipainoiselta eikä niin turvonneelta kuin on joskus lehtikuvissa näyttänyt. Uskon siis että on laihtunut. Hyvä Tuksu! Work Bitch! On aina kiva kuulla on parjattu "ihmisraunio" saa elämäänsä kondikseen.
Näin Tuksun pari viikkoa sitten ja oli laihtunut paljon siitä mitä oli ennen. Hyvinkin mahdollista, että on normaalipainoinen.
Jos on ottanut huuliinsa tuollaiset turvokkeet, niin onko niitä mitään mahdollisuutta saada pois? Joutuuko noiden kanssa olemaan loppuelämänsä.
Tuksu olisi ihan sellainen pikkusievä, jos ei olisi noin rumanruskea (oranssi), huulet noin turvoksissa ja ilme tympeä. Paino voi olla normaalin rajoissa, sillä uskoisin, että naisen kehossa ei lihaksia sanottavasti ole, läski on kevyttä lihakseen verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:47"]
En tiedä laihtumisesta, mutta normaalipainossa bmi:n mukaan on todella iso haarukka. Sen mukaan normaalipainoiseksi laskettava voi olla melkoisen pullea!
[/quote]
Ehkä naisilla, mutta miehillä ei. 180cm 82kg mies on muka ylipainoinen, mutta 180cm 60kg on normaalipainoinen indeksin mukaan.
Siinä olisi haastetta johonkin Suuri pudottaja ja muuntautumisleikki-formaattiin, mutta taitaa olla liian hullu muuten vain.
Kaikkien pitäisi olla normaalipainoisia, mutta nykyään esim. homous ja lesbous on ihana poikkeama normaaliudesta tai kohta jo normaalimpaa, kuin mikään muu. Parempaa.
Koittakaa nyt antaa ihmisille painorauha, jos olette niin suvaitsevaisia kaikin puolin.
tuksuhan on alle 160 senttiä ja varmasti painaa jotain 80 kiloa eli ei todella ole normaalipainoinen!
nykyisin Tuksun bmi on jo 24! hänen omien sanojensa mukaan siis..
jos hän teidän silmiinne näyttää lihavammalta, ootte ruskeita kateellisia näätiä..
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:45"]
Onhan tuo pulska, mutta kasvoille on kyllä tehnyt hyvää alkoholinkäytön vähentäminen.
[/quote]Sejään ei riitä Tuksulle vaan hän julkaisee kuvia, missä on photoshopattu kakoisleuat pois ja pää keikkuu kuin ilmapallo naru varassa. Facebookin photaroitu kuva on ihan kammottava, kuinka kukaan itseäänkunnioittava ihminen voi laittaa niin feikin kuvan itsestään ja väittää sitä oikeaksi.