Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuksu on Normaalipainoinen!????

Vierailija
15.08.2014 |

Tuksu kirjoitti blogissaan 11.8

"Painonlaskuuni johtuvat monet tekijät: stressi, alkoholinkäytön kulutuksen vähentäminen, ruokavalio ( lähinnä vihanneksia, kalaa, kanaa, salaatteja jne.) ja esim.ananas, mansikat, purjo, selleri yms.laskevat painoa hyvin. Tällä hetkellä BMI on mulla 25, eli suhteellisen normaali. Se pitää saada vielä alle 24 lukeman."

Tuksun barbiemekkokuva http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/tuksu_inline_3.jpg

Uskooko kukaan, että Tuksu on laihtunut???

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:45"]

Onhan tuo pulska, mutta kasvoille on kyllä tehnyt hyvää alkoholinkäytön vähentäminen.

[/quote]Sejään ei riitä Tuksulle vaan hän julkaisee kuvia, missä on photoshopattu kakoisleuat pois ja pää keikkuu kuin ilmapallo naru varassa. Facebookin photaroitu kuva on ihan kammottava, kuinka kukaan itseäänkunnioittava ihminen voi laittaa niin feikin kuvan itsestään ja väittää sitä oikeaksi.

[/quote]

tuksu katsoo sitä shopattua kuvaansa ja sen perusteella tulkitsee olevansa normaalipainoinen. ok. noin voi toimia. eikö se muka tajuu että muut näkee sen semmosena kuin se on oikeesti?

Vierailija
2/44 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:45"]

Onhan tuo pulska, mutta kasvoille on kyllä tehnyt hyvää alkoholinkäytön vähentäminen.

[/quote]Sejään ei riitä Tuksulle vaan hän julkaisee kuvia, missä on photoshopattu kakoisleuat pois ja pää keikkuu kuin ilmapallo naru varassa. Facebookin photaroitu kuva on ihan kammottava, kuinka kukaan itseäänkunnioittava ihminen voi laittaa niin feikin kuvan itsestään ja väittää sitä oikeaksi.

[/quote]

tuksu katsoo sitä shopattua kuvaansa ja sen perusteella tulkitsee olevansa normaalipainoinen. ok. noin voi toimia. eikö se muka tajuu että muut näkee sen semmosena kuin se on oikeesti?

[/quote]

Tuksuahan kehutaan aina livenä tosi hoikaksi ja kauniiksi! On kertonut. Itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun painoindeksi on 25. Itse pidän itseäni Tuksua hoikempana, mutta voi hyvin olla, että näen itseni valheellisesti :D.

Vierailija
4/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa Johannan olla! Miksi te  kateelliset näädät aina vaan jaksatte mollata Johannaa, mitä Johanna on teille koskaan ikinä tehnyt?

Vierailija
5/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan 25 voi olla iso jos kyseessä iso rasvaprosentti, eli uskon minäkin.

Vierailija
6/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:03"]

Mun painoindeksi on 25. Itse pidän itseäni Tuksua hoikempana, mutta voi hyvin olla, että näen itseni valheellisesti :D.

[/quote]Sama, paitsi että mulla lukema on 29. Missään ei oo kuitenkaan roikkuvia poimuja tai löllyä, eli suht kiinteässä kunnossa ollaan. Varmaan vääristynyt kehokuva :D

Vierailija
7/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän tuo nyt näytti tuossa kuvassa painakoon minkä painaa. Hyvä jos on ottanut itseään niskasta kiinnu!

Vierailija
8/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:53"]

Tuksu ei todellakaan ole normaalipainoinen, mutta on hoikistunut pahimmista ajoistaan. Sanoisin, että BMI voisi olla jotain 30:n luokkaa?

[/quote]

minä veikkaan 27, mutta viinapöhötys kasvoissa on laskenut hyvin.

Vierailija
9/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla normaalipainoinen. Vartalon malli vaan on erilainen kuin perus-AV-mammalla. 

Vierailija
10/44 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista, että Tuksu haluaa olla normaalipainoinen eikä esimerkiksi prinsessapainoinen. Yleensä hän kun tahtoo olla erityinen ja kaikista kaunein ja ihanin prinsessamainen nuori nainen. Mahdollisimman kaukana ruskeatukkaisista Siwan-kassoista, joilla on tukevat kengät ja tuulipuku.

Vierailija
11/44 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää jopa ihan ihmiseltä. Toivottavasti Tuksu ei enää tulevaisuudessa yritä näyttää barbilta, koska ei selvästikään ole vaan hänen juttunsa. 

Vierailija
12/44 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika Chicago-Iidan mitoissa näyttää olevan.

Vierailija
13/44 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laihtunut ja näytti kesämekossaan pari viikkoa sitten ihan normaalipainoiselta:)

Vierailija
14/44 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen ananas.

Vierailija
15/44 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua tai oikeastaan surullista, että Tuksu on koulimassa Jasminesta uutta Juliaa..  Logiikkansakin on aukoton kuten aina: Jasmine on kaunis ja hoikka, olen Jasminen seurassa, joten minäkin olen kaunis ja hoikka! Niin ja nuori!

Vierailija
16/44 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 13:06"]

Hassua tai oikeastaan surullista, että Tuksu on koulimassa Jasminesta uutta Juliaa..  Logiikkansakin on aukoton kuten aina: Jasmine on kaunis ja hoikka, olen Jasminen seurassa, joten minäkin olen kaunis ja hoikka! Niin ja nuori!

[/quote]

Niin mutta onhan se sentään Suomen Barbie, joten pakkohan sen on olla kaunis, nuori ja hoikka ;)

Vierailija
17/44 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Luulenpa vain, että nämä Tuksun painonpudotusta vähättelevät ovat itse Tuksua pulskempia, joilla ei riitä itsekuria ja luonnetta laihduttamiseen....

Tuksu näyttää ihan hyvältä verrattuna mikä tuolla Kehä 3:sen ulkopuolella näyttää olevan normaalia....

Vierailija
18/44 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen kaunotar

Vierailija
19/44 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:44"]

Katoin jo pari viikkpa sitten että näyttää kyllä todella hyvältä verrattuna muutaman kkden takaiseen. Henna Kalinainen tosiaan nykyään pulleampi kuin Tuksu.

[/quote]

Onpas Henna muuttunut... Näyttää tosiaan isommalta kuin Tuksu. Mulla on samanlainen maha kuin Tuksulla tuossa kuvassa :( Inhoan sitä eniten kropassani.

Vierailija
20/44 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuksu väittää olevansa normipainoinen, se ei ole. jos se olisi normipainoinen, se väittäisi olevansa laiha. aina valehtelee kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme