Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako e-pillereitä syödä, jos yhdyntä max 5 kertaa kuukaudessa?

Vierailija
24.08.2014 |

Eli meillä ei yhdyntää sen useammin. Onko siis turhaa olla koko ajan ehkäisy päällä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereitä ei kannata koskaan syödä.

Vierailija
2/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sulla joku omakohtainen syy syödä pillereitä? Kovia kuukautiskipuja? Paha akne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiukuttelee kortsun käytöstä enkä itsekään oikein luota kumiin. Ollaan siis etäsuhteessa eikä herra jaksa aina edes silloin, kun nähdään. Varmaan loukkaantuu, jos sanon, etten näin harvojen seksikertojen takia haluaisi myrkyttää kroppaani. 

Vierailija
4/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tarkoituksesi brassailla yhdyntöjesi määrällä? Vai..

T. Kerran vuodessa

Vierailija
5/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään muuta syytä kuin ehkäisy. Kyllähän iho pysyy hyvässä kunnossa, se on se positiivinen puoli. :)

ap taas

Vierailija
6/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on turhaa.

t.kohtalotoveri

Vierailija
7/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:07"]

Oliko tarkoituksesi brassailla yhdyntöjesi määrällä? Vai..

T. Kerran vuodessa

[/quote]

No voin helpottaa oloasi kertomalla, että olemme suht nuoria ja myös suhde suht tuore. Jos tahti olisi kerran vuodessa, oltaisiin harrastettu sen yhden kerran verran ;) Varmasti teilläkin joskus ollut aktiivisempaa.

ap

Vierailija
8/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:08"]Ei ole mitään muuta syytä kuin ehkäisy. Kyllähän iho pysyy hyvässä kunnossa, se on se positiivinen puoli. :)

ap taas

[/quote]

ap, ootko numero 4? Pelkästään miehen takia en söisi pillereitä. En myöskään jos ainoa syy on ehkäisy. Kyllä lopettaisin, jossei ole kipuja tai juuri sitä aknea tms. Mutta sinä itse teet sen päätöksen.

Vierailija
9/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:08"]Ei ole mitään muuta syytä kuin ehkäisy. Kyllähän iho pysyy hyvässä kunnossa, se on se positiivinen puoli. :)

ap taas

[/quote]

ap, ootko numero 4? Pelkästään miehen takia en söisi pillereitä. En myöskään jos ainoa syy on ehkäisy. Kyllä lopettaisin, jossei ole kipuja tai juuri sitä aknea tms. Mutta sinä itse teet sen päätöksen.

[/quote]

Joo, sori! Nelonen on ap myös.

Itsekin tykkään toki enemmän ilman kumia ja luotan pillereihin enemmän. Tuntuu vaan hölmöltä muutaman kerran takia napsia aina koko kuukausi. Meillä siis välillä myös suuseksi, jolloin pillereille ei tarvetta. Menee sitten kortsu-uhan alla varmaan vaan siihen ja peppuosastolle..

ap

Vierailija
10/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallisesti ajatellen ei kannata jos sun kohdalla raskauden ehkäisyä ajattelee. Itse olen Yazia käyttänyt ja 3kk hinta ~40 €. En kyllä hankkisi noin vähäisten yhdyntöjen takia.

Vierailija
11/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:17"]

Rahallisesti ajatellen ei kannata jos sun kohdalla raskauden ehkäisyä ajattelee. Itse olen Yazia käyttänyt ja 3kk hinta ~40 €. En kyllä hankkisi noin vähäisten yhdyntöjen takia.

[/quote]

Raha ei nyt tässä asiassa ole se määrittävä tekijä. Mies tosin sanoi, että pms-oireeni ovat rajummat nykyisen pillerimerkin kanssa. Olen yrittänyt keskustella aiheesta hänen kanssaan, mutta toteaa vain, että oma päätökseni, syönkö pilsuja vai en tai vaihdanko merkkiä. Aikaisemmin tehnyt selväksi mielipiteensä kumista ja joskus alkuvaiheissa ei meinannut kumin kanssa edes onnistua. 

Kerran pillerit lopettaneena osaan pelätä myös ihon kukkimista.

Vierailija
12/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12. ap siis :)

Vierailija
13/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä. Aika hyvä tuuri sais olla, jos tolla määrällä tulisi raskaaksi ja vielä kumin kanssa. Sulla on oikeus olla itsekäs. Ei vain miehellä!

Vierailija
14/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiukutteleva mies ei ole syy syödä pillereitä. Pikemminkin se on syynä laittaa mies vaihtoon. Joku vetosi rahaan, oon myös samaa mieltä. Mies voisi maksaa pillerisi, jos ei tykkää käyttää kumia. Ehkäisy on yhteinen asia, jos miehesi on kommentoinut PMS oireittesi pahenemista, ota rohkeasti puheeksi pillereiden lopettaminen. Kondomin kanssa seksi on myös paljon siistimpää! Senkin takia ääneni kumille, ei pillereille.

Vierailija
15/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä Nuvaring ja seksiä 1krt/kk, enintään. Usein tulee mieleen että kannattaako.

Vierailija
16/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tää sama "mies vaihtoon" -lätinä. Ei niitä kaikilta osion täydellisiä miehiä puissa kasva. 

Vierailija
17/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos mies loukkaantuu vedotessani yhdyntöjen vähyyteen. Mutta ehkä etäsuhteeseen vetoaminen auttaa? 

ap

Vierailija
18/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään tuntuu, ettei seksi vähyyttä kannata kommentoida tai se luo paineita ja määrä pienenee entisestään.

Vierailija
19/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:31"]Mulla käytössä Nuvaring ja seksiä 1krt/kk, enintään. Usein tulee mieleen että kannattaako.

[/quote]

mullakin on ollu nuva ring, ainoana syynä ehkäisy. Olin vakituisessa suhteessa, seksiä vaihtelevasti sen 6-15 kertaa kuussa tms, tultiin yhdessä siihen tulokseen ettemme tarvitse tätä ehkäisymuotoa, meille riittää kumi. Käytin tätä n. vuoden kun olimme olleet yhdessä pari vuotta, nyt olemme olleet yhdessä yhteensä 7,5 vuotta. Mutta päätös on jokaisen oma.

Vierailija
20/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:34"]Aina tää sama "mies vaihtoon" -lätinä. Ei niitä kaikilta osion täydellisiä miehiä puissa kasva. 

[/quote]

onko mies täydellinen jos kiukuttelee kondomin käytöstä?