Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monelta viikonloppuisin oikein pitäisi olla ylhäällä ja pukeissa?

Vierailija
27.08.2006 |

Nukun aina välillä viikonloppuisin ainakin toisena päivänä pidempään aamulla, kun mies nousee lasten kanssa ylös. Usein käy kuitenkin niin, että joku naapuri tai ohikulkeva ystävä soittaa ovikelloa ja kyselee minua joskus yhdeksän aikoihin tai kännykkä soi kahdeksalta, ja aina ihmetellään, että ei tullut mieleenkään, että olin nukkumassa. Viimeksi tuli yllätysvieraita puoli kymmeneltä. Onko olemassa mitään sopivaa rajaa sille, mitä aiemmin ei esim. sunnuntaina ole kohteliasta häiritä toista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän tutut olettavat ettette kuitenkaan nuku pitkään kun teillä on lapsia, tai näkevät sun miehen ja olettavat että koko perhe on ylhäällä.

Vierailija
2/10 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku roti sentään vierailuillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennen puoltapäivää on viikonloppuisin epäkohteliasta ketään häiritä, jollei ole 100% varma että kyseessä aamuihminen, joka ei taatusti nuku.

Vierailija
4/10 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli silloin ovat naapurin lapset tulossa leikkimään. Eivät vissiin vanhemmat saa pidäteltyä heitä pidempään...

No, ei se meitä mitenkään haittaa, kun joka tapauksessa omat mukulat ovat herättäneet ennen kahdeksaa.

Ennen lapsia minullakin oli tuo puolipäivä rajana sunnuntaisin. Ehkä joskus taas on.

Vierailija
5/10 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien lasteni annan mennä puoli yhdentoista aikoihin tutuille kavereille. ap

Vierailija
6/10 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina joskus seitsemän aikaan pyhäaamuina. Siis ihan oikeasti.

Paras tapaus on itsenäisyyspäivä yhtenä vuonna, kun soittivat aamuseitsemältä ovikelloa, kun me oltiin juuri muutettu edellisenä päivänä. Ja sitä ennen rempattu yötä päivää kaksi kuukautta.

Ja kerrottu vielä erikseen, että remppa ja muutto olivat sotkeneet minun opintoaikatauluni, minkä takia minun piti saada lukea seuraavan päivän tenttiin tuona nimenomaisena itsenäisyyspäivänä.

Ei, nämä tunkivat sisään, pällistelivät sotkua ja totesivat vaan, että " ei heidänkään tyttö koskaan tentteihin lue" . No, ilmeisesti ei, kun ei ole tähän päivään mennessä valmistunut. Opintojen aloittamisesta on 17 vuotta...

Vierailija
7/10 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuisin muutenkin. pitäisi vähän ajatella että joillekin vkonloppu on ainoa jolloin voi nukkua pitkään tai muuten kölliä tai olla perheen parissa.

Vierailija
8/10 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vielä yöpuvuissa koko porukka! Toivottavasti kukaan ei tule soittamaan ovikelloa! :D No kohta täytyy pukeutua, kun lähdetään kauppaan. Muuten en varmaan pukisi ollenkaan (muksut ei halua ulos kun on kiva majaleikki menossa, enkä jaksa pakottaa kun ovat muuten yleensä ulkona aamusta iltaan).

Vierailija
9/10 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia lapsiani en laske viikonloppuisin sitä ennen kylille. Kesälomalla ja arkisin raja on klo 10.

Lapset oppineet nuo käytöskukkaset ihan kiitettävästi ;)

Vierailija
10/10 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein vielä 10:ltä tai jopa 11:lta. Lapset katsovat lastenohjelmia ja saan

olla sen ajan rauhassa, arkisin pitää herätä kuudelta ja olen aina ollut

paremmin iltaihminen , eli nukkumaan myöhään ja nukkuisin mielelläni

pitkään.

Naapurimme on kaksi kertaa tullut sunnuntaina siinä 9:n jälkeen soittamaan ovikelloa , ekalla kerralla lainasi jotain ja toisella kerralla

tuli selittämään jotain taloyhtiön asioita. Kummallakaan kerralla mies

ei sattunut olemaan kotona ja menin ovelle siis yöpuku päällä, hiukset sekaisin jne. Oli kuulemma ihan varma, että lapsiperheessä ollaan siihen aikaan hereillä?! Katsoi vähän paheksuvasti , on itse sellainen yksinelävä

eläkeläisnainen, jolla on matot joka lauantai heti aamutuimaan tuolla

telineellä tuulettumassa etc.

Itse en myöskään menisi ainakaan ennen puoltapäivää kenenkään ovikelloa pimputtamaan, varsinkaan kenenkään puolitutun