Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiihotu oraliseksistä saavana osapuolena

Vierailija
15.08.2014 |

Hankalaa, mies haluaisi nuolla mutta en saa siitä oikein mitään. Monesti esileikkinä se on vain kiusallisen tuntuista. Kiihotun huomattavasti enemmän siitä jos itse otan suihin. Vasta tosi kiihottuneena "siedän" 69:n mutten silloinkaan usein pelkkää yksipuolista suuseksiä.

Tykkääkö "kaikki muut" naiset cunnilinguksesta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile analingusta

Vierailija
2/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei vain ole nuoltu tarpeeksi hyvin.

t. Lassie palaa kotiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:25"]Kokeile analingusta

[/quote]

Ei sekään ole hyvä. Mun miehellä on sellainen käsitys, että kun haluaa hemmotella naista ja tehdä pitkän kaavan mukaan, niin nuolee antaumuksella ja sitten hitaasti pannaan ja aika pitkään... En kiihotu ennen kuin ehkä viimeisellä 15 sekunnilla.

-ap

Vierailija
4/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin "oravaseksistä"...

Vierailija
5/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:33"]Luin "oravaseksistä"...

[/quote]

Sitä en oo koittanutkaan.

Vierailija
6/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en pidä ja se on täysin ok. Yhdyntä on ollut mulle aina se "juttu". Nautin enemmän sisäisestä hyväilystä kuin klitan hyväilystä. En myöskään saa klitorisorgasmeja vaan pelkästään emätinorgasmeja. Naiset ovat erilaisia, ei kaikki pidä kaikesta. Sano miehellesi suoraan ettet siitä pidä vaan että yhdynnän pitää olla tarpeeksi pitkä yms jotta sinä tyydytyt.

Vierailija
7/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:29"]

Sua ei vain ole nuoltu tarpeeksi hyvin.

t. Lassie palaa kotiin

[/quote]

Samalla tavalla voisi sanoa kaikille jotka eivät saa emätinorgasmia yhdynnässä että heitä ei ole vain nussittu kunnolla ;)

Vierailija
8/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, miten sattuikin typo otsikkoon, tiedän oikeasti kyllä että suomeksi se kirjoitetaan oraali- eikä oraliseksi... :-P

Vierailija
9/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä!  Tuntuu lähinnä että suuseksi on saanut liian suuren roolin ja hehkutuksen kun kaikkien sitä pitäisi harrastaa ja että olisi jotenkin viallinen jos ei siitä pidä.

Vierailija
10/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan nauttinut. Mutta seksi voi olla hyvin monipuolista ja nautinnollista myös ilman suuseksiä. Orgasmin saan joka kerta joten en koe jääväni mistään paitsi.

Vierailija
11/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans oikein saa siitä mitään irti. 

Vierailija
12/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mun mielestä se kyllä tuntuu aika hyvältä mutta en ole silti koskaan lauennut suuseksin aikana. Aika kovaa miehen täytyy kylläkin nuolla, jotta siitä jotain saa irti. Yleensä sitten jos ottaa kädet mukaan niin on nautinnollisempaa.

Vierailija
13/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:33"]Luin "oravaseksistä"...

[/quote]

Sitä en oo koittanutkaan.

[/quote]

Hae: Orava ja sähköhammasharja.

Vierailija
14/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suorastaan rakastan nuolemista, saan huikeita orgasmeja. Ja mies tykkää todella paljon suuseksin antamisesta. Hän puolestaan ei ole koskaan oikein välittänyt suihinotosta, enkä itsekään siitä kiihotu juuri lainkaan. Yhdynnöistä tykätään kyllä molemmat :) Pääasia kai on että nauttii seksistä kumppaninsa kanssa, ei kaikkien tarvitse samoista jutuista tykätä.

Vierailija
15/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista! Tuo voimakkuus voi olla yksi tekijä, koska sormille kuitenkin lämpenen. Eli siis ehkä mies on liian hellä. Toivottavasti se on siitä kiinni. Olisi hyvä että olisi joku tuollainen mulle passiivinen tapa, jolla mies saisi mun seksihaluja heräteltyä. Jos olen väsynyt eikä oikein huvita, niin ei se oikein toimi jos mies kerjää että "ota ihan vähän suihin edes", saatan siitä alun jälkeen innostua, mutta luultavammin väsyneenä ärsyyntyä että tämäkinkö pitää vielä hoitaa. Toinen hankaluus on, että jos olen väsynyt, kello on jo paljon ja alan sitten ottaa suihin, mies laukeaa ja minä vasta alan kiihottua, eikä sitten enää nukuta. Jos voisin vain maata ja nauttia nuolemisesta, niin päästäisiin helpommalla.

Vierailija
16/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:17"]

Hankalaa, mies haluaisi nuolla mutta en saa siitä oikein mitään. Monesti esileikkinä se on vain kiusallisen tuntuista. Kiihotun huomattavasti enemmän siitä jos itse otan suihin. Vasta tosi kiihottuneena "siedän" 69:n mutten silloinkaan usein pelkkää yksipuolista suuseksiä.

Tykkääkö "kaikki muut" naiset cunnilinguksesta?

[/quote]

Mulla on sama homma. Tai no ei se suihinottokaan mikään ilo ole,mutta mukavaa kun mies nauttii.Hän yrittää aina välillä päästä antamaan minulle suuseksiä,olen selittänyt etten osaa rentoutua siinä,olen jotenkin liian tietoinen itsestäni ja nautinnon sijasta vaivaannun.Muunlainen hyväily on paljon kiihottavampaa ja rakastelusta tykkään kyllä. Ei kaikkien tarvitse nauttia samoista asioista :)

Vierailija
17/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suuseksi toimii vain jos mies sormettaa samalla. Pelkkä nuoleminen ei toimi.

Vierailija
18/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää mäkään.

Vierailija
19/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeminen nuolennan ohessa.....tajuttoman nautinnollista! N34

Vierailija
20/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies tykkäisi kauheasti antaa suuseksiä ja kokoajan kyselee että mikä tuntuu hyvältä ym, mutta noh.. Mikään ei oikeastaan tunnu niin hyvältä että voisin orgasmin saada sillä tavalla. Oikeassa mielentilassa se kyllä kiihottaa mua kun mies nuolee mun peppua ja pillua.

Yhdyntäkin tuntuu tosi hyvältä mutten saa pelkästään niinkään orgasmia, pakko sormittaa klittaa tai vibrata. Anaali tuntuu mustakin hyvältä ja saan suht nopeasti niin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä