Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kiihotu oraliseksistä saavana osapuolena

Vierailija
15.08.2014 |

Hankalaa, mies haluaisi nuolla mutta en saa siitä oikein mitään. Monesti esileikkinä se on vain kiusallisen tuntuista. Kiihotun huomattavasti enemmän siitä jos itse otan suihin. Vasta tosi kiihottuneena "siedän" 69:n mutten silloinkaan usein pelkkää yksipuolista suuseksiä.

Tykkääkö "kaikki muut" naiset cunnilinguksesta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on erilaisia:) turha tommosesta nyt on mitään stressata. Musta tuntuu että miehet haluavat nuolla vaan siksi että luulevat että nainen sitä todella haluaa vaikka muuta sanoisi.

Itse lukeudun taas niihin joille oraali ja anaaliseksi antaa parhaat orgasmit kun taas normi yhdynnässä on vaikeampaa ja tarvitaan vähän omaa kättä auttamaan (niin tosin anaaliseksissäkin muttei yhtä paljon).

Ennen otin tästä kauheet paineet ja ajattelin että mussa on jotain vikaa (ton anaalihomman takia kävi kerran ihan oikeasti mielessä että mulla on prostata ja miehen elimet jemmassa sisällä kun mulla on ollut yks toinenkin "mutaatio"). Kaikista eniten pelotti että miehet luulee etten nauti.

Pari vuotta sitten exän sanat kolahti lopullisesti päähän "kaikki on erilaisia ja kehenkään muuhun ei kuulu verrata, oot just hyvä noin". Tää pätee ihan kaikille, sai orgasmin miten vaan, mistä vaan vai saako ylipäätään edes mitään orgasmia:)

Vierailija
22/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:05"]

Kaikki on erilaisia:) turha tommosesta nyt on mitään stressata. Musta tuntuu että miehet haluavat nuolla vaan siksi että luulevat että nainen sitä todella haluaa vaikka muuta sanoisi.

Itse lukeudun taas niihin joille oraali ja anaaliseksi antaa parhaat orgasmit kun taas normi yhdynnässä on vaikeampaa ja tarvitaan vähän omaa kättä auttamaan (niin tosin anaaliseksissäkin muttei yhtä paljon).

Ennen otin tästä kauheet paineet ja ajattelin että mussa on jotain vikaa (ton anaalihomman takia kävi kerran ihan oikeasti mielessä että mulla on prostata ja miehen elimet jemmassa sisällä kun mulla on ollut yks toinenkin "mutaatio"). Kaikista eniten pelotti että miehet luulee etten nauti.

Pari vuotta sitten exän sanat kolahti lopullisesti päähän "kaikki on erilaisia ja kehenkään muuhun ei kuulu verrata, oot just hyvä noin". Tää pätee ihan kaikille, sai orgasmin miten vaan, mistä vaan vai saako ylipäätään edes mitään orgasmia:)

[/quote]

Nimenomaan näin!

Naisillakin on eroja anatomiassa ja esim emättimen tuntoherkkyydessä. Tästä seuraa se, että joidenkin mielestä yhdyntä tuntuu ihan tajunnanräjäyttävältä joka kerta, toisen mielestä taas suuseksi on aina parempaa, toiset taas tykkäävät anaaliseksistä.

Itse nautin eniten yhdynnästä. Se tunne kun miehen penis osuu oikeisiin kohtiin pimpin sisällä, niin kiljun nautinnosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sitä kun mies nuolee, ja mies tykkää vähintään yhtä paljon. Saan huikeita orgasmeja, jos vielä nännejä hyväillään samanaikaisesti niin suorastaan räjähtäviä. Suihinotto puolestaan ei ole oikein meidän kummankaan juttu. Ja yhdynnöistä tykätään molemmat orgastisen paljon, eli aika yhteensopivia ollaan siinä mielessä. Ei kaikkien tarvitse kaikesta tykätä, tärkeintähän kai kuitenkin on että kumpikin nauttii seksistä, toteutettiin sitä miten tahansa.

Vierailija
24/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettet vaan erityisesti tykkää oraaliseksistä, tai sitten voi olla, että et tykkää siitä sillä tavalla millä kumppanisi sitä antaa (ovat antaneet), tai voi olla, että et ole oppinut nauttimaan siitä. Ensimmäiseen mulla ei ola tarjota mitään muita vinkkejä kuin että ei sitä sitten tarvitse harrastaa, mutta jos on kyse kahdesta ensimmäisestä, niin kannattaa ehkä vielä kokeilla. Itse en nimittäin myöskään ennen nauttinut oraaliseksin vastaanottamisesta, ja nykyään todellakin nautin. Aikaisemmat seksikumppanini eivät osanneet nuolla kovin hyvin, enkä itse osannut neuvoa. Nykyinen osaa nuolla hyvin, mutta silti mulla vei aikaa oppia suuseksistä nauttiminen. Mun neuvo kaikille miehille klitoriksen hyväilyn suhteen on se, että sormilla kannattaa varoa ettei hinkkaa liian kovaa, mutta kielellä päinvastoin. Kielellä pitäää siis painaa klitorista kovaaa, mikään hellä lipsuttelu ei käy muuta kuin alkukiihotukseksi. Ja vaikka mies osaisikin hommansa, niin vastaanottajankin pitää osata, eli pitää osata rentoutua. Jos itse tilanne ei jostain syystä kiihota tarpeeksi, niin kannattaa vaan samalla ajatella mahdollisimman kiihottavia juttuja (ja olla tuntematta mitään syyllisyyttä siitä, millaisia ne ovat), ja ei pidä ajatella tai stressata yhtään siitä, miten pitkään se kestää tai mitään. Ja jos miehen tahti tai ote ei oo ihan oikeanlaisia, niin sitä klitorista voi itse liikkumalla hinkata paremmin miehen kielä vasten (mistä mieskin usein innostuu). Ja orgasmin saamisesta ei todellakaan pitä stressata. Tällaista neuvoa en koskaan soisi antavani kellekään, mutta sen orgasmin voi kai suuseksissä feikatakin (yhdynnässä en oo ikinä kokeillut, paikat kuitenkin oikesassa orgasmissa supistelee sillälailla, että en tiedä voisinko feikata sitä), jos suuseksi on joollut nautinnollistai siis että siitä on oppinut nauttimaan, mutta ei kuitenkaan vielä ogasmiin asti, ja haluaisi kuitenkin jo sitä yhdyntää- Tai siis pakko myöntää, että itse olen tehnyt näin silloin kuin se nuoleminen on kestänyt jo älyttömän pitkään ,ja oon jo alkanut oppia nauttimaan siitä, mutta en oo kuitenkaan vielä tullut. Jotenkin se  se tieto siitä, että ei oo pakko saada sitä orgasmia, vaan voi vaan nauttia siiitä suuseksistä ja sitten vaikka feikata orgasmin jos ei oikeesta tule, on auttanut mua oppimaan rentoutumaan suuseksin aikana niin, että oon oikeestikin oppinut saamaan siitä orgasmeja. En oo silti varma, kannattaako tätä suositella muille. Mutta jos ei, niin ehkä vois eka sanoa miehelle, että haluais suuseksiä "esileikkinä", ja sit orgasmin vasta yhdynnässä.

En tiedä osasinko kuvailla neuvojani tarpeeksi hyvin, ja toisaalta kenenkään ei ole pakko nauttia suuseksistä tai oppia nauttimaan siitä, mutta halusin silti tarjota näkökulman ihmiseltä, joka ei ole ennen nauttinut suuseksistä (mutta muusta seksistä kyllä)mitenkään erityisesti, mutta on oppinut nauttimaan siitä erittäin paljon.