Mua kirpaisi, kun taloyhtiön äidit olivat toissailtana viihteellä
mua ei kutsuttu :(
tosin en kyllä olisi päässytkään.
Kuljin poikani kanssa, niin kuulin kuinka heillä oli hauskaa.
Kommentit (5)
Mulla on joskus vähän samoja fiiliksiä aidan takana olevien naapurieni suhteen. Niillä on usein niin kivan näköisiä juhlia pihalla. En kuitenkaan keksi mitään luontevaa tapaa tuppautua mukaan, kun ei meillä ole samanikäisiä lapsia tai mitään, ja niillä mitä ilmeisimminkin on oma kaveripiirinsä kasassa.
ehkä syynä on mun puolivuotias poika, ehkä en ole tarpeeksi sosiaainen.
mutta tuli varsin pahamieli. Taloyhtiön uusin naapurikin oli kutsuttu.
Myönnän olen todella yksinäinen ihminen. En voi sanoa, että minulla on yhtään ystävää. Kavereita iso kasa.
meillä on 5 asunnon yhtiö, eli aika pieni yhtiö kyseessä. Viime kesänä sitten kerran vein roskia, niin huomasin, että kaikki muut taloyhtiön naiset olivat yhdellä parvekkeella juomassa viiniä. Tuli oikeasti paha mieli :(.
tekemisissä.
Tosin en itse osaisi edes kuvitella, että viettäisin iltaa kenenkään kanssa tässä taloyhtiössä. Jutteleme joskus naapureiden kanssa niitä näitä, mutta se riittää.
En osallistu työkavereidenkaan pippaloihin, koska haluan pitää oman elämäni erillään työstä. En ole silti mitenkään ulkopuolinen, en ainakaan koe niin.
Nämä ovat usein sellaisia itsetuntoasioita...
Meidän taloyhtiössä on vaan semmoisia mammoja, etten niiden kanssa lähtisi viihteelle.
Voithan joskus ohimennen kysyä suoraan, miksi sua ei pyydetty mukaan.