Kuinka tienata 25-40€ kuukauden sisällä
Olen siis 12v poika Kokkolasta ja olen jo 20€ mustikoilla tienannut. 25€-40€ vielä tarvitsisi :)
Kommentit (41)
Mihin säästät rahaa? Kysy äidiltäsi jne olisiko heillä jotain myytävää vaikka Torissa tai Huuto.netissä.
Vierailija kirjoitti:
Kerää tölkkejä
Yrität olla hauska?
Vierailija kirjoitti:
Kerää tölkkejä
Hanskat käteen! Voivat olla olleet jonkun koronaisissa käsissä.
Puolukoita tulee tänä vuonna hyvin.
Kysy naapureilta voisitko tehdä jotain pikkuaskareita (siivous, pihatyöt jne.) korvausta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerää tölkkejä
Hanskat käteen! Voivat olla olleet jonkun koronaisissa käsissä.
Hanskat käteen sinulle sitten 24/7. Mikä tahansa tuote on voinut olla koronaisissa käsissä.
Onko sinulla vanhoja leuluja tai vaatteita, joita voisit myydä aikuisen avustuksella esim. torissa?
Jos olisit lähempänä, saisit tulla keräämään meiltä herukoita myyntiin. Niitä on PALJON.
Vierailija kirjoitti:
Kerää tölkkejä
LoL
Vierailija kirjoitti:
Mihin säästät rahaa? Kysy äidiltäsi jne olisiko heillä jotain myytävää vaikka Torissa tai Huuto.netissä.
Säästän koska olen aloittamassa Funko POP!-keräilyn ja ostamassa Zelda: Twilight Princess mangan viimeiset osat. Nuo POP!-keräilyhahmot maksaa noin 13€-30€/kpl.
Hyvä idea toi tori.fi muuten, Aku Ankkoja voisi myydä :)
-Juuri se 12v Kokkolalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerää tölkkejä
Yrität olla hauska?
KAHDEKSAN ⬇️-ÄÄNESTYSTÄ!!?? AP on Kokkolasta, siellä käydään ulkona juomien kanssa kunnolla vain juhannuksena ja vappuna, ja teinit ajaa mopolla tölkkien päältä/talloo ne
Kysyt vanhemmiltasi paljonko maksaisivat jos esim pesisit ikkunat kotona ja siivoaisit muuten pari kertaa. Luulisi että siitä voisi saada pari kymppiä jos neuvottelee. :)
Kerää tölkkejä