Kuinka tienata 25-40€ kuukauden sisällä
Olen siis 12v poika Kokkolasta ja olen jo 20€ mustikoilla tienannut. 25€-40€ vielä tarvitsisi :)
Kommentit (41)
Tarvisko vaikka naapurit koiranulkoiluttajaa, autonpesijää, ruohonleikkaajaa? Laita vaikka lappu rappuun, lähikauppaan tai kysele Jodelissa.
No tölkeillä tuon saa helpolla.Taas normi aamulenkillä yli 2e kerralla ilman mitään etsimistä.Marjoilla jos olet tienannut niin kohta sitten sienet hms?Onko tutuilla/naapureilla vaikka nurmikkoa jonka voisit leikata ?Minä palkkasin mielelläni jonkun tuohon hommaan ja vastaaviin.
Tölkeillä tienaa oikeasti hyvin, muutama kymppi kuukaudessa tulee kuin itsestään kun koiralenkillä noukkii tölkit talteen. Kesällä vielä helpommin. Tämä toki riippuu hieman asuinpaikasta.
Minäkin ehdotan että myyt itsellesi tarpeettomia leluja ja kirjoja pois.
Rohkeesti kysymään töitä ja ajallisesti tavoite on saavutettavissa muutaman tunnin työllä. Tämän lisäksi voi jatkaa pienituottoisempia tulovirtoja varmuuden vuoksi pantit, marjat, sienet. Panttien, marjojen ja sienien keruusta voit tehdä koko elämänpituisen tavan.
Hieno juttu nuori!
Kyllä olet yritteliäs nuori miehenalku, pääset vielä elämässäsi pitkälle. Pyöräile ja etsi tölkkejä. Niillä saa kivasti rahaa. Tai ala jakamaan jotakin lehteä.
Kuinka paljon sä niitä mustikoita keräsit ja myit? Kuulostaa tosi vähältä.
Meillä päin mustikat on niin harvassa että ämpäristä puhdasta marjaa saa 60e.
Älä myy liian halvalla!
Kohta alkaa myös puolukka-kausi ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sä niitä mustikoita keräsit ja myit? Kuulostaa tosi vähältä.
Meillä päin mustikat on niin harvassa että ämpäristä puhdasta marjaa saa 60e.Älä myy liian halvalla!
20€/3L
-se 12v kokkolalainen
Vierailija kirjoitti:
KöYhÄ lOl
Kermaperse LoL
mustikkapuolukka taikka tori.fihuuto.net
Kiva lukea nuoresta joka haluaa tienata itse, eikä hauku vanhempiaan täällä kun eivät anna sitä rahaa!
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi tehdä kotona töitä?
Voin, mutta siitä ei makseta.
Vierailija kirjoitti:
Youtube.
Ei siellä kuule ihan heti pääse rahantekoon. En muista, mutta joku raja oli, ennen kuin monetisoida sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtube.
Ei siellä kuule ihan heti pääse rahantekoon. En muista, mutta joku raja oli, ennen kuin monetisoida sisältöä.
99% youtuben sisällöstä on jäätävää paskaa sekä täyttä ajanhukkaa, ei sillä tienaa.
mainosten jako, niin rahaa tulee joka kuukausi… ja kunto kasvaa.