Tiedätkö yhtään tahoa, joka olisi maksanut 10.000 euroa Helsingin Sanomien tilauksesta?
Kommentit (15)
Käytännössä siis lahjoittanut Sanoma Oylle yhden vuoden verottoman vuositulonsa.
Itse taisin aloittaa tilauksen kaiketi vuonna 1978. Joka aamun ilo. Päivän hinta on reilu euro, eli reilusti vähemmän kuin kahvikuppi kuppilassa. Tuottaa paljon iloa, tietoa, ajattelemisen aihetta ja yleissivistystä. Ajattelin tilata vielä ehkä 15 vuotta lisää. Hoitokodissa kai sen voi sitten lukea ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse taisin aloittaa tilauksen kaiketi vuonna 1978. Joka aamun ilo. Päivän hinta on reilu euro, eli reilusti vähemmän kuin kahvikuppi kuppilassa. Tuottaa paljon iloa, tietoa, ajattelemisen aihetta ja yleissivistystä. Ajattelin tilata vielä ehkä 15 vuotta lisää. Hoitokodissa kai sen voi sitten lukea ilmaiseksi.
En kritisoi, se nyt on sitten jokaisen oma asia, mihin ne 15.000e käyttäisi.
Tiedättekö ketään, joka olisi maksanut vuokraa (nykyrahassa noin 800 euroa/kk) ja tullut käyttäneeksi siihen 20 vuoden aikana noin 200 000 euroa? Ei kai? Miksi ei ostanut omaa asuntoa. Vai käyttikö siihen yksiön vuokraan 400 000 euroa 40 vuoden aikana. Siinä olisi ehtinyt ostaa jo monta sijoitusyksiötä.
Tiedättekö muuten kettän, joka olisi polttanut tupakkaa askin päivässä noin 20 vuoden ajan. Nykyrahassa siihen meni noin 60 000 euroa ja terveys. Eikä mitään hyötyä saatu.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö ketään, joka olisi maksanut vuokraa (nykyrahassa noin 800 euroa/kk) ja tullut käyttäneeksi siihen 20 vuoden aikana noin 200 000 euroa? Ei kai? Miksi ei ostanut omaa asuntoa. Vai käyttikö siihen yksiön vuokraan 400 000 euroa 40 vuoden aikana. Siinä olisi ehtinyt ostaa jo monta sijoitusyksiötä.
Sepä.
Tiedättekö muuten ketään, joka meni naisen kanssa naimisiin yli 20 vuotta sitten. Häneltä meni tästä johtuviin kuluihin noin 1500 euroa/kk. Näin ollen häneltä meni noin 360 000 euroa. Onneksi hän ymmärsi erota sen jälkeen.
Tiedättekö ketään joka ei ole vuosikymmeniin rahaa mihinkään? En minäkään mutta sillä olisi nyt tosi paljon rahaa eikä mitään käyttöä niillä.
Noissa muissa esimerkeissä on sentään hyötyä, toisin kuin jonkun lehden tilaamisessa.
Ap. Jos ne potkut sieltä Hesarilta kaivaa aina vain mieltäsi, sinun pitäisi mennä hoitoon. Olet sairas .
Tiedättekö ketään, jonka mielestä yhteiskunnan ja tapahtumien seuraaminen olisi haitallista?
En tarkoita nyt mainosteeveen, seiskalehden tai ostoskanavan seuraamista. Moni tosin maksaa bigbrotherin seuraamisesta. Onneksi minä en tiedä yhtään sellaista, eikä minulla ole tarvittavia pohjatietoja sen laskemiseksi, mitä se maksaisi 20 vuoden aikana.
Naurattaa aina kahviloiden avaamattomat hesarit joita kukaan ei lue.
Joku mummo tuli meidän kylän shellille asuntoautollaan kyselemään hesaria. Eivittumenaurettiin.
Tarkoittaa vuodesta 2000 alkaen kestotilausta.