Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en ole sellainen että tykkäisin uusista haasteista?? :((

Vierailija
14.08.2014 |

Lähinnä lamaannun kun pitää hakea uutta työtä tai tehdä uusia asioita :(

Nytkin olisi kiva paikka hakusessa, mutta pelottaa jos en olisikaan niin kykenevä hoitamaan sitä. Samantasoista virkaa hoidin aiemmin, mutta ajoittain oli hyvinki epävarma olla.

Haluaisin olla pirteä ja reipas ja tarttua hommiin jännittämättä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä. Ihmisissä on oikeasti eroja siinä, miten paljon he tarvitsevat rutiinia ja tuttua ja turvallista ja minkä verran taas uutta ja jännää ja vaihtelevaa ja haastavaa. Mäkään en kauheasti kaipaa haasteita. Stressinsietokykyni on aika matala ja alan voida todella huonosti jos tulee paljon uutta ja haastavaa kerralla. Jos saan edetä turvallisesti ja vähitellen niin saan kyllä varmuutta. Ahdistaa kun tuntuu, ettei omana itsenään kelpaa minnekään. Työhaastattelussakin täytyisi käytännössä valehdella olevansa ihan päinvastainen mitä on, koska työnhaku tuntuu suosivan rohkeita ja dynaamisia rämäpäitä, jotka syöksyvät ilolla uusiin haasteisiin vaikka joka päivä.

Vierailija
2/4 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten ap lukea erityisherkkyydestä. Mua ärsyttää tuo termi, mutta kyllä siihen kuitenkin sisältyy jotain itselleni hyvin tuttua.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi itse työelämässä on hyväksi olla uusista haasteita pitämätön, edellyttäen että on varma työpaikka. Tylsistyy paljon hitaammin ja ns. tylsiin töihin on myös vähemmän tunkua.

Vierailija
4/4 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:28"]

Loppujen lopuksi itse työelämässä on hyväksi olla uusista haasteita pitämätön, edellyttäen että on varma työpaikka. Tylsistyy paljon hitaammin ja ns. tylsiin töihin on myös vähemmän tunkua.

[/quote]

Onko varmoja työpaikkoja olemassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan