Pelaavatko 25+ -ikäiset aikuiset paljonkin TIETOKONEPELEJÄ?
En käsitä - vaikka mitäpä se minulle kuuluu, miten jokainen haluaa aikaansa käyttää ja elämäänsä elää - miten kohta 26 vuotta täyttävä sisarenpoikani voi käyttää kaiken vapaa-aikansa tietokonepelien pelaamiseen. Hän ei harrasta mitään liikuntaa tai mitään "miesten" hommia. Onneksi on sentään töissä, se on hyvä, mutta muuten kaikki aika menee pelien maailmassa.
Onko tämä nykyään oikeasti todellisuutta nuorten aikuisten elämässä vai onko sisarenpoikani poikkeus?
Kommentit (69)
Millä vuosituhannella luulet eläväsi?
Ite pelaan päivittäin 12h.
M30 työtön neitsyt
Minä olen 40v ja noin pari tuntia viikossa pelailen. Mukavaa ajanvietettä. Hyvä peli on kuin hyvä elokuva tai kirja. Minulle tarina on pääosassa.
itse olen kohta 33-vuotias mies ja itse tykkään esim. Tomb Raider- Resident Evil- Devil May Cry- ja Ninja Gaiden-sarjoista.
Television töllötys ja kirjojen lukeminen tylsistää.
Vierailija kirjoitti:
Millä vuosituhannella luulet eläväsi?
Olen syntynyt 2. vuosituhannella jKr. (1970-luvulla tarkemmin sanottuna) kuten siskonpoikanikin (1995). Kumpikaan meistä ei siis ole milenniaali.
ap
Pelaan. Mukavaa ajanvietettä mikä vie ajatukset pois töistä. On se parempi vaihtoehto kuin istua joka perjantai baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmaiset aikuiset pelaa.
Ne tyypit kyllä enimmäkseen kännää suunnilleen joka toinen päivä, ja katsoo tosi-tv:tä.
Videopeli-hullu taas (pitkästä aikaa) vauhdissa.
Sano nyt, mitä sen pojan pitäisi tehdä. Liikuntaa ja miesten hommia? Eli tupakointia ja kaljanjuontia?
On pelaaminen paljon fiksumpaa touhua kuin juokseminen tai uiminen
Ei se, että pelaa, tarkoita, ettei tekisi mitään muuta. Kyllä monet aikuiset pelaavat, ei se ole pelkästään mikään lasten juttu. Esim. mun mies, 44, pelaa jonkin verran konsolipelejä. Nytkin on yläkerrassa pelaamassa.
Lastensa kanssa vai ihan yksin? Jälkimmäistä ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Lastensa kanssa vai ihan yksin? Jälkimmäistä ihmettelen.
Kenelle tämä kysymys oli?
Vierailija kirjoitti:
Miltä teistä olisi tuntunut lapsena, jos vanhempanne olisivat pelanneet sen sijaan että lukivat kirjoja? "Meillä pitää olla sitten hiljaa, äiti pelaa Nintendoa."
Sä taidat olla trolli.
Vierailija kirjoitti:
Miltä teistä olisi tuntunut lapsena, jos vanhempanne olisivat pelanneet sen sijaan että lukivat kirjoja? "Meillä pitää olla sitten hiljaa, äiti pelaa Nintendoa."
Onneksi ei ole lapsia.
M30
Vierailija kirjoitti:
Mielummin Nintendolla pelaaminen kuin jonkun Harlekiinin lukeminen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo juuri eroa sellaisesta "Meillä pitää olla sitten hiljaa, äiti katsoo televisiota tai kirjoittelee Aihe vapaa-palstalle"-kuviosta.
Kyllä pelaan viikottain.
Nainen 49 v.
Ei ole poikkeus lainkaan.. monet +30 ihan sama juttu.