Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttären mieli järkkyy.

Vierailija
14.08.2014 |

Syyttää mua äitinä pahasta olosta.Oon aivan loppu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro vähän lisää. Kai ymmärrät, että äidin velvollisuuksiin kuuluu ottaa välillä myös paskaa vastaan? Ole rauhallinen, empaattinen ja kiinnostunut tyttäresi elämästä. Ole aikuinen.

Vierailija
2/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillo ku itse oli teini- ikänen niin tuli kyllä riitatilanteissa sanottua omille vanhemmille ties vaikka mitä törkyä, kuitenkaan oikeasti tarkoittanatta mitään.. Ja kun alko muuttumaan fyysisesti, se hämmensi mieltä ja osittain siksi purki kaiken vanhempiin.. Muistan joskus sanoneeni äidilleni että älä ihmettle jos teen joskus itsarin ku mulla on tommiset vanhemmat!

Että ei kaikkea mitä teinin suusta kuulee, kannata ottaa henkilökohtaisesti, vaan yritä ymmärtää että tyttäresi ( oletan että teini- ikäinen) muuttuu fyysisesti ja henkisesti, ja saattaa tästö syystä olla hämillään..

Tsemppiä, kyllä se siitä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiennyt että vanhemmuus on maailman epäkiitollisin työ. Siitä et tule suoranaista kiitosta saamaan koskaan. Teit sitten miten vain. Kuraa tulee niskaan sitäkin enemmän ja se pitää kestää. Se on sun tehtävä.

Vierailija
4/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt hänelle? Onko hänellä itsellään lapsia?

Vierailija
5/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aina kyse sinusta? Jos tyttäresi mieli järkkyy, miksi vedät huomion itseesi valittamalla olevasi loppu. Eikö olisi aika keskittyä ja tukea tytärtä.

Vierailija
6/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni sanoi samanlaisessa tilanteessa, että pitää ymmärtää, että haukkuminen on tunnetilan ilmaus.  Jos on paha olla ja mieli järkkynyt on turvallista olla vihainen äidille. Älä missään nimessä puolustaudu tai vähättele tyttäresi tunnetta.  Parempana hetkenä voi kysyä, haluatko jutella tästä asiasta tai mitä tarkoitit? Pahinta on jos lapsi ei osoita tunteitaan tällaisessa tilanteessa.  Sinulle voimia jaksaa olla rakastava äiti