V*ttumaisin asia mihin yöllä/aamuyöllä/aamulla voi herätä?
Aloitan,yöllä: mopojen pärinä ikkunan alla, aamuyöllä joku ötökän purema joka kutisee (jos ei sitten herää siihen ininään) Aamulla herätyskello joka tekee mieli heittää ikkunasta ulos
Kommentit (158)
En nyt tiedä onko pahin mutta viime yönä heräsin aamuyöstä hirveisiin menkkakipuihin
Vierailija kirjoitti:
Vetää henkeen ylönousseita mahanesteitä (refluksi) Prkl, että saa karjua ja haukkoa ilmaa kun meinaa tukehtua.
Tämä!!
Olen joskus paniikissa meinannut hakata seinää että naapuri tietäs että joku hätänä...sitten viime hetkillä alkanut hengitys pihistä!
Pissat housuissa olen herännyt muutaman kertaa...petauspatja vaan sitten pesuhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Massiivinen suonenveto. Pari yötä heräsin siihen, että isovarvas sojottaa ylöspäin kun nilkka ja jalkapöytä kramppasi täysillä.
Mulla on krampannut vasenta pohjetta 20 v silloin tällöin.
Ymmärrän että venytellessä, mutta rentona unessa-?
Joskus on kipeä vielä seuraavana päivänä.
Ihan ehdottomasti voiton vie asentohuimauskohtaus ja kakkoseksi tulee migreeni.
Vierailija kirjoitti:
Palohälyttimen ääneen.
Joo tämä. Tapahtui pari yötä sitten. Varoitin alko huutaa 3.30 ilman syytä. Paskahalvaushan siitä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin hyvin kantavaan ääneen aamuyöllä, paria tuntia ennen kuin tarvitsisi nousta ehtiäkseen töihin. Naapuri suorittaa n 20 min kestävää r. Ukous seremoniaa johon liittyy maton päällä polvistelua. V.. tutus on niin suurta, ettei pysty enää nukahtamaan.
Provo :) ne rukoukset suoritetaan hiljaa yksin. Ainostaan jos useampi rukoilee ja yksi johtaa rukousta, se johtava resitoi ääneen, mutten kuitenkaan huuda. Eli aika ohuet rakenteet teillä jos puheäänikin kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Voiton vie kirkkaasti se, kun muutama vuosi sitten heräsin kissani ulvomiseen. Sai neurologisen/epileptisen kohtauksen ja n. tuntia myöhemmin eläinlääkärissä jouduin tekemään lopetuspäätöksen.
Oi ei, kissaparka ! Otan osaa.
Kissan oksennusäänikin on kamala varsinkin jos yrittää ehtiä väliin ennen kuin se tapahtuu. Siinä voi revähdyttää itsensä ilkeästi unisena ryntäillessään. Nykyään vain huokaan syvään ja rauhoitun ensin.
Pissahätä, paskakärpäsen pörinä, hyttynen
Kun puhelin soi yöllä. Koskaan ei soitella mukavia asioita yöllä.
Olin baarissa ja tuli otettua pari liikaa. Väsähdin enkä olisi jaksanut kävellä kotiin joten soitin äidilleni ja kysyin saanko tulla sohvalle nukkumaan. Hän asuu aivan baarin läheisyydessä. Sain luvan ja menin asuntoon omilla avaimillani, petasin sängyn sohvalle ja nukahdin. Aamulla havahduin siihen, että kusen alleni. Onneksi oli petauspatja alla. Ei muuta kuin pyykkikone pörräämään. Hieman hävetti kertoa äidille miksi olen pessyt pyykkiä. Onneksi sohva säästyi kosteusvaurioilta ja tämä on aikuisiällä toistaiseksi ainoa kerta, kun itselleni on vesivahinko käynyt.
Viime yönä heräsin siihen kun naapurin akka, ilmeisesti baarista tultuaan, puhui puhelimessa pihallaan ja sai koko asuinalue kuulla näkemyksiä koronarokotesysteemistä. Miksi pitää puhua huutaen?
Nuorempana oli silloisessa kämpässä vessa makkarin yhteydessä ja jos ei ollut seksiä illalla niin neljän-viiden aikaan heräsin lotinaan kun ukko runkkasi vessassa. Ihan järkky runkkari kyl, kova siementämään myös. Nyt ollaan jo pitkälle keski-ikäisiä ja ukko kai rauhoittunut. Mulla kuulo heikentynyt niin en enää herää moiseen mutta oli aikoinaan Ihan superärsyttävää.
Näet unta että olet k - us - ell@ ja heräät siihen että k - us - et housuun ja sänkyyn.
Mikähän tässäkin on että menee sen - suu —riin jatkuvasti?
Koko kesäloman kestänyt talon ulkosivuremontti. Järjetön meteli alkoi joka aamu viimeistään 6.30
Naapuri pihassa on jollain kunnon iso moottoripyörä, jolla lähtee aamuisin töihin. Siihen meteliin herää varmaan koko kortteli.
Se jyrinä oikein kaikuu kivitalojen keskellä.
Se että mies kusee kännipäissään uuteen divaanisohvaan.
Vierailija kirjoitti:
Humalainen miesystävä päättää tulla kylään klo. 2.00 lennettyään baarista ulos. Ei löydä avaintani joten herään rikkoutuvan lasin helinään. Seuraavaksi soi ovikello. Sankari tuli sitten kerrostalon alaovesta läpi. Sammuu sänkyyni välittömästi, kun olen tarkastanut ettei ole satuttanut itseään. Jostain syystä nukun itse sohvalla...
Aamulla mies toteaa "Hupsista, täällähän se avain onkin taskun pohjalla".
Toteaisin takaisin että hupsista, annapa se avain minulle ja hupsista, siirrä itsesi ulos täältä ja hupsista poista minut kaikista viestimistäsi. Sitten soittaisin isännöitsijälle että exälle kävi yöllä hupsista ja alaovesta meni lasi rikki.
Ahdistus/paniikkikohtaus joka iskee just kun on nukahtanut eikä sen takia pysty nukkumaan ollenkaan. Pahempaa tapaa herätä en oo vielä keksinyt, mutta onneksi on taakse jäänyttä elämää *koputi koputi*
Toinen on kissa joka alkaa naukua ja vaatia huomiota just kun on nukahtamaisillaan.
Oikeastaan mikä tahansa vituttaa silloin kun on uniongelmia ja joku keskeyttää hyvin alkaneen unensaannin x(
Naapurin hyvin kantavaan ääneen aamuyöllä, paria tuntia ennen kuin tarvitsisi nousta ehtiäkseen töihin. Naapuri suorittaa n 20 min kestävää r. Ukous seremoniaa johon liittyy maton päällä polvistelua. V.. tutus on niin suurta, ettei pysty enää nukahtamaan.