Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella biseksuaalin kanssa?

Vierailija
31.07.2021 |

Perustelut kommentteihin, kiitos :)

Voisitko seurustella biseksuaalin kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv….tti👎

Vierailija
22/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä itseäni aika suvaitsevaisena, mutta näköjään jos tällaiseen kysymykseen vastaa rehellisesti niin ei käy.

En kyllä tajua mikä se ongelma on? Tuskin se bissekään haluaisi itseni kanssa seurustella, jos olen niin umpimielinen

😀

T: se, joka ei haluaisi oman miehensä harrastavan seksiä miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska tuo yksi homofoobikko kun koko ajan trollailee. Oletko niin kateellinen siitä että heteronaiset haluaa mieluummin bi-miehen? :D

Jos heteronainen ottaa bi-miehen niin hän ei ole silloin itse täysin hetero vaan pseudohomo ja ns gayhangaround.

Vierailija
24/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja olenkin, ei mitään eroa ollut heteron kanssa seurusteluun.

Hyvin olennainen ero on se, että saatat joutua taistelemaan kumppanisi suosiosta sellaisen ihmisen kanssa, jota vastaan et voi taistella, kun teillä on eri vehkeet.

Jos siis miehesi tai naisesi kiinnostuukin samaa sukupuolta olevasta, niin miten vastaat heterona haasteeseen, jos miehesi kiinnostuu miehestä tai naisesi naisesta?

Itse biseksuaalina naisena en ymmärrä tätä pohdiskelua nyt ollenkaan. Ei ainakaan minun suosiostani tai kiinnostuksestani taistella "vehkeillä".

Vierailija
25/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin olennainen ero on se, että saatat joutua taistelemaan kumppanisi suosiosta sellaisen ihmisen kanssa, jota vastaan et voi taistella, kun teillä on eri vehkeet.

Jos siis miehesi tai naisesi kiinnostuukin samaa sukupuolta olevasta, niin miten vastaat heterona haasteeseen, jos miehesi kiinnostuu miehestä tai naisesi naisesta?

Tiedän, että minusta kiinnostunut mies on miettinyt juuri tätä. Ei siinä ole värkeillä mitään väliä. Mitä ihminen voi tehdä, on antaa itsestään täydellä sielulla ja sydämellä. Pidän miehiä ja naisia seksikkäinä ja tietysti naisen kanssa ollessani katselen miehiä ja miehen kanssa ollessani katselen naisia. Mutta en himoitse ketään, jota en rakasta, enkä koskaan ole rakastunut ihmisen sukupuoleen tai sen ilmaisuun.

Vierailija
26/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse biseksuaalina naisena en ymmärrä tätä pohdiskelua nyt ollenkaan. Ei ainakaan minun suosiostani tai kiinnostuksestani taistella "vehkeillä".

Tämä on ihan totta. Mutta samaan aikaan naisen kanssa ollessani kaipaan miestä ja miehen kanssa ollessani kaipaan naista. Olen monogaminen, mutta joku kaipuu minussa aina säilyy.

Vierailija
27/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin tietämättäni bi-naisen kanssa vähän alle 2 vuotta. Totuus valkeni, kun hän yhtäkkiä löi suhteen poikki (no, esim. seksiä ei ollut ollut viimeiseen pariin kuukauteen, joten aavistin jonkin olevan vialla). Jonkin ajan päästä kuulin hänen kaverinsa kautta, että kulki naisen kanssa käsi kädessä. Hän myönsikin sitten kerran viestissä, että oli pettänyt minua pitkään.

Joten omaan kokemukseeni peilaten en seurustelisi enää.

Vierailija
28/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mahdollisuus kolmen kimppaan kasvaisi.

Vierailija
29/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Mahdollisuus kolmen kimppaan kasvaisi.

Ei se taida ihan noin mennä.

Vierailija
30/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saattanut seurustellakin. Ei ihminen aina tiedä omaa biseksuaalisuuttaan ennenkuin kokeilee.

Tietenkin tietää. Olen 100% hetero, se on selvää vaikka en ole harrastanut naisen kanssa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan