Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella biseksuaalin kanssa?

Vierailija
31.07.2021 |

Perustelut kommentteihin, kiitos :)

Voisitko seurustella biseksuaalin kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on ihmisiä. Jokainen on erilainen

Vierailija
2/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olenkin, ei mitään eroa ollut heteron kanssa seurusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Jopa mieluummin kuin heteron.

Vierailija
4/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saattanut seurustellakin. Ei ihminen aina tiedä omaa biseksuaalisuuttaan ennenkuin kokeilee.

Vierailija
5/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuvottaa jo pelkkä ajatuskin.

Vierailija
6/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, oikeastaan haluaisin juuri bi-miehen sillä ajatteisin että hän olisi todennäköisemmin seksuaalisesti vapautuneempi ja ymmärtäisi minunkin seksuaalisuuttani paremmin kuin perus heteromies.

Vierailija
7/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voisin maanitella vaimoni kolmen kimppaan naisen kanssa. Tätä kirjoittaessani tunnen paisuvaiskudokseni täyttyvän kiimalla.

Voi teitä yksinkertaisia pikku miehiä, kun kaikki ei nyt vaan ole vain teitä varten. 

Vierailija
8/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tietysti, tuskinpa se mitenkään eroaisi heteron kanssa seurustelusta.

Vierailija
9/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin, oikeastaan haluaisin juuri bi-miehen sillä ajatteisin että hän olisi todennäköisemmin seksuaalisesti vapautuneempi ja ymmärtäisi minunkin seksuaalisuuttani paremmin kuin perus heteromies.

Ai sillä kantilta että kun hän itsekkin alistuu seksissä feminiiniseen asemaan eli ottajan rooliin?

Vierailija
10/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin biseksuaalit, joten olisi tekopyhää kieltäytyä. Mutta edellisen kerran bissen kanssa seurusteltuani mustasukkaisuus nosti päätään sekä miesten että naisten kohdalla, joten ei se helppoa ole.

Vierailija
11/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, itse asiassa olisi tavallaan aika imartelevaa, että kumppani olisi voinut valita kirjaimellisesti kaikista ihmistä kenet tahansa, mutta silti minä olin se kaikista miellyttävin.

Vierailija
12/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Nyt sanon, että en voisi ja syy on se, koska en tule seurustelemaan yhtään kenenkään kanssa. Aiemmin, kun vielä halusin parisuhdetta, olisin voinut seurustella bi-seksuaalin kanssa. Miksi ei?

Vierailija
13/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen. En mielellään.

Muuten ei ole mitään homoja/lesboja/bissejä vastaan, mutta ajatus omasta miehestä hommailemassa miehen kanssa... Öööh. Ei.

En nyt sano, että ehdoton ei, mutta..

Vierailija
14/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut bi-miehen kanssa. Olimme monogamisessa suhteessa, joten ei hän samaan aikaan pannut sen paremmin muita naisia kuin miehiä.

Vierailija
15/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sillä kantilta että kun hän itsekkin alistuu seksissä feminiiniseen asemaan eli ottajan rooliin?

Ei, sillä ei se ole mitään "alistumista". Mutta tietysti olisi kiva että hän olisi ehkä kokeillut monenlaista seksiä, myös penetroitavana oloa, eikä seksi niin helposti rajoittuisi juuri noihin "kumpi alistuu ja kumpi dominoi" -juttuihin jne tai pelkkään penis-vagina-yhdyntään niinkuin heteromiesten kanssa usein. Muutenkin näkisi minut ehkä enemmän ihmisenä kuin pelkkänä reikänä kun voi itse kiinnostua ihmisistä sukupuolesta riippumatta.

Mutta nämä nyt riippuu siitä millainen ihminen on, en odota että kaikki bi-miehet ovat jotenkin parempia.

Vierailija
16/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Miksi ihmeessä en voisi?

Vierailija
17/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo yksi homofoobikko kun koko ajan trollailee. Oletko niin kateellinen siitä että heteronaiset haluaa mieluummin bi-miehen? :D

Vierailija
18/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska tuo yksi homofoobikko kun koko ajan trollailee. Oletko niin kateellinen siitä että heteronaiset haluaa mieluummin bi-miehen? :D

Eihän tuossa ole mitään homofobiaa vaan ihan fakta tietoa mitä tapahtuu kun harrastaa paljasta seksiä ja sitten homojen omaa termistöä.

Vierailija
19/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse bi-nainen ja kiinnostun useammin naisista kuin miehistä, joten voisi kai sanoa, että kaikki paitsi heterot menee. Kunhan vastapuoli on kiinnostunut minusta, niin on ihan sama, millaiseksi hän määrittelee itsensä.

Vierailija
20/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja olenkin, ei mitään eroa ollut heteron kanssa seurusteluun.

Hyvin olennainen ero on se, että saatat joutua taistelemaan kumppanisi suosiosta sellaisen ihmisen kanssa, jota vastaan et voi taistella, kun teillä on eri vehkeet.

Jos siis miehesi tai naisesi kiinnostuukin samaa sukupuolta olevasta, niin miten vastaat heterona haasteeseen, jos miehesi kiinnostuu miehestä tai naisesi naisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan