Mitä lahjaksi 14-vuotta täyttävälle pojalle? Rahaako?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:05"]
Kuka antaa lahjan, riippuu siitä. oletko vanhempi, kaaveri vai isovanhempi?
[/quote]
Poika on minun äidin serkkuni lapsi. Emme ole läheisiä, mutta näemme kerran kaksi vuodessa.
Oletko menossa synttäreille? Tuntuu hassulta, että noi etäinen antaa lahjaa noin kaukaiselle tyypille, varsinkaan tuon ikäiselle. Vai oletkohan ihan tosissasi?
Raha on varmaan mieluinen. Jos ei tunne pojan harrastuksia, niin voi olla vaikea osta mitään mieluista. Oma tyttöni on saman ikäinen eikä oikeastaan kaipaa mitään muuta kuin välillä ostelee taidetarvikeliikkeistä erilaisia kyniä ja papereita, tai maaleja. Joululahjaksi toivoi hiilikyniä ja oli onnellinen kun sai ne sukulaiselta.
Raha on hyvä ja helppo, saa poika sitten ostaa sillä jotain itselleen mieluista.
Muuten, jos poika on äitisi serkun lapsi, niin silloin hän on sinun pikkuserkkusi.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:19"]Oletko menossa synttäreille? Tuntuu hassulta, että noi etäinen antaa lahjaa noin kaukaiselle tyypille, varsinkaan tuon ikäiselle. Vai oletkohan ihan tosissasi?
[/quote]
Minun mielestä kaikkein hassuinta on että ap (oletan että aikuinen) on tekemisissä äidin serkun perheen kanssa. Aika paljon menee rahaa suvun synttärilahjoihin kun kaikille jotakin :o ;)
Mä olen ainakin tekemisissä äidin serkun perheen kanssa varmaan enemmän kuin äiti :) Serkun lapset on mulle kuitenkin pikkuserkkuja ja lapsesta saakka olleet ne parhaat serkut ja puuttuvat pikkusiskot mulle. Edelleen aikuisena nähdään usein ja näin :) Toki tilanne ehkä ikien puolesta eri apn tilanteessa mutta tohon etäisyyteen. .
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:19"]Oletko menossa synttäreille? Tuntuu hassulta, että noi etäinen antaa lahjaa noin kaukaiselle tyypille, varsinkaan tuon ikäiselle. Vai oletkohan ihan tosissasi?
[/quote]
Minun mielestä kaikkein hassuinta on että ap (oletan että aikuinen) on tekemisissä äidin serkun perheen kanssa. Aika paljon menee rahaa suvun synttärilahjoihin kun kaikille jotakin :o ;)
[/quote]
Olen menossa synttäreille ja kyllä me ihan läheisiä sillä tavalla olemme. :) Äitini äidillä on kolme siskoa ja nämä neljä sisarusta ovat kaikki hyvin läheisissä tekemisissä, kuten me jälkipolvetkin. Tuota poikaa en nyt hirveästi näe, koska opiskelen muualla.
Raha on OK, tai jos tiedät pojan harrastavan vaikka urheilua, niin lahjakortti alan liikkeeseen. Mutta käteinen toimii aina ja 20 e on oikein hyvä summa. Terv. Teinipoikien äiti
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:19"]Oletko menossa synttäreille? Tuntuu hassulta, että noi etäinen antaa lahjaa noin kaukaiselle tyypille, varsinkaan tuon ikäiselle. Vai oletkohan ihan tosissasi?
[/quote]
[/quote]
Miten tämä sinua nyppii?
Ok, sitten tietenkin lahja, jos menet kerran asian tiimoilta kakkukahville. Ihmettelin, kun harvoin tuonikäiset vain enää pitävät sukulaissynttäreitä, mutta osa kyllä kuulemma pitää. Kyllä se 20 euron seteli on ihan hyvä, tai sitten joku levykaupan lahjakortti.
Kuka antaa lahjan, riippuu siitä. oletko vanhempi, kaaveri vai isovanhempi?